Przetargi.pl
Nadzór inwestorski projektu pn. Poprawa jakości i dostępności usług medycznych poprzez kompleksową informatyzację SPZGiChP w Olsztynie

Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ogłasza przetarg

  • Adres: 10-357 Olsztyn, ul. Jagiellońska 78
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5322966 , fax. 089 5322979
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
    ul. Jagiellońska 78 78
    10-357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5322966, fax. 089 5322979
    REGON: 00029573900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulmonologia.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski projektu pn. Poprawa jakości i dostępności usług medycznych poprzez kompleksową informatyzację SPZGiChP w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją projektu pod nazwą Poprawa jakości i dostępności usług medycznych poprzez kompleksową informatyzację SPZGiChP w Olsztynie, obejmującego m.in.: - wykonanie instalacji teletechnicznych oraz dedykowanej sieci elektrycznej zasilającej urządzenia komputerowe; - dostawę i instalację serwera wraz z oprogramowaniem systemowym; - dostawę i instalację sprzętu komputerowego; - dostawę, instalację i wdrożenie komputerowego systemu szpitalnego wraz z niezbędnym oprogramowaniem bazodanowym; - szkolenie administratora i użytkowników końcowych; - wdrożenie systemu informatycznego; 2. Określony w pkt 1 nadzór inwestorski został podzielony na niżej wymienione zadania i będzie polegał na wykonaniu następujących czynności: 2.1 Zadanie Nr 1: a) udział w przygotowaniu SIWZ na realizację projektu pn. Poprawa jakości i dostępności usług medycznych poprzez kompleksową informatyzację SPZGiChP w Olszynie, a w szczególności projektu umowy w zakresie zapisów merytorycznych dotyczących warunków wdrożenia systemu, licencjonowania i serwisowania systemu, warunków dostawy i serwisowania platformy sprzętowej, b) pomoc przy udzielaniu odpowiedzi na zapytania do SIWZ udział w komisji przetargowej oceniającej merytorycznie złożone oferty; 2.2 Zadanie Nr 2: a) reprezentowanie inwestora w trakcie realizacji projektu przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem technicznym, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz SIWZ; b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i prac, wbudowanych i wmontowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) sprawdzanie i odbiór prac ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i teleinformatycznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych elementów i przekazywanie ich do użytkowania; d) potwierdzanie faktycznie wykonanych prac oraz usunięcia wad; 3. UWAGA: Zamawiający posiada pełną dokumentację aplikacyjną (w tym Studium Wykonalności) oraz szczegółową dokumentację projektowo-kosztorysową inwestycji Poprawa jakości i dostępności usług medycznych poprzez kompleksową informatyzację SPZGiChP w Olsztynie. Na pisemny wniosek Zamawiający udostępni ww. dokumenty do wglądu każdemu zainteresowanemu Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722240001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz : a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, b) posiadają uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do przedkładanej oferty oświadczenia i dokumenty określone w Rozdziale V niniejszej SIWZ Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców w pkt V SIWZ, stosując formułę spełnia - nie spełnia wypełniając druk ZP - 14.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych przez Zamawiającego - Załącznik Nr 2. 3. Aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 4. Wskazanie osoby upoważnionej do podpisania umowy (w przypadku wyłonienia Wykonawcy w niniejszym postępowaniu) oraz jej aktualne pełnomocnictwo, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 8. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (stażu pracy) i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zgodnie z Załącznikiem Nr 4. 9. Do wykazu określonego w pkt 8 należy dołączyć dokumenty potwierdzające wykształcenie i uprawnienia tych osób, w tym obligatoryjnie: a) uprawnienia budowlane w zakresie instalacji teletechnicznych oraz dedykowanych sieci elektrycznych zasilających urządzenia komputerowe wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa, b) wykształcenie informatyczne - kopia (odpis) dyplomu oraz - w przypadku odbytych kursów specjalistycznych w tym zakresie - dokumenty potwierdzające ich ukończenie. 10. Oświadczenie o ewentualnym podwykonawstwie - należy podać nazwę i adres podwykonawcy, osoby uprawnione do realizacji zamówienia, które udostępni podwykonawca, zakres robót, który zostanie przez niego wykonany - Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1. 11.W przypadku wskazania podwykonawcy, Wykonawca winien dołączyć do oferty jego pisemne zobowiązanie do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10, wskazano osoby, którymi będzie dysponował. 12.Wykaz minimum 3 usług w zakresie wsparcia projektów teleinformatycznych w branży sektora publicznego, w tym przynajmniej 1 w służbie zdrowia, farmacji lub ubezpieczeń zdrowotnych, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). Wymienione usługi winny być wykonane w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia (w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) - Załącznik Nr 5. 13. Zaakceptowany (podpisany) projekt umowy - Załącznik Nr 3. 14.Wymagane dokumenty w przypadku składania oferty przez podmioty działające wspólnie na podstawie zawartej na piśmie umowy: 14.1 Oferta składana przez dwa lub kilka podmiotów, które występują wspólnie - konsorcja (tj. osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej) musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dołączyć do oferty kopię umowy o swojej współpracy w zakresie realizacji niniejszego zadania, b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego a takie pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. c) Każdy z uczestników Konsorcjum dołączy do oferty oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu, będzie ponosił solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia jak i z tytułu udzielonych gwarancji i rękojmi. 14.2. Każdy z wykonawców musi oddzielnie złożyć dokumenty i oświadczenia zawarte w ust. 2, 3, 4, 5, 6, 7. Pozostałe dokumenty mające na celu potwierdzenie spełnienia wymogów SIWZ oferenci złożą wspólnie. 14.3. Oferta składana przez spółkę cywilną musi zawierać: a) umowę spółki, b) wszystkie dokumenty wymienione w SIWZ, c) każdy ze wspólników musi oddzielnie złożyć oświadczenie, o którym mowa w ust. 2, 3, 4, 5, 6, 7. 15. W przypadku oferty składanej przez spółkę z o.o., gdy wartość zamówienia przekracza podwójną wysokość kapitału zakładowego, zarząd spółki powinien być upoważniony uchwałą zgromadzenia wspólników do zawierania umowy (art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych). 16. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5, 6, 7, niniejszego Rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, o których mowa w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 17. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 22, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie zawodowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulmonologia.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach