Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji znajdujących się na terenie miasta Zgierza

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427162854 w. 200, 7143200 , fax. 427 143 203
  • Data zamieszczenia: 2017-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 427162854 w. 200, 7143200, fax. 427 143 203
    REGON: 472057721
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umz.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji znajdujących się na terenie miasta Zgierza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I: Nadzór inwestorski w ramach projektu pn: „Modernizacja energetyczna budynków zasobu komunalnego oraz użyteczności publicznej na terenie miasta Zgierza” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020 Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji w trybie „zaprojektuj i wybuduj” polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej i robót budowlano – montażowych, termomodernizacyjnych i modernizacyjnych budynków komunalnych w ramach projektu pn.: „Modernizacja energetyczna budynków zasobu komunalnego oraz użyteczności publicznej na terenie miasta Zgierza” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy, audyty energetyczne budynków oraz dokumentację projektową, stanowiących załącznik nr 1.1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Inwestycja będąca przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje m.in. kompleksową termomodernizację istniejących budynków komunalnych oraz użyteczności publicznej znajdujących się na terenie miasta Zgierza w powiecie zgierskim, w województwie łódzkim wraz z ich głęboką modernizacją energetyczną. Celem przeprowadzenia inwestycji jest poprawa stanu technicznego budynków oraz zwiększenie ich efektywności energetycznej. Usługa ma charakter specjalistyczny – do jej wykonywania niezbędne jest wykazanie posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach niezbędnych do wykonania zakresu prac oraz innych szkoleń specjalistycznych i/lub innych uprawnień wymaganych przez polskie Prawo budowlane. Ze względu na objęcie projektem obiektów wpisanych do rejestru zabytków województwa łódzkiego oraz Gminnej Ewidencji Zabytków, a także mieszczących się na terenie chronionego układu urbanistyczno-architektonicznego, obejmującego obszar ul. Długiej od pl. Jana Pawła II do pl. Kilińskiego, niezbędne jest również wykazanie spełnienia kryteriów, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 14 października 2015 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań zabytków oraz Ustawie o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z 23 lipca 2003r. W ramach postępowania do realizacji przewidziane są następujące budynki zasobu komunalnego oraz użyteczności publicznej podzielone na 3 (trzy) części : Część nr I.1: Kompleksowa termomodernizacja budynków zasobu komunalnego wykonanych w technologii tradycyjnej wymienionych w poniższej tabeli. 1 Budynek mieszkalno-usługowy (bud frontowy i oficyna) Zgierz, ul. Długa 16 2 Budynek mieszkalno-usługowy (bud frontowy) Zgierz, ul. Długa 18 3 Budynek mieszkalno-usługowy (bud frontowy) Zgierz, ul. Długa 19 4 Budynek mieszkalny-usługowy (bud frontowy) Zgierz, ul. Długa 32 Część nr I.2: Kompleksowa termomodernizacja budynków zasobu komunalnego wykonanych w technologii drewnianej wymienionych w poniższej tabeli. 1 Budynek mieszkalny (bud frontowy) Zgierz, ul. Długa 30 2 Budynek mieszkalno (bud frontowy) Zgierz, ul. Długa 22 3 Budynek mieszkalny(bud frontowy) Zgierz, ul. Długa 40 4 Budynek mieszkalno-usługowy (bud frontowy) Zgierz, ul. Długa 41 Część nr I.3: Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej: 1 Budynek Urzędu Miasta Zgierza Zgierz, plac Jana Pawła II 16 2 Budynek Urzędu Stanu Cywilnego Zgierz, ul. 1go Maja 5 Zamawiający informuje, iż wśród ww. obiektów pod opieką konserwatorską znajdują się: a) budynki wpisane do Gminnej Ewidencji Zabytków: - Urząd Miasta Zgierza, - Urząd Stanu Cywilnego, - ul. Długa 22, - ul. Długa 30, - ul. Długa 40, - ul. Długa 41, b) budynki wpisane do rejestru zabytków: - ul. Długa 16, - ul. Długa 18. W czasie realizacji prac należy zapewnić niezakłócone funkcjonowanie innych nieruchomości położonych w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji. Zamawiający również zakłada, aby w czasie realizacji prac nie zostały wyłączone z funkcjonowania placówki objęte ww. inwestycją, zwłaszcza placówki użyteczności publicznej. Zakres usługi obejmuje w szczególności obowiązki i prawa wynikające z art. 25 i 26 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994. Planowany okres realizacji inwestycji: wrzesień 2017 r. do wrzesień 2019 r. W ramach projektu „Modernizacja energetyczna budynków zasobu komunalnego oraz użyteczności publicznej na terenie miasta Zgierza” do realizacji przewidziane są następujące działania inwestycyjne wynikające z programu funkcjonalno użytkowego oraz audytów energetycznych: 1) wykonanie dokumentacji projektowej; 2) docieplenie ścian zewnętrznych, stropodachów, dachów, wymianę okien i drzwi; 3) modernizację instalacji CO; 4) modernizację instalacji C.W.U; 5) modernizację źródeł ciepła; 6) prace remontowe kwalifikowalne i niekwalifikowalne. Wszystkie prace termomodernizacyjne zostaną wykonane wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi, które według „Wytycznych programowych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 (EFRR)” z dnia 16.08.2016 r.: definiowane są jako roboty niezbędne do przeprowadzenia prac remontowych lub modernizacyjnych jak np. instalacja odgromowa, instalacja elektryczna, obróbki blacharskie, remont i przebudowa kominów oraz innych elementów konstrukcyjnych, opaski wokół budynku, remont schodów i balkonów. Do robót towarzyszących należeć będzie m.in.: 1) demontaż i utylizacja istniejącego ocieplenia, 2) ocieplenie ścian fundamentowych, ościeży, 3) wymiana rur spustowych, orynnowania, parapetów zewnętrznych, poszycia dachowego. elementów konstrukcyjnych dachu, oszalowania wraz z pracami konserwatorskimi i malarskimi, 4) prace odtworzeniowe i wykończeniowe na elewacji w tym naprawa tynków i malowanie elewacji 5) przebudowa kominów, 6) obróbki blacharskie, obróbka nowych okien i drzwi 7) demontaż i utylizacja starych futryn, okien i drzwi Inspektor nadzoru budowlanego zobowiązany jest do nadzoru nad właściwą realizacją prac, w tym m.in. zgodną: a) z SIWZ, Programem Funkcjonalno-Użytkowym, projektem, b) ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, c) z właściwą kolejnością i terminowością ich wykonania, d) ze sztuką budowlaną, e) z przepisami BHP i ochrony p. ppoż., f) z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 14 października 2015 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań zabytków, g) z innymi dokumentami regulującymi poprawność procesu budowlanego w tym pracy nad obiektami zabytkowymi, h) z wytycznymi RPO WŁ w zakresie realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE UWAGA: Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego przedstawione są w Załączniku nr 2 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Inspektor nadzoru będzie uczestniczył na etapie przygotowania, analizy projektów budowlanych i wykonawczych. Inspektor nadzoru ma obowiązek zaopiniowania i przyjęcia dokumentacji do realizacji. Część II: Nadzór inwestorski nad modernizacją Hali Sportowej MOSiR w Zgierzu w ramach projektu pn: „Modernizacja energetyczna budynków zasobu komunalnego oraz użyteczności publicznej na terenie miasta Zgierza” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020 oraz zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja zaplecza sanitarno-szatniowego hali sportowej MOSiR przy ul. Wschodniej oraz boiska piłkarskiego i wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 5 w Zgierzu”, współfinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad modernizacją Hali Sportowej MOSiR w Zgierzu w ramach projektu pn: „Modernizacja energetyczna budynków zasobu komunalnego oraz użyteczności publicznej na terenie miasta Zgierza” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020 oraz zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja zaplecza sanitarno-szatniowego hali sportowej MOSiR przy ul. Wschodniej oraz boiska piłkarskiego i wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 5 w Zgierzu”, współfinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, w oparciu o projekt budowlany, pozwolenie na budowę oraz audyt energetyczny, stanowiące załącznik nr 1.2 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Inwestycja będąca przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje m.in. przebudowę szatni i innych pomieszczeń towarzyszących, wymianę instalacji wewnętrznych, wykończenie wewnętrzne, zapewnienie nowego wyposażenia sanitarnego i szatni, zagospodarowanie najbliższego otoczenia hali. Usługa ma charakter specjalistyczny – do jej wykonywania niezbędne jest wykazanie posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach niezbędnych do wykonania zakresu prac oraz innych szkoleń specjalistycznych i/lub innych uprawnień wymaganych przez polskie Prawo budowlane. W czasie realizacji prac należy zapewnić niezakłócone funkcjonowanie innych nieruchomości położonych w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji. Zamawiający również zakłada, aby w czasie realizacji prac nie została wyłączona z funkcjonowania placówka objęta ww. inwestycją, zwłaszcza placówka użyteczności publicznej. Zakres usługi obejmuje w szczególności obowiązki i prawa wynikające z art. 25 i 26 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994. Planowany okres realizacji inwestycji: wrzesień 2017 r. do listopada 2019 r. W ramach modernizacji Hali Sportowej MOSiR do realizacji przewidziane są następujące działania inwestycyjne wynikające z projektu budowlanego, pozwolenia na budowę oraz audytu energetycznego: 1) przebudowa szatni i innych pomieszczeń towarzyszących, 2) wymiana instalacji wewnętrznych, 3) wykończenie wewnętrzne, 4) zapewnienie nowego wyposażenia sanitarnego i szatni, 5) zagospodarowanie najbliższego otoczenia hali. Wszystkie prace zostaną wykonane wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi, które według „Wytycznych programowych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 (EFRR)” z dnia 16.08.2016 r.: definiowane są jako roboty niezbędne do przeprowadzenia prac remontowych lub modernizacyjnych jak np. instalacja odgromowa, instalacja elektryczna, obróbki blacharskie, remont i przebudowa kominów oraz innych elementów konstrukcyjnych, opaski wokół budynku, remont schodów i balkonów. Do robót towarzyszących należeć będą m.in.: 1) prace instalacyjne, takie jak: uzupełnienie zaworów termostatycznych, odpowietrzników automatycznych, zaworów podpionowych, ocieplenie rurociągów w pomieszczeniach nieogrzewanych itp. niniejsze prace instalacyjne dotyczą również prac związanych z instalacją elektryczną, instalacją wentylacji. po zakończeniu ww. prac niezbędne jest wykonanie prac odtworzeniowych w celu doprowadzenia do stanu pierwotnego. 2) prace odtworzeniowe – to prace doprowadzające do stanu pierwotnego elementy budynku i instalacji naruszone przy realizacji zadania, takie jak: odtworzenie tynków, naprawa podług i sufitów po montażu kanałów wentylacyjnych, przewodów i rurociągów, malowanie ścian oraz naprawa instalacji lub jej uzupełnienie. 3) wycinka drzew i krzewów kolidujących z wykonaniem prac termo modernizacyjnych, oraz inne prace niezbędne do osiągnięcia pełnej funkcjonalności i estetyki budynku. Inspektor nadzoru budowlanego zobowiązany jest do nadzoru nad właściwą realizacją prac, w tym m.in. zgodną: a) z SIWZ, projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę, projektem, b) ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, c) z właściwą kolejnością i terminowością ich wykonania, d) ze sztuką budowlaną, e) z przepisami BHP i ochrony p. ppoż., f) z innymi dokumentami regulującymi poprawność procesu budowlanego, g) z wytycznymi RPO WŁ w zakresie realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE, h) z wytycznymi Ministerstwa Sportu i Turystyki w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej. UWAGA: Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego przedstawione są w Załączniku nr 2 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Inspektor nadzoru będzie uczestniczył na etapie przygotowania, analizy projektów budowlanych i wykonawczych. Inspektor nadzoru ma obowiązek zaopiniowania i przyjęcia dokumentacji do realizacji. Część III: Nadzór inwestorski nad modernizacją boisk sportowych przy Szkole Podstawowej nr 5 w Zgierzu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja zaplecza sanitarno-szatniowego hali sportowej MOSiR przy ul. Wschodniej oraz boiska piłkarskiego i wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 5 w Zgierzu”, współfinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji, polegającej na wykonaniu wykonawczej dokumentacji technicznej dla potrzeb Zamawiającego i robót budowlano-montażowych, dotyczącej modernizacji boisk sportowych przy Szkole Podstawowej nr 5 w Zgierzu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja zaplecza sanitarno-szatniowego hali sportowej MOSiR przy ul. Wschodniej oraz boiska piłkarskiego i wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 5 w Zgierzu”, współfinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, w oparciu o opis techniczny, stanowiący załącznik nr 1.3 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Inwestycja będąca przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje m.in. przebudowę boisk, której efektem będzie zmodernizowane boisko do piłki nożnej oraz boisko wielofunkcyjne. Usługa ma charakter specjalistyczny – do jej wykonywania niezbędne jest wykazanie posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach niezbędnych do wykonania zakresu prac oraz innych szkoleń specjalistycznych i/lub innych uprawnień wymaganych przez polskie Prawo budowlane. W czasie realizacji prac należy zapewnić niezakłócone funkcjonowanie innych nieruchomości położonych w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji. Zamawiający również zakłada, aby w czasie realizacji prac nie została wyłączona z funkcjonowania placówka objęta ww. inwestycją. Zakres usługi obejmuje w szczególności obowiązki i prawa wynikające z art. 25 i 26 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994. Planowany okres realizacji inwestycji: wrzesień 2017 r. do sierpień 2018 r. Zadanie obejmuje: 1) wykonanie wykonawczej dokumentacji technicznej, 2) przebudowę istniejącej infrastruktury sportowej boisk, której efektem będzie uzyskanie następujących parametrów: a. Dla boiska do piłki nożnej: i. Wymiary – 77 x 45 m ii. Nawierzchnia: murawa hybrydowa (lub sztuczna trawa) iii. Wyposażenie: bramki, piłko chwyty iv. Strefa bezpieczeństwa – 2m wolnej przestrzeni wzdłuż linii bocznych i 2 m wzdłuż linii końcowych boiska v. Linie w obrębie nawierzchni w kolorze białym b. Dla boiska wielofunkcyjnego: i. Wymiary – 32x 19m ii. Nawierzchnia: poliuretanowa iii. Wyposażenie: bramki, kosze, siatka, piłko chwyty iv. Strefa bezpieczeństwa – 2m wolnej przestrzeni wzdłuż linii bocznych i 1,5 m wzdłuż linii końcowych boiska v. Linie w obrębie nawierzchni do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji 3) Wykonanie chodników do komunikacji pieszej z kostki brukowej Wszystkie prace zostaną wykonane wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi (usuwanie kolizji, wycinka drzew, itp.). UWAGA: Zamawiający dopuszcza wykonanie nawierzchni boisk z materiałów równoważnych bądź lepszych niż ujęte w Załączniku nr 1.3. Inspektor nadzoru budowlanego zobowiązany jest do nadzoru nad właściwą realizacją prac, w tym m.in. zgodną: a) z SIWZ, projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę, projektem, b) ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, c) z właściwą kolejnością i terminowością ich wykonania, d) ze sztuką budowlaną, e) z przepisami BHP i ochrony p. ppoż., f) z innymi dokumentami regulującymi poprawność procesu budowlanego, g) z wytycznymi Ministerstwa Sportu i Turystyki w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej. UWAGA: Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego przedstawione są w Załączniku nr 2 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Inspektor nadzoru będzie uczestniczył na etapie przygotowania, analizy projektów budowlanych i wykonawczych. Inspektor nadzoru ma obowiązek zaopiniowania i przyjęcia dokumentacji do realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 5.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach