Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: Remont drogi powiatowej 5909S, ul. Lędzińskiej w Lędzinach z zastosowaniem cichych asfaltów

Powiat Bieruńsko-Lędziński ogłasza przetarg

  • Adres: 43-155 Bieruń, ul. Jagiełły 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2163820 , fax. 032 3269287
  • Data zamieszczenia: 2010-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bieruńsko-Lędziński
    ul. Jagiełły 1 1
    43-155 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 032 2163820, fax. 032 3269287
    REGON: 27628492800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: Remont drogi powiatowej 5909S, ul. Lędzińskiej w Lędzinach z zastosowaniem cichych asfaltów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: Remont drogi powiatowej 5909 S, ul. Lędzińskiej w Lędzinach z zastosowaniem cichych asfaltów, realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 Priorytet VII. Transport Działanie 7.1. Modernizacja i rozbudowa sieci drogowej Poddziałanie 7.1.2. Modernizacja i rozbudowa infrastruktury uzupełniającej kluczową sieć drogową. Zakres robót budowlanych dla ww. zadania inwestycyjnego obejmują nw. dokumenty: 1) dokumentacja projektowa - projekt budowlany Na dokumentację projektową składają się następujące opracowania: 1. część opisowa zawierająca projekt techniczny, 2. Plan orientacyjny (nr rys. 1), 3. Plan sytuacyjny cz. 1 (nr rys. 2.1), 4. Plan sytuacyjny cz. 2 (nr rys. 2.2), 5. Profil podłużny ul. Lędzińskiej (nr rys. 3), 6. Przekroje normalne (nr rys. 4), 7. Przekroje poprzeczne nakładki (nr rys. 5), 8. Rysunek ulicznego wpustu deszczowego (nr rys. 6). 2) Przedmiar robót zawierający m.in. rodzaj robót przewidzianych podczas realizacji niniejszego zamówienia oraz ich dokładną ilość; 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót). Na specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych składają się następujące opracowania: 1. Wymagania ogólne, 2. Opcjonalne uzupełnienie ogólnych specyfikacji technicznych nawierzchni i podbudów asfaltowych obejmujące pełny zakres powołań na wymagania techniczne, 3. Roboty przygotowawcze, 4. Roboty ziemne, 5. Frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, 6. Nawierzchnia z betonu asfaltowego, 7. Nawierzchnia z mieszanki mastyksowo-grysowej (SMA), 8. Chodniki, 9. Betonowe obrzeża chodnikowe, 10. Krawężniki, 11. Ustawienie krawężników betonowych, 12. Wjazdy do posesji, 13. Kanalizacja deszczowa, 14. Oznakowanie pionowe, 15. Oznakowanie poziome. Do obowiązków inspektora nadzoru w ramach ww. zadania należeć będzie pełny zakres czynności, jaki dla Inspektora Nadzoru przewiduje art. 25, 26 i 27 aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane i ponadto: a) Kontrola zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę z przepisami techniczno-budowlanymi, normami, a także z zasadami wiedzy technicznej; b) Sprawdzenie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie; c) Koordynacja robót poszczególnych branż; d) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie wspólnie z Zamawiającym w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; e) Przedkładanie na bieżąco dokumentacji fotograficznej w wersji elektronicznej z wykonanych robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; f) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; g) Sprawdzenie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę do odbiorów częściowych i odbioru końcowego; h) Przeprowadzanie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową z Wykonawcą, a w szczególności: czynności kontrolne i weryfikacja faktur; i) Potwierdzenie gotowość do odbioru, dokonanie odbioru w obecności Zamawiającego i wykonawcy robót, sprawdzenie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów; j) Na wezwanie Zamawiającego składanie pisemnych raportów o stanie zaawansowania inwestycji (postępie robót), uzyskiwanym poziomie jakości robót, postępie finansowym oraz występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą, k) Dokonywanie analizy i zatwierdzanie harmonogramów rzeczowo-finansowych; l) Uczestniczenie w spotkania organizowanych przez wykonawcę robót oraz sporządzanie protokołów z narad; m) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w przypadku wystąpienia robót dodatkowych na ww. zasadach; n) Dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji, który wynosi 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia; o) Innych czynności, które są konieczne do wykonania robót budowlanych, dla przedmiotowej inwestycji. Ponadto przedmiotowe zamówienie należy zrealizować (wykonać) zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami oraz postanowieniami umowy. Zamawiający posiada aktualne pozwolenie na budowę (DECYZJA NR : 32/Lę/2010 o pozwoleniu na budowę, wydana w dniu 31 marca 2010 r. Znak: BA-7351/17/Lę/2010). Miejsce wykonania usługi: droga powiatowa 5909 S, ul. Lędzińska w Lędzinach na odcinku w km drogi od 2+177,00 do 3+874,59, Powiat Bieruńsko-Lędziński, województwo śląskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatbl.bip.net.pl/.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach