Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 60569 Poznań, ul. Szamarzewskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 616 654 310 , fax. 616 631 088
- Data zamieszczenia: 2018-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii SP ZOZ
ul. Szamarzewskiego 62
60569 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 616 654 310, fax. 616 631 088
REGON: 63125036900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcpit.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych zadania pt. „Modernizacja Pawilonu Chorych Nr 2 Szpitala w Ludwikowie w formule „ zaprojektuj i wybuduj” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych zadania pt. „Modernizacja Pawilonu Chorych Nr 2 Szpitala w Ludwikowie w formule „ zaprojektuj i wybuduj” Przedmiot zamówienie obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski w następujących branżach: - konstrukcyjno–budowlanej; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych Do podstawowych obowiązków wykonawcy należy pełen zakres czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca1994 r. - Prawo budowlane . (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.), w tym m.in.: 1) ETAP I – sprawdzenie wielobranżowej dokumentacji projektowej w stadium projektu wykonawczego, 2) ETAP II – nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi, 3) ETAP III –czynności po zakończeniu robót budowlanych, m.in.: a) weryfikacja kompletności dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez wykonawcę robót budowlanych i uczestnictwo w odbiorze końcowym, b) dokonanie odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego, c) nadzór nad zawiadomieniem przez wykonawcę w imieniu Zamawiającego właściwych organów zewnętrznych do przeprowadzenia odbiorów, d) Nadzór nad procesem uzyskania przez wykonawcę robót budowlanych w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3 200 zł Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert do godz. 12.00, w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA 36 1020 4027 0000 1602 1051 8944. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) Powinno być złożone w oryginale w oddzielnym opakowaniu (niezłączone z ofertą) i musi obejmować cały okres związania ofertą. 2) Powinno być wystawione na Zamawiającego 3) Koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium rzez Wykonawcę, określone w art. 6 ust. 4a 5 pzp. Wadium to musi być bezwarunkowe, realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art.46 ust.1-4 pzp. Zgodnie z art. 46 ust. 5 pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4) ogłoszenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa mieszkań komunalnych w Kłecku”
Dodano: 2024-04-05 - Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: "Budowa zespołu budynków wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną i parkingami w Powidzu przy ul. Polnej"
Dodano: 2024-03-10 - pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w ramach zadań: Rozbudowa i remont budynku Instytutu Ochrony Roślin w Poznaniu, modernizacja pomieszczeń laboratoriów Instytutu Ochrony Roślin.
Dodano: 2024-03-05 - Prowadzenie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad „rozbudową/przebudową pasa drogi powiatowej polegająca na budowie ścieżki pieszo- rowerowej Palędzie-Gołuski.””
Dodano: 2024-03-04 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Przebudowa ul. Racławickiej w Lesznie"
Dodano: 2024-01-23 - Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: "Budowa zespołu budynków wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną i parkingami w Powidzu przy ul. Polnej"
Dodano: 2024-01-19 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Modernizacja stadionu żużlowo-piłkarskiego ze sportowym zapleczem, przy ul. Bydgoskiej w Pile”
Dodano: 2024-01-05 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Budowa infrastruktury drogowej na osiedlu Motylewo w Pile
Dodano: 2023-12-27 - Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji prowadzonych przez Wojewódzki Szpital Zespolony im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
Dodano: 2023-10-10 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Inwestycji pn.: „Budowa kompleksu 5 budynków mieszkalnych wielorodzinnych na wynajem przy ul. Jana Długosza w Lesznie”
Dodano: 2023-10-04