Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad termomodernizacją budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Łowiczu w ramach zadania inwestycyjnego i projektu pn. „Poprawa jakości powietrza poprzez przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Łowickiego”

Powiat Łowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Stanisławskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 375 902 , fax. 468 375 015
  • Data zamieszczenia: 2019-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łowicki
    ul. Stanisławskiego 30
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 468 375 902, fax. 468 375 015
    REGON: 75014776800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lowicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad termomodernizacją budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Łowiczu w ramach zadania inwestycyjnego i projektu pn. „Poprawa jakości powietrza poprzez przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Łowickiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 w Łowiczu w ramach zadania inwestycyjnego i projektu pn: „Poprawa jakości powietrza poprzez przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Łowickiego”. 1.1. Zakres robót podlegających nadzorowi obejmuje m.in.: docieplenie ścian fundamentowych wraz z wykonaniem hydroizolacji, docieplenie ścian zewnętrznych, remont ogniomurów i attyk, wykonanie obróbek blacharskich, docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, docieplenie dachu sali gimnastycznej, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę rynien i rur spustowych, wymianę parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, remont zadaszenia wejścia głównego do budynku od strony zachodniej, wykonanie nowego zadaszenia z elementów stalowych nad wejściem do budynku od strony wschodniej, wymianę instalacji odgromowej wraz z pomiarami, zmiana sposobu zamocowania pochwytu dla osób niepełnosprawnych z posadzkowego na ścienny w wyniku docieplenia ściany zewnętrznej elewacji frontowej, malowanie ściany elewacji zachodniej budynku „A” (od strony ul. Kaliskiej), odtworzenie stanu pierwotnego elementów zagospodarowania terenu naruszonych podczas wykonywania robót, pozostałe roboty towarzyszące wymagane do prawidłowego wykonania prac dociepleniowych zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz estetyki (m.in. demontaż i ponowny montaż elementów instalacji na elewacjach z przedłużeniem zasilania i pomiarami elektrycznymi, ukrycie instalacji natynkowych), wywóz i utylizacja materiałów z demontażu i rozbiórki, uporządkowanie terenu. 1.2. Specjalności, w których będzie pełniony nadzór - konstrukcyjno-budowlana bez ograniczeń, - instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 2. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie 140 dni od zawarcia umowy lub do zakończenia realizacji wszystkich robót budowlanych, stanowiących przedmiot nadzoru, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego tych robót. 3. Adres obiektu, w którym wykonywane będą roboty budowlane objęte nadzorem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 im. Władysława Grabskiego w Łowiczu ul. Kaliska 5a 99-400 Łowicz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument ten powinien zawierać w szczególności następujące informacje: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów przy wykonywaniu zamówienia, - zakres i okres udziału podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powołuje, przy wykonywaniu zamówienia, - określenie, czy podmiot na którego zasoby Wykonawca się powołuje, będzie wykonywał roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów (jeżeli zamawiający nie może pozyskać tych informacji z ogólnodostępnych, bezpłatnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 poz. 700 z późn. zm.). Jeżeli ww. osoby/osoba działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono obejmować umocowanie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Wraz z pełnomocnictwem należy złożyć dokumenty, z których będzie wynikać, że osoby/osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentacji Wykonawcy w dacie jego udzielania. 4. Powyższe postanowienia dotyczą również Wykonawców mających siedzibą lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach