Przetargi.pl
"Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 470128 w m. Biała i Kopiec wraz z budową odwodnienia i oświetlenia ulicznego na odcinku od km 1+103,00 do 2 + 693,70 wraz z budową chodnika na długości 194,40 m zlokalizowanym nad mostem nad rzeką Kocinką, oraz przebudowa sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia i zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej – Etap II”.”

Gmina Kłobuck ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 100 150 , fax. 343 172 661
  • Data zamieszczenia: 2020-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłobuck
    ul. 11 Listopada 6
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 343 100 150, fax. 343 172 661
    REGON: 15139827300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaklobuck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 470128 w m. Biała i Kopiec wraz z budową odwodnienia i oświetlenia ulicznego na odcinku od km 1+103,00 do 2 + 693,70 wraz z budową chodnika na długości 194,40 m zlokalizowanym nad mostem nad rzeką Kocinką, oraz przebudowa sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia i zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej – Etap II”.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres Przedmiotu Zamówienia: 1.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych zadania inwestycyjnego Gminy Kłobuck. a) W ramach inwestycji przewiduje się realizację robót, w szczególności: - przebudowę istniejącej jezdni wraz z budową jednostronnego chodnika (rozbudowa przekroju poprzecznego ulicy polegająca na wykonaniu bitumicznej jezdni, chodnika i zjazdów na posesje z kostki betonowej oraz pobocza z destruktu asfaltowego), - budowę kanalizacji deszczowej wraz ze studniami rewizyjnymi, separatorem związków ropopochodnych oraz odstojnikiem szlamowym, - wykonanie wpustów ulicznych z przykanalikami, - budowę drogi wewnętrznej umożliwiającej dojazd do separatora i odstojnika szlamowego, - rozbudowę istniejącego oświetlenia ulicznego polegającą na zainstalowaniu opraw oświetleniowych na istniejących słupach napowietrznej linii energetycznej oraz budowie nowych słupów oświetleniowych, - demontaż opraw oświetleniowych oddalonych od projektowanej jezdni, - zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych oraz telekomunikacyjnych, - przebudowę słupa elektroenergetycznego, - wycinkę kolidujących z inwestycją drzew, - wykonanie zieleńcy w pasie drogowym, - regulację istniejącego rowu na odcinku za mostem na rzece Kocinka, - przestawienie kolidującego z inwestycją ogrodzenia, - regulację pasa drogowego. Łączna długość odcinka ulicy Strażackiej oraz ulicy Salezjańskiej wynosi 1590,70 m, - na tym odcinku prace obejmują cały przekrój drogi. Dodatkowo w ramach zadania przewiduje się do wykonania rozbudowę istniejącej ulicy Salezjańskiej polegającej na budowie tylko chodnika wraz z oświetleniem o długości 195,40 m zlokalizowanej za mostem na rzece Kocinka. Klasa drogi D. b) Stan fizyczny terenów zlokalizowanych w obrębie przebudowy drogi gminnej został przedstawiony w dokumentacji fotograficznej dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://bip.gminaklobuck.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach/324.html Uwaga: Załączona dokumentacja fotograficzna obejmuje również stan z przed wykonania robót przebudowy odcinka drogi – etap I, który został już zrealizowany w 2019 r. c) W związku z zaprojektowanym odwodnieniem drogi i odprowadzeniem wód deszczowych został sporządzony Operat wodno prawny na podstawie którego udzielono Gminie Kłobuck pozwolenia wodno prawnego. Powyższe dokumenty dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://bip.gminaklobuck.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach/324.html d) Dla określenia warunków gruntowo – wodnych została sporządzona Opinia geotechniczna zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://bip.gminaklobuck.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach/324.html Uwaga: Załączona opinia geotechniczna obejmuje również przebudowę odcinka drogi – etap I, który został już zrealizowany w 2019 r. 1.2 Szczegółowy zakres prac podlegających nadzorowaniu zawiera dokumentacja projektowa opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://bip.gminaklobuck.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach/324.html na którą składa się: a) Projekt budowlany zagospodarowania terenu i część drogowa – Tom I; b) Projekt budowlany kanalizacji deszczowej wraz z wylotem do rowu stawowego „Kopiec” o symbolu „R-B” w km +800 – Część sanitarna - Tom II; c) Projekt budowlany w zakresie oświetlenia ulicznego – Część elektroenergetyczna - Tom III; d) Projekt budowlany zabezpieczenia i przebudowy uzbrojenia elektroenergetycznego – Część elektroenergetyczna - Tom IV; e) Projekt budowlany w zakresie zabezpieczenia i przebudowy uzbrojenia telekomunikacyjnego – Tom V; f) Projekt techniczny wycięcia drzew; Uwaga: Zamawiający uzyskał prawomocną Decyzję nr 2/2018 z dnia 27.04.2018 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej która została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://bip.gminaklobuck.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach/324.html 1.3 Szczegółowe obowiązki Inspektora opisane są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 1.4 Odpowiednie dla branż przedmiary robót, będących przedmiotem nadzorowania, zostały opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://bip.gminaklobuck.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach/324.html tj.: a) przedmiar dotyczący części drogowej; b) przedmiar dotyczący wycinki drzew; c) przedmiar dotyczący kanalizacji deszczowej wraz z wylotem do rowu stawowego „Kopiec” o symbolu „R-B” w km. 0+800; d) przedmiar dotyczący oświetlenia; e) przedmiar dotyczący zabezpieczenia i przebudowy sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia; f) przedmiar dotyczący zabezpieczenia i przebudowy uzbrojenia telekomunikacyjnego. 1.5 Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 1.6 Informacje dodatkowe: a) Zamawiający zastrzegł w obowiązkach Wykonawcy robót wprowadzenie organizacji ruchu na czas budowy oraz zastrzegł, iż w razie jakiejkolwiek sytuacji i okoliczności powstałych w trakcie prowadzenia robót skutkujących koniecznością sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu obowiązkiem Wykonawcy robót będzie jego sporządzenie i zatwierdzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami. Projekt czasowej organizacji ruchu jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://bip.gminaklobuck.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach/324.html Uwaga: Zamawiający przeprowadza obecnie procedurę zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu, którą przekaże Wykonawcy robót. b) Zamawiający zastrzegł w obowiązkach Wykonawcy robót wprowadzenie stałej organizacji ruchu. Projekt stałej organizacji ruchu jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://bip.gminaklobuck.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach/324.html Uwaga: Zamawiający przeprowadza obecnie procedurę zatwierdzenia projektu stałej organizacji ruchu, którą przekaże Wykonawcy robót. c) Obowiązkiem Wykonawcy robót jest zapewnienie w trakcie prowadzonych robót i utrzymanie na swój koszt wszelkich nadzorów specjalistycznych określonych w dokumentacji projektowej jak i wynikłych w trakcie prowadzonych robót, w szczególności: - nadzoru archeologicznego wraz z uzyskaniem pozwolenia konserwatorskiego, - nadzoru Śląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Katowicach, - nadzoru właścicielskiego - „Orange Polska” S.A., - nadzoru właścicielskiego - Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego S.A. w Częstochowie, - nadzoru właścicielskiego – „Tauron” Dystrybucja S.A., - nadzoru właścicielskiego – Polska Spółka Gazownictwa sp. z. o o. Oddział Zakład Gazowniczy w Zabrzu. Zamawiający zastrzegł iż w razie jakiejkolwiek sytuacji i okoliczności powstałych w trakcie prowadzenia robót skutkujących koniecznością dokonania nowych lub ponownych uzgodnień, obowiązek ich uzyskania spoczywa na Wykonawcy robót. d) Zamawiający zastrzegł w obowiązkach Wykonawcy robót budowlanych, wykonanie i umieszczenie 2 szt. tablic pamiątkowych zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 23 października 2018 r. o Funduszu Dróg Samorządowych z informacją m.in. o: nazwie Funduszu, nazwie zadania oraz kwocie udzielonego dofinansowania ze środków Funduszu. 1.7 Całość dokumentacji związanej z realizacją robót budowlanych została opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.gminaklobuck.pl w zakładce: Zamówienia publiczne → Postępowania wszczęte → Zamówienia objęte ustawą o zamówieniach publicznych → Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na roboty budowlane pn.: „Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 470128 w m. Biała i Kopiec wraz z budową odwodnienia i oświetlenia ulicznego na odcinku od km 1+103,00 do 2 + 693,70 wraz z budową chodnika na długości 194,40 m zlokalizowanym nad mostem nad rzeką Kocinką, oraz przebudowa sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia i zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej – Etap II” /Nr post.: IR.271.016.2020.WS/ 2. Podwykonawcy: 2.1. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 2.2. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.3. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym , w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a. ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli realizacja tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U.2019.1040 t.j. z dnia 2019.06.05).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym; 2. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, która musi zawierać: 1) dla oferty składanej przez konsorcjum: a) jednoznaczne określenie celu gospodarczego konsorcjum, b) zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty i solidarnej odpowiedzialności, c) oznaczenia czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, d) określenie sposobu reprezentacji wszystkich podmiotów, w tym wskazanie podmiotu wiodącego, uprawnionego do podpisania oferty, umowy oraz bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej lub umowy pod warunkiem zawieszającym. Wyklucza się możliwość wprowadzania zmian do umowy konsorcjum bez zgody Zamawiającego. 2) dla oferty składanej przez spółkę cywilną: – złożenia umowy spółki, z której musi wynikać sposób reprezentacji wspólników. Jeżeli z umowy spółki nie będzie wynikać sposób reprezentacji Zamawiający zażąda od wspólnika/wspólników podpisującego/podpisujących umowę stosownego umocowania od pozostałych osób tworzących spółkę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach