Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad przebudową ul. Spacerowej w Skowarczu oraz remontem ul. Jaśminowej i skrzyżowania na ul. Modrzewiowej w Skowarczu

Gmina Pszczółki ogłasza przetarg

  • Adres: 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 839 128
  • Data zamieszczenia: 2019-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
    ul. Pomorska 18
    83-032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 586 839 128
    REGON: 54505300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad przebudową ul. Spacerowej w Skowarczu oraz remontem ul. Jaśminowej i skrzyżowania na ul. Modrzewiowej w Skowarczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową ul. Spacerowej w Skowarczu oraz remontem ul. Jaśminowej i skrzyżowania przy ul. Modrzewiowej w Skowarczu w branżach: drogowej, elektrycznej i sanitarnej. Zakres robót budowlanych przewidzianych do nadzoru inwestorskiego obejmuje: 1. Przebudowę ul. Spacerowej w Skowarczu, w tym: 1.1. Przebudowę ul. Spacerowej w Skowarczu (o długości ok. 341 mb) na działkach oznaczonych geodezyjnie nr 312/5, 311/2, 313/7, 278, 316 obręb Skowarczu, zgodnie z załączonym rysunkiem wykonawczym, w tym między innymi: a) rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych oraz ułożenie nawierzchni drogi (pas jezdny szerokości 3,5 m z kostki brukowej 8 cm koloru szarego, pas pieszy szerokości 1,5 m z kostki brukowej 8 cm koloru żółtego), b) budowa wjazdów i dojść na posesje (kostka brukowa 8 cm, wjazdy – koloru czerwonego, dojścia – żółtego) szerokość wjazdów należy dostosować do wszystkich istniejących bram i furtek z zastosowaniem krawężnika obniżonego na całej szerokości wjazdu. Należy nawiązać do istniejącej nawierzchni z kostki brukowej od strony działki nr 312/4 na długości ok. 3 mb oraz istniejącej nawierzchni asfaltowej od strony działki nr 311/1 na długości ok. 6 mb (zjazdy na drogę krajową nr 91). Należy wyregulować istniejące studzienki, zawory, zasuwy, włazy oraz wykonać humusowanie skarp poboczy z obsianiem trawą. W przypadku konieczności podwyższenia studni kanalizacyjnych o dodatkowe kręgi, Wykonawca wykona te prace w ramach złożonej oferty. 1.2. Budowę kanalizacji deszczowej w ul. Spacerowej, w tym między innymi: a) wykonanie wykopów; b) ułożenie kanalizacji deszczowej wraz z 9 studniami (SdS0-SdS8), separatorem z osadnikiem lamelowym oraz 8 wpustami deszczowymi (WS1-WS8); c) zagęszczenie terenu, odtworzenie nawierzchni. 1.3. Budowę oświetlenia drogowego, w tym między innymi: a) budowa 14 słupów oświetleniowych (SO1-SO14) stalowych ośmiokątnych o wysokości 6 m z wysięgnikiem 1/1 m 5° na fundamentach prefabrykowanych, b) montaż 14 opraw LED 40W na wysięgnikach, c) wykonanie połączenia słupów kablami typu YKY 5x6 mm2, wraz z bednarką FeZn 25x4, d) wykonanie zasilania oświetlenia drogowego z szafki oświetleniowej wraz z systemem sterowania oświetleniem, e) wykonanie badań i pomiarów, odtworzenie nawierzchni. 1.2. Remont ul. Jaśminowej i skrzyżowania na ul. Modrzewiowej w Skowarczu, w tym: Zakres zadania obejmuje: Remont drogi ul. Jaśminowej i skrzyżowania na ul. Modrzewiowej (z ul. Topolową) w Skowarczu poprzez ułożenie nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych typu Yomb. Zakres robót obejmuje: - rozbiórkę chodnika z płyt yomb na ul. Jaśminowej 224 m2 (długość 160 m, szerokość 1,4 m) – płyty pochodzące z rozbiórki nadające się do dalszego użytku należy zesztaplować i ponownie wykorzystać; - wycinkę 5 drzew wraz z usunięciem karpin na skrzyżowaniu na ul. Modrzewiowej – uzyskane drewno należy przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego (transport do 3 km); - mechaniczne wykonanie koryta gł. 20 cm pod drogą i wjazdami (wraz z utylizacją urobku); - wykonanie podsypki piaskowej gr. 10 cm po zagęszczeniu; - ułożenie nawierzchni z płyt typu yomb pochodzących z rozbiórki ul. Spacerowej w Skowarczu (materiał Zamawiającego), w przypadku ul. Jaśminowa na powierzchni ok. 776 m2 (nawierzchnia drogi o długości ok. 160 mb, szerokość 4 m, 6 wjazdów na posesje o powierzchni 16 m2, skrzyżowania z ul. Modrzewiową i Spacerową o powierzchni 2 x ok. 20 m2); - w przypadku skrzyżowania na ul. Modrzewiowej (z ul. Topolową) ok. 100 m2; - zamulenie nawierzchni; - utwardzenie pobocza (ul. Jaśminowa 2 x 0,5 m); Należy wyregulować i obrukować istniejące studzienki, zawory, zasuwy i włazy. Płyty stanowiące materiał Zamawiającego należy pozyskać z rozbiórki nawierzchni z ul. Spacerowej. 2. Zakres obowiązków inspektora nadzoru obejmuje: 2.1. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami prawa i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2.2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych pod względem zgodności z dokumentacją techniczną oraz przepisami prawa w tym zakresie, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu oraz stosowania w budownictwie, 2.3. uzgadnianie z wykonawcą robót budowlanych wszelkich propozycji zmian do projektu i wnioskowanie do zatwierdzenia przez Zamawiającego, uzgadnianie z autorem projektu wszelkich zmian wnoszonych przez uczestników procesu inwestycyjnego, 2.4. potwierdzenie faktycznie wykonanych robót i usunięcia wad oraz kontrolowanie rozliczeń budowy, 2.5. wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawianie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 2.6. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek, bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją techniczną, 2.7. kontrola ilości i terminowości wykonywania robót budowlanych, 2.8. sprawdzenie wykonanego przez wykonawcę robót budowlanych rozliczenia rzeczowo – finansowego robót, 2.9. zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach, 2.10. egzekwowanie od Wykonawców robót budowlanych i przekazanie Zamawiającemu sprawdzonych protokołów odbioru wraz z załącznikami, certyfikatów, atestów oraz pełnej dokumentacji powykonawczej, 2.11. wykonywanie wszelkich innych czynności wynikających z przepisów prawa oraz z umowy z wykonawcą robót budowlanych, 2.12. udział w radach budowy, 2.13. Zamawiający wymaga obecności wykonawcy na budowie w częstotliwości, która zapewni należyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, tj. min. dwa razy w tygodniu w przypadku inspektora branży drogowej od rozpoczęcia robót, a w przypadku inspektorów pozostałych branż minimum dwa razy w tygodniu w trakcie trwania robót branżowych oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót. Obecność na budowie powinna być potwierdzona wpisem w dzienniku budowy, podpisem na liście obecności podczas rady budowy, podpisem na protokole potwierdzonym przez przedstawiciela Zamawiającego lub potwierdzona przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis zakresu robót budowlanych wskazany jest w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (zamieszczone na stronie internetowej - https://bip.pszczolki.pl/777.html), w skład której wchodzi: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 4.1. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 4.2. Zgodnie z art.12 ustawy Prawo budowlane działalność obejmującą wykonywanie nadzoru budowlanego może wykonywać osoba pełniąca samodzielną funkcję techniczną w budownictwie. 4.3. Samodzielną funkcję techniczną w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające „uprawnienia budowlane”. Uprawnienia budowlane przyznawane są imiennie. W związku z powyższym do wykonywania nadzoru budowlanego nie jest wymagane nawiązanie stosunku pracy pod kierownictwem pracodawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach