Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z budową odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Pacółtowo

Gmina Nowe Miasto Lubawskie ogłasza przetarg

  • Adres: 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, Mszanowo, ul. Podleśna 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4726300, 4726317 , fax. 56 4726305
  • Data zamieszczenia: 2014-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe Miasto Lubawskie
    Mszanowo, ul. Podleśna 1 1
    13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 4726300, 4726317, fax. 56 4726305
    REGON: 87111892200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanml.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z budową odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Pacółtowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem roboty budowlanej polegającej na: Budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z budową odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Pacółtowo. 2.Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013, oś priorytetowa 6 - Środowisko Przyrodnicze, działania 6.1. Poprawa i zapobieganie degradacji środowiska poprzez budowę, rozbudowę i modernizację infrastruktury ochrony środowiska, poddziałania 6.1.2 Gospodarka wodno-ściekowa, zgodnie z umową o dofinansowanie projektu Nr UDA-RPWM.06.01.02-28-018/13-00 z dnia 31.03.2014 r, zawartą z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie. 3.Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego obejmuje nadzór w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, w czasie trwania budowy w oparciu o dokumentację projektową, a także w okresie gwarancji i rękojmi tj. do 5 lat od podpisania końcowego protokołu odbioru robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z budową odcinka sieci wodociągowej. 4.Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do SIWZ w postępowaniu na Budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z budową odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Pacółtowo, które są dostępne na stronie internetowej www.gminanml.pl - BIP - przetargi - znak ZP.271.1.7.2014. http://bip.warmia.mazury.pl/nowe_miasto_lubawskie_gmina_wiejska/zamowienia_publiczne/110/117/Budowa_sieci_kanalizacji_sanitarnej_wraz_z_budowa_odcinka_sieci_wodociagowej_w_miejscowosci_Pacoltowo/. 5.Zamawiający nie będzie powielał i przesyłał dokumentacji projektowej. 6.Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy etapy : 1)Etap I . Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi: Składa się z: a)CZĘŚĆ I - Kanalizacja sanitarna grawitacyjna. Przedmiot zamówienia określony w części I został podzielony na dwa zadania: -Zadanie 1 - KANALIZACJA I Długość sieci kanalizacji sanitarnej wynosi L= 1177,10 m ,w tym sieć PVC ? 0,20 m. L = 1152,80 , sieć ? 0,16 m L = 24,30 m -Zadanie 2 - KANALIZACJA II Długość sieci kanalizacji sanitarnej w zad II dla m. Pacółtowo wynosi L= 3817,18 m , w tym sieć PVC ? 0,25 m. L= 772,6m , PVC ? 0,2 m. L= 2717,37 , sieć ? 0,16 L=327,21 m b)Część II - Sieć wodociągowa -Odcinek 1 - sieć i przyłącza, ogółem długość L = 275,53 mb , z rur PVC ? 110 mm, przygotowanie do włączenia przyłączy z zaślepką - 7 kompletów, Hydranty nadziemne p.poż DN80mm - 2 szt -Odcinek 2 - spinka -pomiędzy węzłem nr 1 i 2, rura PVC-U 90x4,3, a siecią wodociągową z rur PVC ? 90mm , ogółem długość L = 492,15 mb. c)Zakres nadzorowanych prac dla poszczególnych części został określony w projekcie budowlanym , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót 2)Etap II . Rozliczenie końcowe inwestycji 3)Etap III. Okres zgłaszania wad i okres gwarancji 7.Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z ustawy z 7 lipca 1994 Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.) oraz szczegółowo określony jest w § 3 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 zł, brutto (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)w gwarancjach bankowych; 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Urzędu Gminy Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie Nr 97 1020 3583 0000 3102 0011 3647. Wadium uznaje się za wniesione jeżeli wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 7.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3)kwotę gwarancji, 4)termin ważności gwarancji, 5)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, gdy Wykonawca, którego ofertę wybrano: a)w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa wart. 25 ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub c)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub d)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.Postanowienia ust. 7 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w ust. 2 pkt 2 i 5. 9.Zwrot wadium: 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.11 pkt 1 specyfikacji, 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9 pkt. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 1)jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; 2)jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 13.Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminanml.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach