Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi zadania pn. Poprawa dostępności komunikacyjnej Opactwa Cysterskiego w Henrykowie - przebudowa dróg nr 3174D i 3183D (Ząbkowice Śl. - Henryków).

Powiat Ząbkowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Sienkiewicza 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8162800 , fax. 074 8162850
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ząbkowicki
    ul. Sienkiewicza 11 11
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8162800, fax. 074 8162850
    REGON: 89071840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zabkowicki.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi zadania pn. Poprawa dostępności komunikacyjnej Opactwa Cysterskiego w Henrykowie - przebudowa dróg nr 3174D i 3183D (Ząbkowice Śl. - Henryków).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego w specjalności budowlanej drogowej nad robotami budowlanymi zadania pn. Poprawa dostępności komunikacyjnej Opactwa Cysterskiego w Henrykowie - przebudowa dróg nr 3174D i 3183D (Ząbkowice Śl. - Henryków). Etap I - odcinek drogi powiatowej nr 3174D od drogi wojewódzkiej nr 395 w m. Henryków km 0+000 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 3174D w m. Krzelków km 3+845 oraz odcinek drogi nr 3174D od skrzyżowania z drogą nr 3183D w m. Krzelków km 14+312 do km 9+103 w m.Sieroszów - długość 9.054 km. Etap II - odcinek drogi powiatowej nr 3174D w m. Sieroszów km 9+103 do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 385 km 0+000 w miejscowości Ząbkowice Śl. - długość 9.103 km. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa projekt zagospodarowania terenu (etap I + II), projekty budowlany branża drogowa, energetyczna, telekomunikacyjna (etap I + II), pomocniczo przedmiar robót (dla etap I i II), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, będące załącznikami do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1.500 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące: 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) Posiadania wiedzy i doświadczenia; . - wykonali, co najmniej 2 usługi nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową dróg, co najmniej kategorii Z o długości min. 4 km, o podobnym charakterze i złożoności oraz wartości nie mniejszej niż 4.000.000 PLN. Dopuszcza się spełnienie tego wymagania w zakresie długości i wartości w ramach jednego zadania lub dwóch zadań łącznie. 3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, legitymują się minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym w nadzorach inwestorskich i są wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej, - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 80.000 PLN. na okres wykonania zamówienia. 2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Wypełniony formularz ofertowy, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 4. Wypełniony i parafowany przez wykonawcę wzór umowy, 5. Dowód wniesienia wadium B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: 1. Wykaz wykonanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone tj. - wykonali, co najmniej 2 usługi nadzoru inwestorskiego nad budowa, przebudową dróg, co najmniej kategorii Z o długości min. 4 km, o podobnym charakterze i złożoności oraz wartości nie mniejszej niż 4.000.000 PLN (w ramach jednego zadania lub dwóch zadań łącznie ), 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za nadzór nad robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami, Do niniejszego wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, posiadane uprawnienia budowlane, oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 80.000 PLN. na okres wykonania zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zabkowicki.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach