Przetargi.pl
Dostawa produktów spożywczych (mleko i przetwory mleczarskie, mięso i wyroby mięsne, pieczywo i wyroby cukiernicze, przetwory kiszone, ryby)

110 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Komeńskiego 35
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 239-4495, 2394401 , fax. 055 2302094
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 110 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Komeńskiego 35 35
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 239-4495, 2394401, fax. 055 2302094
    REGON: 17005914500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwojskowy.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów spożywczych (mleko i przetwory mleczarskie, mięso i wyroby mięsne, pieczywo i wyroby cukiernicze, przetwory kiszone, ryby)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa produktów spożywczych (mleko i przetwory mleczarskie, mięso i wyroby mięsne, pieczywo i wyroby cukiernicze, przetwory kiszone, ryby). Szacunkowa wartość wynosi 131 720,50 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155114007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAmawiający nie wymga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział firmy, które spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - wpis do ewidencji działalności gospodarczej. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - oświadczenie z art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: -zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, -zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj.: - oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5.wyrażą zgodę na wszystkie warunki określone w siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZESTAWIENIE WYMAGANYCH DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ 1.Druki, które należy wypełnić i podpisane /wyłącznie przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy/ załączyć do oferty: -druk oferty (załącznik nr 1), -formularz ofertowy (załącznik nr 2), -projekt umowy (załącznik nr 4), 2.Dokumenty, które należy złożyć w oryginałach lub w kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 oraz 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655; z późn zm.) - ( załącznik nr 3), Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed dniem otwarcia ofert) wyciąg z aktu prawnego dotyczący utworzenia jednostki przystępującej do przetargu oraz potwierdzający, że wykonawca posiada prawo do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi - wyciąg Krajowego Rejestru Sądowego lub z ewidencji działalności gospodarczej; Aktualne zaświadczenie wystawione przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenia społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); Aktualne zaświadczenie wystawione przez właściwy organ podatkowy potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 3.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, że oferowana żywność, będąca przedmiotem zamówienia, będzie odpowiadać warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami lub równoważnymi, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP GHP systemu HACCP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwojskowy.elblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach