Gmina Szydłów ogłasza przetarg
- Adres: 28-225 Szydłów, ul. Rynek 2
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3545125 , fax. 041 3545125
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szydłów
ul. Rynek 2 2
28-225 Szydłów, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3545125, fax. 041 3545125
REGON: 29101081400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski przy budowie drogi gminnej nr 1567011 w miejscowości Korytnica - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji budowy drogi gminnej nr 1567011 w Korytnicy zgodnie z projektem oraz obowiązującymi przepisami, w branży drogowej, Projekt budowlany, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania robót znajdują się na stronie www. szydlow.bip.jur.pl w zakładce Przetargi Ogłoszenie o zamówieniu Nadzór inwestorski przy budowie drogi gminnej nr 1567011 w miejscowości Korytnica Dokumentacja techniczna na budowę drogi na Korytnicy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - posiadają doświadczenie zawodowe, obejmujące zrealizowanie z należytą starannością w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu - o wartości inwestycji min. 800 000,00 PLN, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt. 11 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załącznika nr 1, 2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp - załącznik 2, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, d) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, e) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia (uprawnienia i zaświadczenie z Izby Samorządu Budowlanego), 3) Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 4) Oświadczenie wykonawcy dotyczące powierzenia robót podwykonawcom art. 36, ust. 4 pzp - załącznik 3, dokumenty podmiotów występujących wspólnie: 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Dla potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. 10 każdy z wykonawców występujących wspólnie ( w tym wspólnicy spółki cywilnej) musi złożyć oddzielnie oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 11 ppkt. 2b, 2c, 3, 4, Wykonawcy występujący wspólnie (w tym wspólnicy spółki cywilnej) muszą złożyć łącznie oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 11 ppkt 1, 2, 3a, d, e, 5.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szydlow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa ul. Łazy w Starachowicach wraz z budową kanału deszczowego
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Wykonanie utwardzeń placu, chodników, miejsc postojowych w rejonie harcówki (etap 1)
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Budowa boisk wielofunkcyjnych w Starachowicach - Część I Budowa ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego przy Gimnazjum nr 4, - Część II Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 10
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań: 1) Budowa miejsc postojowych przy SP 12 w Starachowicach. 2) Remont odcinka miejskiej drogi wraz z chodnikiem przy budynku mieszkalnym przy ul. Konstytucji 3 Maja 29
Dodano: 2016-07-05 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań w ramach projektu pn. *Instalacja systemów energii odnawialnej na budynkach użyteczności publicznej i domach prywatnych w gminach powiatu buskiego i pińczowskiego*
Dodano: 2016-06-03 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Remont nawierzchni ul. Mieszała odcinek I, II, III oraz ul. Bema odcinek V
Dodano: 2016-04-21 - Przebudowa świetlicy i ośrodka zdrowia w Kozubowie usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2016-04-15 - Zarządzanie i nadzór nad realizacją inwestycji - Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 762 na odcinku od granicy Gm. Chęciny tj. km 25+198 do obiektu mostowego na rzece Łososina (Wierna Rzeka) w miejscowości Bocheniec tj. km 27+138 długości ok. 2 km
Dodano: 2016-03-31 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Przebudowa ul. Południowej, Żytniej, Mjr. Nurta w Starachowicach - realizacja 2016 rok
Dodano: 2016-03-11 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań w ramach projektu pn. *Instalacja systemów energii odnawialnej na budynkach użyteczności publicznej i domach prywatnych w gminach powiatu buskiego i pińczowskiego*
Dodano: 2016-01-18