Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi obejmującymi budowę budynku usług publicznych przy ul. Drogowców w Myślenicach – II etap

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 32-400 Myślenice, Mikołaja Reja
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 12 274 97 40, , fax. +48 12 274 97 42
  • Data zamieszczenia: 2020-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    Mikołaja Reja 13
    32-400 Myślenice, woj. małopolskie
    tel. +48 12 274 97 40, , fax. +48 12 274 97 42
    REGON: 35155493300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi obejmującymi budowę budynku usług publicznych przy ul. Drogowców w Myślenicach – II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad robotami we wszystkich branżach (branża konstrukcyjno-budowlana, branża hydrogeologiczna, branża sanitarna, branża elektryczna) nad realizacją robót budowlanych dotyczących budowy budynku usług publicznych przy ul. Drogowców w Myślenicach – II etap. Dokumentacja techniczna stanowiąca uzupełniające informację o realizowanych robotach znajduje się w BIP pod łączem: https://bip.malopolska.pl/spmyslenice,m,333698,2020.html Nie nakłada się obowiązku zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę. Nadzór inwestorski obejmuje ponadto kwerendę, weryfikację i koreferaty na polecenie Inwestora do projektów architektoniczno-budowlanego we wszystkich branżach (i innych obejmujących badania gruntu) i budowlanych, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót i kosztorysów ofertowych, a także innych opracowań i wniosków Wykonawcy związanych z procesem budowlanym we wszystkich branżach tj. w branży architektonicznej, w branży konstrukcyjno-budowlanej, w branży sanitarnej, w branży elektrycznej oraz w branży geologicznej i hydrogeologicznej. Czynności, o których mowa w zdaniu poprzednim są związane z zapewnieniem ciągłości realizacji robót, bez zbędnych przerw, jakie mogą występować w przypadku np. ujawnionych wad i usterek dokumentacji, czy też wniosków Wykonawcy robót w sprawie zatwierdzenia/ zaopiniowania przed wbudowaniem określonych rodzajów materiałów. Zamawiający ma prawo oczekiwać na uzasadnione opinie na piśmie w sprawie wniosków, o których mowa w niniejszym punkcie, a inspektor nadzoru obowiązany jest do zajęcia stanowiska w terminie nie dłuższym niż 7 dni. Wyjaśnia się, że czynności opisane w niniejszym punkcie nie są czynnościami nadzoru autorskiego, a stanowią czynności uzupełniające do nadzoru inwestorskiego. Inspektor nadzoru (w każdej branży) jest partnerem Zamawiającego, który we współpracy z podległymi służbami obowiązany jest podejmować niezbędne działania, umożliwiające zapewnienie frontu robót w celu ich ukończenia. Wykonawca składając ofertę oświadcza, że zapoznał się z dokumentacją postępowania na wykonanie robót budowlanych wskazanych w łączu powyżej. Wykonawca pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego we wszystkich wymaganych Prawem Budowlanym branżach w zakresie robót budowlanych w trakcie realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do ukończenia robót, a także w okresie rękojmi za wady udzielonej przez Wykonawcę (60 miesięcy). Inspektorzy obowiązani są uczestniczyć w cotygodniowych naradach na budowie, z których należy spisywać notatki służbowe, które podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego. W początkowej fazie (do 60 dni od przekazania placu budowy) obowiązkiem Inspektora (w każdej branży) jest przegląd i wyegzekwowanie od Wykonawcy wszystkich materiałów, atestów, deklaracji, w celu ich oceny pod kątem zapewnienia drożności budowy i niepowodowania przerw w robotach. Inspektor nadzoru w każdej z branż koordynuje działania budowlane w taki sposób, aby zapewnić Zamawiającemu możliwość uzyskania pozwolenia na użytkowanie dla całej inwestycji, stąd wymaga się szczególnej znajomości aktualnych przepisów oraz zmian, jakie wprowadzane są do ustaw i przepisów wykonawczych, w tym warunków technicznych jakim mają odpowiadać budynki i ich usytuowanie. W tym zakresie zastrzega sobie polecenie Zamawiający, aby inspektor odpowiadał na takie pytania Zamawiającego, w terminie nie dłużej niż 7 dni, bez dodatkowego wynagrodzenia. Inspektor nadzoru ocenia równoważność materiałów przedstawiając Zamawiającemu obiektywne okoliczności wynikające z prawa budowlanego oraz fizyki budowli danych materiałów. Pozostałę szczegóły w siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium. Kwota wadium wynosi 3.000, 00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wniesienie wadium jest wymagane przed upływem terminu składania ofert na okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42 poz. 275, z 2008r., Nr 116 poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r., Nr 96, poz. 620) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy BNP Paribas Bank Polska S.A. nr konta: 80 1600 1462 0008 4781 6182 9041 Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać tytuł wpłaty: „Nadzór inwestorski”. Jeżeli wadium wniesione zostanie w pieniądzu, przelewem należy do oferty dołączyć kserokopię wpłaty wadium w pozostałych przypadkach należy do oferty dołączyć oryginał dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres związania ofertą. Datą wniesienia wadium jest data i godzina uznania na rachunku zamawiającego. Zamawiający postępuje zgodnie z art. 46 ustawy Pzp, przy zwrocie jak i zatrzymaniu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy złożyć wg następującej kolejności: Wypełniony formularz oferty. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i że spełnia warunki udziału w postępowaniu. Dowód wniesienia wadium. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (stosowne oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej). Odpowiednie pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej (stosowne pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej). Kartki oferty winny być trwale ze sobą połączone (np. zbindowane, zszyte). Wszelkie zmiany w tekście oferty (poprawki, przekreślenia, dopiski) muszą być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na formularzach sporządzonych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że ich treść, a także opis kolumn i wierszy odpowiadać będą formularzom określonym przez Zamawiającego. Formularz oferty oraz załączniki muszą być podpisane przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie zawierającej oznaczenie Wykonawcy i opisanej w sposób podany w pkt 14 SIWZ Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Nie przewiduje się zwrotów kosztów udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach