Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad Rewitalizacją Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Radzyniu Podlaskim

Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda ogłasza przetarg

  • Adres: 20-704 Lublin, ul. Wojciechowska 7
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5245108/09 w.13 , fax. 081 5245108/09
  • Data zamieszczenia: 2012-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda
    ul. Wojciechowska 7 7
    20-704 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5245108/09 w.13, fax. 081 5245108/09
    REGON: 00700346700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.ohp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ochotnicze Hufce Pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad Rewitalizacją Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Radzyniu Podlaskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2.1.codzienny nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych obejmujących następujący zakres: 3.2.1.1.branży konstrukcyjno - budowlana, architektoniczna, specjalności drogowej, instalacje i sieci sanitarne w branży wodociągowej i kanalizacyjnej - bez ograniczeń, instalacyjna w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń 1) przebudowa budynków (I, J, K i budynek kotłowni) byłej jednostki wojskowej, 2) przebudowa i remont sieci kanalizacyjnej i wodociągowej, 3) przebudowa ciągów pieszych i placów jezdnych, 4) budowa systemu monitoringu na terenie całego ośrodka wraz z bazą TV dozorowej, 5) wymiana ogrodzenia, 6) adaptacja kotłowni na magazyn, 7)wykonanie i montaż tablic informacyjnych- szt. 4 3.2.1.2.architektura zieleni. 3.2.2.monitorowanie zgodności postępu prac z harmonogramem rzeczowo - finansowym, 3.2.3.nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. pożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, 3.2.4.dokonywanie bieżącej analizy kosztów oraz sporządzanie stosownych raportów wg wymagań Zamawiającego, 3.2.5.sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych budowy pod względem merytorycznym i rachunkowym, 3.2.6.uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian i odstępstw od pierwotnej dokumentacji projektowej do jego ostatecznej akceptacji, 3.2.7.organizowanie roboczych narad koordynacyjnych na terenie budowy z udziałem Zamawiającego, biura projektowego, i innych niezbędnych instytucji, 3.2.8.przeprowadzanie odbiorów, rozliczeń częściowych realizacji prac, 3.2.9.przygotowanie materiałów do odbioru końcowego, powiadamiania wszystkich uczestników, właściwych urzędów i instytucji o terminie odbioru końcowego oraz dokonanie odbioru końcowego obiektu przy udziale Zamawiającego i biura projektowego, 3.2.10.uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu, 3.2.11.rozliczanie końcowe budowy wraz z uzgodnieniem z Zamawiającym poniesionych nakładów finansowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi Zamawiającego, 3.2.12.przekazanie Zamawiającemu obiektu wraz z kompletem dokumentacji powykonawczej w stanie faktycznym i prawnym umożliwiającym natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania, 3.2.13.występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji prac, w granicach udzielonych pełnomocnictw, 3.2.14.naliczanie i egzekwowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym wymagalnych, zgodnie z warunkami umownymi, kar umownych lub odszkodowań od wykonawców oraz dostawców, 3.2.15.archiwizację wszelkiej korespondencji i dokumentacji dotyczącej przebiegu procesu inwestycyjnego i przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu inwestycji, 3.2.16.bieżącą współpracę z Zamawiającym, 3.2.17.udostępnienie Zamawiającemu na każde żądanie wszelkich dokumentów związanych z realizacją prac, 3.2.18.prowadzenie dokumentacji fotograficznej w formie elektronicznej podczas całego procesu i przekazanie go Zamawiającemu po odbiorze końcowym robót, 3.2.19. zapewnienie sprzętu i wyposażenia, niezbędne do wykonywania zadań inspektora nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przez wykonawców. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 2 500,00 PLN. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ohplublin.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach