Przetargi.pl
"Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 470128 w m. Biała wraz z budową odwodnienia i oświetlenia ulicznego na odcinku od km 0+000,00 do 1+103,00 wraz z przebudową sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia, sieci telekomunikacyjnej, gazociągu, hydrantów – Etap I"."

Gmina Kłobuck ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 100 150 , fax. 343 172 661
  • Data zamieszczenia: 2019-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłobuck
    ul. 11 Listopada 6
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 343 100 150, fax. 343 172 661
    REGON: 15139827300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaklobuck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 470128 w m. Biała wraz z budową odwodnienia i oświetlenia ulicznego na odcinku od km 0+000,00 do 1+103,00 wraz z przebudową sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia, sieci telekomunikacyjnej, gazociągu, hydrantów – Etap I"."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa Przedmiotu Zamówienia: "Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 470128 w m. Biała wraz z budową odwodnienia i oświetlenia ulicznego na odcinku od km 0+000,00 do 1+103,00 wraz z przebudową sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia, sieci telekomunikacyjnej, gazociągu, hydrantów – Etap I"." 2. Zakres Przedmiotu Zamówienia 2.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych zadania inwestycyjnego Gminy Kłobuck. 2.2. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy opisane są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 2.3. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 2.4. Szczegółowy zakres wyżej wymienionych prac zawiera dokumentacja projektowa na którą składa się: a) Projekt budowlany zagospodarowania terenu I część drogowa – Tom I stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ; b) Projekt budowlany kanalizacji deszczowej wraz z wylotami do rzeki – Tom II stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ; c) Projekt budowlany w zakresie oświetlenia ulicznego – Tom III stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ; d) Projekt budowlany zabezpieczenia i przebudowy sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia – Tom IV stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ; e) Projekt budowlany w zakresie zabezpieczenia i przebudowy sieci telekomunikacyjnej – Tom V stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ; f) Projekt budowlany w zakresie przebudowy gazociągu – Tom VI stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ; g) Projekt budowlany w zakresie przebudowy hydrantów – Tom VII stanowiący załącznik nr 14 do SIWZ; h) Projekt techniczny wycięcia drzew stanowiący załącznik nr 15 do SIWZ; 2.5. Technologię wykonania i inne wymagania technologiczne podano w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót) dotyczących odpowiednio: a) Części drogowej – załącznik nr 16 do SIWZ; b) Kanalizacji deszczowej wraz z wylotami do rzeki - załącznik nr 17 do SIWZ; c) Oświetlenia ulicznego – załącznik nr 18 do SIWZ; d) Zabezpieczenia i przebudowy sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia - załącznik nr 19 do SIWZ; e) Zabezpieczenia i przebudowy sieci telekomunikacyjnej - załącznik nr 20 do SIWZ; f) Przebudowy przyłączy gazu - załącznik nr 21 do SIWZ; g) Przebudowy hydrantów - załącznik nr 22 do SIWZ. 2.6. Zamawiający uzyskał prawomocną Decyzję nr 1/2018 z dnia 12.02.2018 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanowiącej załącznik nr 23 do SIWZ wraz z Decyzją znak: AB.673.1.115.2017.B z dnia 18.02.2019 r. (zmieniającą Decyzję nr 1/2018 z dnia 12.02.2018) stanowiącą załącznik nr 24 do SIWZ. 2.7. Ponadto Zamawiający załączył odpowiednio dla branż Przedmiary robót, tj.: a) przedmiar dotyczący części drogowej stanowiący załącznik nr 25 do SIWZ; b) przedmiar dotyczący kanalizacji deszczowej stanowiący załącznik nr 26 do SIWZ; c) przedmiar dotyczący oświetlenia stanowiący załącznik nr 27 do SIWZ; d) przedmiar dotyczący zabezpieczenia i przebudowy uzbrojenia elektroenergetycznego stanowiący załącznik nr 28 do SIWZ; e) przedmiar dotyczący zabezpieczenia i przebudowy uzbrojenia telekomunikacyjnego stanowiący załącznik nr 29 do SIWZ; f) przedmiar dotyczący przebudowy przyłączy gazu stanowiący załącznik nr 30 do SIWZ; g) przedmiar dotyczący przebudowy hydrantów stanowiący załącznik nr 31 do SIWZ; 2.8. Zamawiający zastrzegł w obowiązkach Wykonawcy robót wprowadzenie organizacji ruchu na czas budowy oraz zastrzegł, iż w razie jakiejkolwiek sytuacji i okoliczności powstałych w trakcie prowadzenia robót skutkujących koniecznością sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu obowiązkiem Wykonawcy robót będzie jego sporządzenie i zatwierdzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami. Projekt czasowej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem został przedstawiony w załączniku nr 32 do SIWZ. 2.9. Zamawiający zastrzegł w obowiązkach Wykonawcy robót wprowadzenie stałej organizacji ruchu oraz zastrzegł, iż w razie jakiejkolwiek sytuacji i okoliczności powstałych w trakcie prowadzenia robót skutkujących koniecznością sporządzenia projektu stałej organizacji ruchu obowiązkiem Wykonawcy robót będzie jego sporządzenie i zatwierdzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami. Projekt stałej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem, został przedstawiony w załączniku nr 33 do SIWZ. 2.10. Obowiązkiem Wykonawcy robót jest zapewnienie w trakcie prowadzonych robót i utrzymanie na swój koszt wszelkich nadzorów specjalistycznych określonych w dokumentacji projektowej jak i wynikłych w trakcie prowadzonych robót, w szczególności: - nadzoru archeologicznego wraz z uzyskaniem pozwolenia konserwatorskiego, - nadzoru Śląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Katowicach, - nadzoru właścicielskiego - „Orange Polska” S.A., - nadzoru właścicielskiego - Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego S.A. w Częstochowie, - nadzoru właścicielskiego – „Tauron” Dystrybucja S.A., - nadzoru właścicielskiego – Polska Spółka Gazownictwa sp. z. o o. Oddział Zakład Gazowniczy w Zabrzu. Zamawiający zastrzegł iż w razie jakiejkolwiek sytuacji i okoliczności powstałych w trakcie prowadzenia robót skutkujących koniecznością dokonania nowych lub ponownych uzgodnień, obowiązek ich uzyskania spoczywa na Wykonawcy robót. 2.11. Stan fizyczny terenów zlokalizowanych w obrębie przebudowy drogi gminnej został przedstawiony w dokumentacji fotograficznej stanowiącej załącznik nr 34 do SIWZ. 2.12. Dla określenia warunków gruntowo – wodnych została sporządzona Opinia geotechniczna stanowiąca Załącznik nr 35 do SIWZ. 2.13. W związku z zaprojektowanym odwodnieniem drogi i odprowadzeniem wód deszczowych został sporządzony Operat wodno prawny stanowiący załącznik nr 36 do SIWZ na podstawie którego udzielono Gminie Kłobuck pozwoleń wodno prawnych ujętych w Decyzji znak: ROŚ.6341.1.94.2017.III z dnia 03.08.2017 r. stanowiącej załącznik nr 37 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym; 2. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, która musi zawierać: 1) dla oferty składanej przez konsorcjum: a) jednoznaczne określenie celu gospodarczego konsorcjum, b) zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty i solidarnej odpowiedzialności, c) oznaczenia czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, d) określenie sposobu reprezentacji wszystkich podmiotów, w tym wskazanie podmiotu wiodącego, uprawnionego do podpisania oferty, umowy oraz bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej lub umowy pod warunkiem zawieszającym. Wyklucza się możliwość wprowadzania zmian do umowy konsorcjum bez zgody Zamawiającego. 2) dla oferty składanej przez spółkę cywilną: – złożenia umowy spółki, z której musi wynikać sposób reprezentacji wspólników. Jeżeli z umowy spółki nie będzie wynikać sposób reprezentacji Zamawiający zażąda od wspólnika/wspólników podpisującego/podpisujących umowę stosownego umocowania od pozostałych osób tworzących spółkę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach