Przetargi.pl
Dostawa tlenu medycznego sprężonego i dwutlenku węgla medycznego w butlach wraz z dzierżawą butli i transportem

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 27-500 Opatów, ul. Słowackiego 13
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8682706, 8682466 w.123 , fax. 015 8682817
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Słowackiego 13 13
    27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8682706, 8682466 w.123, fax. 015 8682817
    REGON: 00030639000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz.opat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tlenu medycznego sprężonego i dwutlenku węgla medycznego w butlach wraz z dzierżawą butli i transportem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy tlenu medycznego sprężonego i dwutlenku węgla medycznego w butlach wraz z dzierżawą butli i transportem. Tlen medyczny zgodny z PN-C-84910/97. Przybliżona ilość przedmiotu zamówienia w okresie 24 miesięcy wynosi : a)tlen medyczny w butlach 0,3 m 3 - 50 butli b)tlen medyczny w butlach 1,6 m 3 - 1 700 butli c)tlen medyczny w butlach 6,4 m 3 - 1 500 butli d)dwutlenek węgla medyczny 7,5 kg - 8 butli Przybliżona ilość transportów w okresie 24 miesięcy - 100 transportów Przybliżona ilość butli miesięcznie - 135 butli Przybliżona ilość butlo/dni w okresie 24 miesięcy - 90 x 730 dni = 65 700 butlo/dni. Butle wg PN-67/M-69222.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 241119004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c)lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca składa oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Pzp o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004. Prawo zamówień publicznych - wg. Załącznika nr 3 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) koncesja na sprzedaż środka farmaceutycznego zgodnie z ustawą farmaceutyczną - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem ekonomicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) oświadczenie, że dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wykonane w okresie ostatnich trzech lat dostaw przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 tys zł. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: a) Dokument potwierdzający, że oferowany tlen i dwutlenek węgla posiadają świadectwo rejestracji wydane przez Ministra Zdrowia, wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu na podstawie decyzji wydanej przez Komisję Wspólnot Europejskich. b) Oświadczenie, że dostarczone butle posiadać będą ważną legalizację UDT przez okres trwania umowy. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. INNE DOKUMENTY: Wypełnioną przez Wykonawcę Stronę tytułową - załącznik nr 1 do SIWZ. Wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Wypełniony przez Wykonawcę Formularz ilościowo - cenowy- załącznik nr 4 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz.opat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach