Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad Rewaloryzacją Ogrodu Saskiego (obiekt wpisany do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/847). Zadanie planowane do współfinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego województwa lubelskiego na lata: 2007- 2013, Priorytet III atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, Działanie III.II. Rewitalizacja Zdegradowanych Obszarów Miejskich.

Gmina Miasto Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Pl. Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 4663000 , fax. 081 4663001
  • Data zamieszczenia: 2011-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lublin
    Pl. Łokietka 1 1
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 4663000, fax. 081 4663001
    REGON: 00059419800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad Rewaloryzacją Ogrodu Saskiego (obiekt wpisany do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/847). Zadanie planowane do współfinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego województwa lubelskiego na lata: 2007- 2013, Priorytet III atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, Działanie III.II. Rewitalizacja Zdegradowanych Obszarów Miejskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1.codzienny nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych dotyczących: 1.1.branża architektoniczna, drogowa i instalacji sanitarnych: 1)przeprowadzenie robót rozbiórkowych 2)wykonanie nowych nawierzchni na projektowanych placach, alejach, ścieżkach parkowych, w tym schodów terenowych i pochylni, 3)przebudowę układu wodnego 4)przebudowę i rozbudowę placu zabaw dla dzieci 5)przebudowę ogrodzeń zewnętrznych 6)rozbudowę kanalizacji deszczowej do odwadniania części nawierzchni utwardzonych 7)wykonanie i montaż nowych elementów małej architektury 8)wykonanie i montaż tablic informacyjnych- szt. 4 1.2.branża ogrodnicza: 1)wycinki drzew przeznaczonych do usunięcia 2)wycinki krzewów przeznaczonych do usunięcia 3)usunięcia karp 4)wykopania i zabezpieczenia drzew i krzewów do przesadzenia 5)zabiegów pielęgnacyjnych drzew i krzewów 6)wzmocnień mechanicznych drzew 7)wywiezienia dłużyc, karpin i gałęzi 8)nasadzenia drzew liściastych i iglastych 9)nasadzenia krzewów liściastych i iglastych 10)nasadzenia pnączy,bylin, róż, roślin cebulowych, sezonowych roślin jednorocznych, 11)wykonania trawników siewem 12)regeneracja trawników 13)zabiegi agrotechniczne związane z nasadzeniami 14)pielęgnacji drzew i krzewów 15)pielęgnacji bylin, pnączy i roślin cebulowych i trawników 16)pielęgnacja róż 17)pielęgnacja sezonowych roślin jednorocznych 2.monitorowanie zgodności postępu prac z harmonogramem rzeczowo - finansowym, 3.nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. pożarowych,bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony zabytków przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, 4.dokonywanie bieżącej analizy kosztów oraz sporządzanie stosownych raportów wg wymagań Zamawiającego, 5.sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych budowy pod względem merytorycznym i rachunkowym, 6.uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian i odstępstw od pierwotnej dokumentacji projektowej do jego ostatecznej akceptacji, 7.organizowanie roboczych narad koordynacyjnych na terenie budowy z udziałem Zamawiającego, biura projektowego, i innych niezbędnych instytucji, 8.przeprowadzanie odbiorów, rozliczeń częściowych realizacji prac, 9.przygotowanie materiałów do odbioru końcowego, powiadomiania wszystkich uczestników, właściwych urzędów i instytucji o terminie odbioru końcowego oraz dokonanie odbioru końcowego obiektu przy udziale Zamawiającego i biura projektowego, 10.uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu, 11.rozliczanie końcowe budowy wraz z uzgodnieniem z Zamawiającym poniesionych nakładów finansowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi Zamawiającego, 12.przekazanie Zamawiającemu obiektu wraz z kompletem dokumentacji powykonawczej w stanie faktycznym i prawnym umożliwiającym natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania, 13.występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji prac, w granicach udzielonych pełnomocnictw, 14.naliczanie i egzekwowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym wymagalnych, zgodnie z warunkami umownymi, kar umownych lub odszkodowań od wykonawców oraz dostawców, 15.archiwizację wszelkiej korespondencji i dokumentacji dotyczącej przebiegu procesu inwestycyjnego i przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu inwestycji, 16.bieżącą współpracę z Zamawiającym, 17.udostępnienie Zamawiającemu na każde żądanie wszelkich dokumentów związanych z realizacją prac, 18.prowadzenie dokumentacji fotograficznej w formie elektronicznej podczas całego procesu i przekazanie go Zamawiającemu po odbiorze końcowym robót. 19.realizację decyzji Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Lublinie zawartych w decyzjach znak IN/4010/LU-54/2653/10 z dnia 25.06.2010. oraz znak IN/4010/LU-54/2654/10 z dnia 25.06.2010
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach