Gmina Sicienko ogłasza przetarg
- Adres: 86-014 Sicienko, Mrotecka
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, , fax. 525 870 407
- Data zamieszczenia: 2020-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sicienko
Mrotecka 9
86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, , fax. 525 870 407
REGON: 54702300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestroski na zadaniu „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Wojnowie” I Etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego pełniona zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn.zm.) obejmującego całość robót budowlanych wynikających z umowy z wyłonionym Wykonawcą robót, oraz czynności odbioru i rozliczenia budowy. Nadzór inwestorski będzie pełniony w branży sanitarnej, elektrycznej i AKPiA, konstrukcyjnej oraz drogowej nad robotami budowlanymi polegającymi na przebudowie i rozbudowie istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Wojnowo gm. Sicienko – Etap I. Podstawowy zakres robót budowlano – montażowych do nadzorowania w ramach niniejszego zamówienia został opisany w załączniku nr 12 do niniejszej SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na wykonanie w/w robót budowlanych zawarty jest w elementach dokumentacji projektowej, który stanowił załącznik 15 do SIWZ na wykonanie robót budowlanych, dostępny na stronie internetowej www.bip.sicienko.pl w zakładce Zamówienia publiczne - przetargi. 2. Wykonawca (inspektor nadzoru) do realizacji zamówienia winien zapewnić zespół osób posiadających uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: 1) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń (koordynator). 2) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz AKPiA, 3) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 4) w specjalności drogowej 3. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 (art. 27 dla koordynatora) ustawy Prawo budowlane. 4. Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy dotyczących realizacji zamówienia zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 5. Wspólny Słownik Zamówień Kody CPV: 71520000-9 – usługi nadzoru budowlanego 6. Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dla uznania, że wykonawca spełnia warunek kompetencji lub uprawnień Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji p.n. „Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z dojściami, dojazdami i parkingiem w Lipnie””
Dodano: 2024-03-28 - „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji p.n. „Budowy bud. mieszk. wiel. wraz z niez. infr. oraz miejscami postojowymi w miejscowości Chełmica-Cukrownia”
Dodano: 2024-03-27 - „Przebudowa budynków/remont przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 27/29 w Toruniu na potrzeby Regionalnego Centrum Wsparcia i Opieki dla Osób z Niepełnosprawnością”
Dodano: 2024-03-15 - Usługa nadzoru inwestorskiego przy budowie drogi gminnej na odcinku od ul. Małgorzatowo w Lubiczu Dolnym do ul. Sieradzkiej w Toruniu – etap I.
Dodano: 2023-12-07 - Usługa nadzoru inwestorskiego przy budowie Przedszkola „Chatka Puchatka” i żłobka w Lubiczu Górnym.
Dodano: 2023-11-07 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Przebudowa drogi krajowej nr 10 wraz z wykonaniem zjazdu na działkę nr ewid. 116/6 w miejscowości Trzeciewnica”
Dodano: 2023-08-29 - Usługa pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji w ramach projektu RPKP. 06.01.01-04-0006/18 pn. "Przebudowa Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii"
Dodano: 2023-08-28 - Rozliczenie rzeczowe i finansowe inwestycji pn. wykonanie kompleksowej modernizacji i rozbudowy Kujawsko-Pomorskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. J. Korczaka w Toruniu
Dodano: 2023-07-11 - „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji p.n. „Adaptacja zabytkowego budynku sądu w Kowalewie Pomorskim na Szkołę Muzyczną I stopnia –etap II””
Dodano: 2023-05-29 - RIR.271.55.2022.CC Inspektor Nadzoru – inwestycja „Remont świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem świetlicy w Jasiewie”
Dodano: 2022-12-04