Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Modernizacja i zagospodarowanie terenu wraz z ogrodzeniem i wyposażeniem pawilonu Szkoły Podstawowej Nr 4 w Morągu przy ul. Krzywej

Urząd Miejski w Morągu ogłasza przetarg

  • Adres: 14-300 Morąg, ul. 11 Listopada 9
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7572231 , fax. 089 7572120
  • Data zamieszczenia: 2011-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Morągu
    ul. 11 Listopada 9 9
    14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7572231, fax. 089 7572120
    REGON: 00068778700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Modernizacja i zagospodarowanie terenu wraz z ogrodzeniem i wyposażeniem pawilonu Szkoły Podstawowej Nr 4 w Morągu przy ul. Krzywej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Modernizacja i zagospodarowanie terenu wraz z ogrodzeniem i wyposażeniem pawilonu Szkoły Podstawowej Nr 4 w Morągu przy ul. Krzywej. Inwestycja dotyczy remontu i termomodernizacji wraz z nadbudową dachu i zagospodarowaniem terenu oraz ogrodzeniem i wyposażeniem pawilonu Szkoły Podstawowej Nr 4 w Morągu przy ulicy Krzywej. Obiekt położony jest na działce o nr ewid.2-855/5; 2-855/8 przy ulicy Krzywej nie jest zabytkiem wpisanym do rejestru zabytków, leży w strefie ochrony konserwatorskiej oraz jest objęty ochroną konserwatorską. Przedmiot umowy oraz zakres prac szczegółowo określa: projekt budowlany/wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót - dostępne do wglądu w siedzibie Zamawiającego i opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.morag.pl, zakładka /Zamówienia Publiczne/. Numer ogłoszenia: 285986 - 2011; data zamieszczenia: 13.09.2011 - Modernizacja i zagospodarowanie terenu wraz z ogrodzeniem i wyposażeniem pawilonu Szkoły Podstawowej Nr 4 w Morągu przy ul. Krzywej. Zakres obowiązków i zadania inspektorów nadzoru inwestorskiego: a) Wykonawca zobowiązuje się sporządzić i dostarczyć Zamawiającemu w ciągu 14 dni od podpisania umowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji usługi na lata 2011-2012 (m. in. na podstawie kwot w harmonogramie rzeczowo-finansowym wykonawcy robót budowlanych). b) realizacja praw i obowiązków, wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami), umowy, SIWZ, wiedzy technicznej, sztuki budowlanej oraz obowiązujących norm, c) przekazanie placu budowy Wykonawcy przy udziale Zamawiającego, d) pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie oraz organizowanie narad koordynacyjnych (Rada Budowy), sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie ich zainteresowanym stronom, e) podczas trwania robót budowlanych - obecności na budowie co najmniej 2 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego oraz Wykonawcy robót (każda obecność potwierdzona wpisem do dziennika budowy) . f) organizowanie prac związanych z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było przerw w realizacji robot, g) uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, h) weryfikacja dokumentacji technicznej zadania, i) sprawowanie kontroli ilościowej i jakościowej w czasie realizacji zadania w zakresie zabezpieczającym interesy Zamawiającego, j) kontrolę zgodności wykonywanych robót z projektem budowlanym/wykonawczym, specyfikacją techniczną warunków wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, pozwoleniem na budowę oraz umową, k) na występujące roboty dodatkowe sporządzenie wspólnie z Wykonawcą protokółów konieczności i przedkładanie Zamawiającemu do zatwierdzenia. l) weryfikacje kosztorysów w przypadku robót dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających (kalkulacji) wykonawców robót pod względem rzeczowym, zgodności z obowiązującymi normami (nakładami rzeczowymi) oraz stosowania cen zgodnie ze złożoną ofertą, m) dbanie o realizację robót w zgodności z harmonogramem rzeczowo - finansowym i podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu robót, n) kontrola terminowości wykonywania robót, ich ilości, jakości i wartości oraz prawidłowości fakturowania zgodnie z umową zawartą z Wykonawcą robót, o) sprawdzenie jakości wykonywanych robót i w przypadku konieczności powiadamianie wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz poświadczenie usunięcia wad przez wykonawcę, ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, p) zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, q) sprawdzenie posiadania przez wykonawcę robót odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę oraz decydowanie o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do realizacji robót, żądanie wykonania dodatkowych badań przez Wykonawcę robót, materiałów budzących wątpliwość co do jakości oraz akceptowanie receptur, technologii, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej oraz przepisami prawa, r) wydawanie poleceń, decyzji, opinii, zgody i akceptacji w formie ustnej i pisemnej, oraz udzielanie wykonawcy wszelkich wyjaśnień i wskazówek ( w przypadku konieczności po konsultacji z projektantem), s) uzyskiwania od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, t) uzgadnianie z autorem projektu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie , jeżeli zaistnieje taka konieczność, u) sprawdzania rozliczeń wykonawców robót budowlanych i potwierdzania należytych im kwot, kontrola prawidłowości fakturowania robót, v) przygotowywanie opinii wraz z uzasadnieniem w przypadku spraw spornych z Wykonawcą oraz przedłożenie do rozstrzygnięcia Zamawiającemu, w) spisywanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, zamienne lub uzupełniające wspólnie z kierownikiem budowy i w uzgodnieniu z Zamawiającym, x) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad i uczestniczenie w Komisji odbioru robót, y) sprawdzenie i dokonywanie odbioru technicznego gotowych elementów, robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, odbioru częściowego, z) poświadczenie terminu zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentacji powykonawczej, aa) nadzór nad prawidłowym przygotowaniem i złożeniem ewentualnych wniosków o zmianę pozwolenia na budowę bb) nadzór nad prawidłowym przygotowaniem i przekazaniem zawiadomienia o zakończeniu budowy, cc) stała współpraca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia z Zamawiającym, Wykonawcą robót budowlanych oraz Nadzorem autorskim, dd) ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich niezbędnych branż, tj.: a) Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno - budowlanej- Inspektor koordynujący nadzór, b) Inspektor nadzoru w branży sanitarnej, c) Inspektor nadzoru w branży elektrycznej, d) Inspektor nadzoru w branży telekomunikacyjnej, e) Inspektor nadzoru posiadający licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia ee) - rozpisanie odbioru i zawiadomienie instytucji zgodnie z Prawem Budowlanym, ff) - udział w odbiorze końcowym inwestycji, gg) - w okresie rękojmi na wniosek użytkownika uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych, pomoc w rozwiązywaniu spraw technicznych wynikłych w trakcie użytkowania w tym okresie .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.morag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach