Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dróg pomiędzy ulicami Plażowa-Mickiewicza w Biskupcu ul Kopernika, Poznańska, Plażowa, Bohaterów, Krótka, Śmiała, Jeziorna, Okrzei

Gmina Biskupiec ogłasza przetarg

  • Adres: 11-300 Biskupiec, al. Niepodległości 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7150110 , fax. 089 7152437
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
    al. Niepodległości 2 2
    11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7150110, fax. 089 7152437
    REGON: 00068779300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dróg pomiędzy ulicami Plażowa-Mickiewicza w Biskupcu ul Kopernika, Poznańska, Plażowa, Bohaterów, Krótka, Śmiała, Jeziorna, Okrzei
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dróg pomiędzy ulicami Plażowa-Mickiewicza w Biskupcu ul Kopernika, Poznańska, Plażowa, Bohaterów, Krótka, Śmiała, Jeziorna, Okrzei. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Wykonać usługę z należytą starannością i zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. 2) Zapewnić kompletny nadzór osób pełniących funkcję Nadzoru Inwestorskiego nad prowadzoną inwestycją, w tym niezbędny sprzęt, materiały, i inne urządzenia przedmioty niezbędne do wykonania zamówienia. 3) Wykonać na własny koszt zorganizowanie biura Nadzoru Inwestorskiego i jego prowadzenia w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia. 4) Chronić przed uszkodzeniem i kradzieżą wykonane przez siebie opracowania i rozliczenia nadzorowanych robót, sprawozdań oraz innych materiałów niezbędnych do ich realizacji aż do momentu odbioru i rozliczenia inwestycji. 5) Sprawować nadzór nad przestrzeganiem bezpieczeństwa wszystkich osób przebywających w obrębie prowadzonych inwestycji. 6) Zapewnić Zamawiającemu pełny dostęp do nadzorowanych robót i prowadzonej dokumentacji związanej z zakresem prowadzonej usługi. 7) Wykonać rozliczenie nadzorowanego zadania inwestycyjnego z uwzględnieniem rozliczenia dla jednostek współfinansujących. 8) Uporządkować teren po likwidacji biura Nadzoru Inwestorskiego po zakończeniu usługi. 9) Wykonywać usługi z zachowaniem szczególnej ostrożności. 10) Reprezentowanie Zamawiającego wobec władz, urzędów i partnerów procesu inwestycyjnego, w tym dokonanie przewidzianych Prawem Budowlanym czynności związanych z uzyskaniem pozwoleń na budowę, opinii i zatwierdzeń - we współpracy z Biurem Projektowym 11) Dokonanie obowiązujących inwestora uzgodnień i / lub dopilnowanie dokonania właściwych uzgodnień z Państwową Inspekcją Ochrony Środowiska, Państwową Inspekcją Pracy, Państwową Inspekcją Sanitarną, Państwową Strażą Pożarną, Urzędem Dozoru Technicznego itp.: 12) Opiniowanie i przedstawianie Zamawiającemu zagrożeń jakie mogą powstać w toku realizacji przedsięwzięcia, wynikających z warunków umowy z Wykonawcą wyłonionym w toku procedury przetargowej; 13) Współpraca z Wykonawcą przy opracowaniu harmonogramów rzeczowo - finansowych związanych z realizacją przedsięwzięcia i programu zapewnienia jakości; 14) Sprawowanie kontroli przebiegu realizacji przedsięwzięcia - zarówno w aspekcie czasowym jak i finansowym ( harmonogram ), a w szczególności przeciwdziałanie we właściwym czasie możliwym zagrożeniom dla prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego w dziedzinach takich jak np.: przestrzeganie określonych limitów kosztów oraz planowanych terminów, prawidłowości realizacji zawartych umów i / lub przestrzeganie prawa oraz zasad bezpieczeństwa i porządku publicznego; 15) Prowadzenie systematycznej koordynacji ogólnej budowy 16) Kontrola procedur zapewnienia jakości; 17) Organizowanie w imieniu Zamawiającego procedur odbioru i akceptacji: dokumentacji technicznej, materiałów, urządzeń oraz wykonywanych elementów robót; 18) Bieżące kontrolowanie zapewnionej przez Wykonawcę obsługi geodezyjnej robót oraz powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wraz z przekazywaniem Zamawiającemu na bieżąco dokonanych pomiarów; 19) Organizowanie procedur przekazania Zamawiającemu przedsięwzięcia do użytkowania; 20) Pozyskiwanie od uczestników biorących udział w realizacji przedsięwzięcia wymaganej kompletnej dokumentacji podstawowej ( budowlanej ), wykonawczej, powykonawczej, operacyjnej (instrukcja obsługi) i techniczno - prawnej ( atesty, certyfikaty itp.) oraz przekazanie jej zamawiającemu; 21) Kontrola realizacji budżetu przedsięwzięcia wraz z ewidencją kosztów oraz kompletowanie dokumentów dotyczących płatności dla Wykonawcy i przekazanie ich w terminie Zamawiającemu oraz bieżące rozliczenie inwestycji odpowiednio do zakresu działania Wykonawcy 22) Współdziałanie z Zamawiającym w ewentualnym dochodzeniu i egzekwowaniu od uczestników biorących udział w realizacji przedsięwzięcia, odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych, bądź reprezentowanie Zamawiającego w ewentualnych sporach, celem obrony interesów Zamawiającego; 23) Sporządzanie w terminie 15 dni po zakończeniu każdego miesiąca, miesięcznych informacji z postępu robót dla Zamawiającego; 24) Sporządzanie w terminie 30 dni od zakończenia kwartału, kwartalnych raportów za dany kwartał i narastająco od początku realizacji przedsięwzięcia, na rzecz Zamawiającego i innych instytucji finansujących przedsięwzięcie, ze wskazaniem wydatków na poszczególne składniki przedsięwzięcia 25) Prowadzenie w imieniu Zamawiającego i innych instytucji finansujących przedsięwzięcie, ze wskazaniem wydatków na poszczególne składniki przedsięwzięcia. 26) Prowadzenie w imieniu Zamawiającego pełno branżowego nadzoru inwestorskiego: a) nad zgodnością realizacji robót i dostaw z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującą dokumentacją; b) Nad przestrzeganiem prawa ( w szczególności Prawa Budowlanego ) oraz zasad bezpieczeństwa i porządku publicznego (w tym bhp i p.poż. ); c) nad jakością robót ( egzekwowanie od Wykonawcy odpowiedniego poziomu jakości); 27) Dokonywanie przeglądów sprawdzających dokumentacji przekazanej do realizacji przedsięwzięcia pod kątem: przestrzegania sztuki budowlanej, nowoczesności zastosowanych rozwiązań oraz spełnienia podstawowych wymagań Zamawiającego i przedstawienia Zamawiającemu stosownych wniosków; 28) Dokonywanie odbiorów technicznych robót i dostaw we wszystkich fazach ( w szczególności przed zakryciem i/lub przekazaniem do użytkowania); 29) Akceptowanie stanu zaawansowania robót i płatności dla Wykonawcy; opracowywanie oraz przekazywanie inwestorowi przejściowych i ostatecznych świadectw płatności i niezbędnych dokumentów do uruchomienia finansowania inwestycji w granicach wynagrodzenia Wykonawcy, 30) Organizowanie narad koordynacyjnych; 31) Prowadzenie pełnej dokumentacji i rozliczeń wymaganych przez Zamawiającego i inne instytucje finansujące przedsięwzięcie; 32) Organizowanie i czynne uczestnictwo w rozruchu technologicznym wraz z wyposażeniem bhp i p.poż., po wykonaniu i odbiorze końcowym całego przedmiotu zamówienia. 33) Czynne uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych i przy usuwaniu ewentualnych wad i usterek powstałych w okresie obowiązywania okresu gwarancji i rękojmi wykonawcy zadania objętego nadzorem. 2. Wszelkie czynności niezbędne do wykonania i zakończenia usługi oraz usunięcia wad mają być przeprowadzone w taki sposób, aby w granicach wynikających z konieczności wypełnienia zobowiązań umownych nie zakłócać więcej niż to jest konieczne warunków dostępu, użytkowania do założonego celu. 3. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć Zamawiającego przeciw wszelkim roszczeniom, postępowaniom odszkodowawczym i kosztom, jakie mogą powstać wskutek lub w związku z tymi zakłóceniami w zakresie w jakim Wykonawca jest za nie odpowiedzialny, a w razie dopuszczenia do ich powstania - zrekompensować Zamawiającemu poniesione z tego tytułu koszty lub straty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł brutto (słownie: dwa i pół tysiąca złotych brutto ) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanego w SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4)). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj. Bank Pocztowy S.A. placówka w Biskupcu 76 1320 1104 3132 3622 2000 0003. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dróg pomiędzy ulicami Plażowa-Mickiewicza w Biskupcu ul Kopernika, Poznańska, Plażowa, Bohaterów, Krótka, Śmiała, Jeziorna, Okrzei. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy tj. a) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) posiadają aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. posiadają wiedzę i doświadczenie i przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie tj. wykonali co najmniej jedną usługę w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad budową lub rozbudową lub remontem dróg łącznie z robotami sanitarnymi i elektrycznymi o minimalnej wartości nadzorowanej inwestycji w wysokości 5 000 000,00 zł. (pięć milionów złotych brutto) 3. dysponują lub będą dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w szczególności osobami posiadającymi uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) tj. osobami posiadającymi uprawnienia kierowania robotami budowlanymi w specjalności: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców spełniał wymagania, o których mowa o których mowa w pkt. 2- 4 niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 6. ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 i art. 24 ustawy Pzp - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik 3 SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - na potwierdzenie warunku o którym mowa w pkt. VI.1 SIWZ. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego - na potwierdzenie warunku o którym mowa w pkt. VI.1 SIWZ. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia - na potwierdzenie warunku o którym mowa w pkt. VI.1 SIWZ. 6. Wykaz wykonanych usług - na potwierdzenie warunku posiadania doświadczenia, o którym mowa w pkt. VI.2 SIWZ - wg zał. nr 4 do SIWZ, - Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług z podanych w wykazie, o którym mowa powyżej. 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt VI.3 SIWZ) -wg zał. nr 5 do SIWZ, - Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby wymienione w wykazie osób, o którym mowa powyżej - dla których są one wymagane. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia (jeśli dotyczy), - Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby wymienione w wykazie osób, o którym mowa powyżej - dla których są one wymagane. 9. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 6 do SIWZ). Nie dołączenie do oferty załącznika nr 6 do SIWZ Zamawiający potraktuje jako deklarację wykonania zamówienia samodzielnie, bez udziału podwykonawców. 11. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 12. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. a. gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. VI.1 a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy: a. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. b. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w specyfikacji - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt. a. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. c. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 3 ustawy Pzp.). 12. Dowód wniesienia wadium zgodnie z rozdziałem IX pkt. 6 SIWZ. Forma dokumentów. 1. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez ustanowionego pełnomocnika). 2. Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem winien dokonać Pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach