Gmina Mrozy ogłasza przetarg
- Adres: 05-320 Mrozy, Adama Mickiewicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 7574175 , fax. 25 7574190
- Data zamieszczenia: 2020-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mrozy
Adama Mickiewicza 35
05-320 Mrozy, woj. mazowieckie
tel. 25 7574175, fax. 25 7574190
REGON: 71158277600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrozy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wola Rafałowska ul. Teodora Dunina, gmina Mrozy”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie, będące przedmiotem nadzoru inwestorskiego jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Działanie 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach” w ramach projektu „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wola Rafałowska, Rudka, Grodzisk, Natolin, Wola Paprotnia i Kruki wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w miejscowości Mrozy, gmina Mrozy”. 2.2. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wola Rafałowska ul. Teodora Dunina, gmina Mrozy” będąca przedmiotem nadzoru obejmuje następujące zadania: 2.2.1. BUDOWA SIECI KANALIZACYJNEJ: a) Rurociąg PVC SN8 DN200 - 755,67m, b) Rurociąg PEHD DN90 SDR17 - 13,81m, c) Rurociąg (przecisk sterowany) PEHD RC DN200 SDR17 - 245,4m, d) Studzienki inspekcyjne DN425 PP/PVC - 37 szt., e) Studzienki inspekcyjne DN600 PP/PVC - 5 szt., f) Studnie inspekcyjne betonowe DN1200 - 8 szt. g) Studnie inspekcyjne betonowe DN1000 - 2 szt. h) Przepompownia ścieków DN1500 betonowa z zasilaniem i AKPiA- 2 szt., i) Włączenie do rurociągu tłocznego - 2 szt. j) Likwidacja zbiorników na nieczystości ciekłe - 2 szt. i likwidacja instalacji kanalizacyjnej – 10m 2.2.2 BUDOWA ODGAŁĘZIEŃ OD SIECI KANALIZACYJNEJ DO GRANICY NIERUCHOMOŚCI PRYWATNYCH - Rurociąg PVC SN8 DN160 -9,26m (4 szt.), 2.2.3. BUDOWA PRZYŁĄCZY (do 20mb długości przyłącza) - Rurociąg PVC SN8 DN160 -483,4m (31 szt.), - Rurociąg PVC SN8 DN- 200 -4,4m (1 szt.), - Studzienki inspekcyjne DN315 PP/PVC - 32 szt., - Likwidacja istniejących zbiorników na nieczystości ciekłe - 2 szt. 2.3. Wymagania stawiane Wykonawcy w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego: a) Wykonawca ocenia zgodność dokumentacji z Wymaganiami Zamawiającego oraz zgodność realizacji przedsięwzięcia z projektami, kontroluje jakość i ilość robót; b) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia; c) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług nadzoru w okresie realizacji zadania inwestycyjnego p.n. „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wola Rafałowska ul. Teodora Dunina, gmina Mrozy”; d) Wszystkie przedsięwzięcia organizacyjne Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym na piśmie e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do Umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) e) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę̨, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. f) Załącznik nr 8 Wykaz doświadczenia w kryterium doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 803 na odcinku od km 13+114 do km 15+809,55 na terenie gminy Skórzec”– nr postępowania 066/24
Dodano: 2024-07-29 - SPRAWOWANIE WIELOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. „BUDOWA KLUCZOWEGO POŁĄCZENIA KOMUNIKACYJNEGO JAKO UZUPEŁNIENIE SIECI DRÓG NA TERENIE WIEJSKIEJ GMINY JABŁONNA
Dodano: 2024-07-23 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy remoncie i konserwacji Studni św. Jana z Dukli we Lwowie.
Dodano: 2024-07-16 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego: ,,Budowę żłobka miejskiego w technologii modułowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Prymasa Tysiąclecia w Ciechanowie”
Dodano: 2024-07-05 - ,,Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru działającego w imieniu Inwestora przy realizacji zadania pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 3643W droga nr 2 - Maciejowice - granica województwa (Wierzejki)”
Dodano: 2024-06-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadań inwestycyjnych
Dodano: 2024-06-07 - SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ ULIC NA TERENIE GMINY JABŁONNA
Dodano: 2024-05-27 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Modernizacja i przebudowa dróg gminnych w ramach realizacji założeń Programu Gospodarki Niskoemisyjnej w Gminie Jabłonna.
Dodano: 2024-05-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadaniu pn.: ,,Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 626 od km 14+190,18 do km 14+735,01 w m. Gąsewo Poduchowne, gm. Sypniewo,,
Dodano: 2024-05-09 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży: instalacji sanitarnych nad robotami budowlanymi sieci kanalizacji sanitarnych w ramach projektu Poprawa gospodarki ściekowej w gminie
Dodano: 2024-04-30