Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych związanych z „Termomodernizacją budynku Domu Nauczyciela w Kamyku ul. Szkolna 5A w Gminie Kłobuck”

Gmina Kłobuck ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 100 150 , fax. 343 172 661
  • Data zamieszczenia: 2020-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłobuck
    ul. 11 Listopada 6
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 343 100 150, fax. 343 172 661
    REGON: 15139827300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaklobuck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych związanych z „Termomodernizacją budynku Domu Nauczyciela w Kamyku ul. Szkolna 5A w Gminie Kłobuck”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem wszelkich robót budowlanych i instalacyjnych oraz towarzyszących realizacji zamierzenia inwestycyjnego polegającego na termomodernizacji budynku Domu Nauczyciela w Kamyku ul. Szkolna 5A w Gminie Kłobuck. 3.1 W szczególności należy wykonać roboty budowlane mające na celu: 1) branży budowlano - architektonicznej: - wszelkie roboty rozbiórkowe i roboty ziemne, naprawa i uzupełnienie tynków na elewacji budynku, docieplenie fundamentów, docieplenie ścian, docieplenie stropodachu wraz z wykonaniem nowego pokrycia dachu, docieplenie stropu w piwnicy budynku montaż obróbek blacharskich, montaż nowej stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych, wykonanie okna klatki schodowej z pustaków szklanych – luxferów, odtworzenie płyty balkonowej na parterze budynku w konstrukcji drewnianej oraz odtworzenie balustrady, ponowny montaż balustrad z zabezpieczeniem antykorozyjnym, wykonanie tynków mozaikowych w studzienkach doświetlających, wykonanie opaski z kostki betonowej o grub. 6 cm wokół budynku. 2) branży elektrycznej: - wszelkie roboty rozbiórkowe, wykonanie rozdzielni administracyjnej, wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia wraz z oprawami klatki schodowej i piwnic, system sterowania oświetleniem, wykonanie instalacji fotowoltaicznej, kanalizacji telekomunikacyjnej budynku oraz okablowania wideofonu, montaż nowej instalacji odgromowej i przewodów uziemiających, zastosowanie ochrony przeciwporażeniowej. 3) branży sanitarnej: - wszelkie roboty rozbiórkowe, wykonanie instalacji c.o. wraz z armaturą. UWAGA: Szczegółowy zakres robót budowlanych zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót – stanowiące załączniki do SIWZ. 3.2 Szczegółowe obowiązki Wykonawcy opisane są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 3.3 Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 4. Podwykonawcy 4.1 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są już znane. 4.2 Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a st. 2 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.3 Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zadaniu pierwszym , w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 5. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. 6. Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie nie jest podzielone na części a Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym; Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach