Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad inwestycją: Dokończenie kompleksowej termomodernizacji w Szkole Podstawowej (ul. Szkolna w Pszczółkach) i Przedszkolu Gminnym w Pszczółkach.

Gmina Pszczółki ogłasza przetarg

  • Adres: 83-032 Pszczółki, Pomorska 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
    Pomorska 18
    83-032 Pszczółki, woj. pomorskie
    REGON: 191675020
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad inwestycją: Dokończenie kompleksowej termomodernizacji w Szkole Podstawowej (ul. Szkolna w Pszczółkach) i Przedszkolu Gminnym w Pszczółkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją: Dokończenie kompleksowej termomodernizacji w Szkole Podstawowej (ul. Szkolna w Pszczółkach)i Przedszkolu Gminnym w Pszczółkach, realizowanej w ramach programu Rządowy Fundusz Polski Ład:4.1. Zamówienie dotyczy sprawowania nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej, elektroenergetycznej i konstrukcyjno-budowlanej nad dokończeniem kompleksowej termomodernizacji w Szkole Podstawowej i Przedszkolu Gminnym w Pszczółkach.Zakres robót obejmuje nadzór nad:• zwiększeniem mocy przyłączeniowej instalacji elektrycznej przedszkola;• przebudową instalacji odgromowej przedszkola;• budową pionowych wymienników ciepła (sond geotermalnych) jako dolne źródło ciepła pompy ciepła przedszkola;• przebudową instalacji c.o. wraz z montażem niezbędnych urządzeń w przedszkolu, m.in. pompy ciepła i zasobnika do podgrzewu ciepłej wody użytkowej;• dociepleniem dachu przedszkola;• budową instalacji fotowoltaicznej na dachu przedszkola;• budową wewnętrznej instalacji gazowej i przebudowę punktu gazowego szkoły podstawowej;• przebudową instalacji elektrycznej szkoły (zwiększenie mocy przyłączeniowej);• likwidacją istniejących kotłów węglowych w kotłowni szkoły;• remontem pomieszczenia kotłowni szkoły;• przebudową istniejącej instalacji c.o. wraz z montażem niezbędnych urządzeń (m.in. kotłów gazowych, zasobników do podgrzewu ciepłej wody użytkowej) w kotłowni i pomieszczeniu pompowni szkoły;• lokalizacją kaskady pomp ciepła dla budynków szkoły;• wyburzeniem komina stalowego przy kotłowni szkoły.4.2. Szczegółowy opis zakresu robót budowlanych wskazany jest w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (zamieszczone na stronie internetowej postępowania dotyczącego wykonania robót budowlanych https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f1ffdc7d-e396-11ed-9355-06954b8c6cb9), w skład której wchodzi: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót.4.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.4.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.4.5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP.4.6. Zakres obowiązków inspektora nadzoru obejmuje:4.6.1. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami prawa i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,4.6.2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych pod względem zgodności z dokumentacją techniczną oraz przepisami prawa w tym zakresie, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu oraz stosowania w budownictwie,4.6.3. uzgadnianie z wykonawcą robót budowlanych wszelkich propozycji zmian do projektu i wnioskowanie do zatwierdzenia przez Zamawiającego, uzgadnianie z autorem projektu wszelkich zmian wnoszonych przez uczestników procesu inwestycyjnego,4.6.4. potwierdzenie faktycznie wykonanych robót i usunięcia wad oraz kontrolowanie rozliczeń budowy, wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawianie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,4.6.5. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek, bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją techniczną,4.6.6. kontrolę ilości i terminowości wykonywania robót budowlanych,4.6.7. sprawdzenie wykonanego przez wykonawcę robót budowlanych rozliczenia rzeczowo-finansowego robót,4.6.8. zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach,4.6.9. egzekwowanie od Wykonawców robót budowlanych i przekazanie Zamawiającemu sprawdzonych protokołów odbioru wraz z załącznikami, certyfikatów, atestów oraz pełnej dokumentacji powykonawczej,4.6.10. wykonywanie wszelkich innych czynności wynikających z przepisów prawa oraz z umowy z wykonawcą robót budowlanych,4.6.11. udział w radach budowy,4.6.12. Zamawiający wymaga obecności inspektora nadzoru na budowie w częstotliwości, która zapewni należyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, tj. min. dwa razy w tygodniu w przypadku inspektora branży wiodącej, od rozpoczęcia robót, a w przypadku inspektorów pozostałych branż minimum dwa razy w tygodniu w trakcie trwania robót branżowych oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót. Obecność na budowie , podpisem na liście obecności podczas rady budowy, podpisem na protokole potwierdzonym przez przedstawiciela Zamawiającego lub potwierdzona przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie nadzór inwestorski nad realizacją jednego zadania w każdym z wymienionych niżej zakresów, polegających na:- nadzór inwestorski nad łącznym wykonaniem przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej wraz z montażem kotłów gazowych o łącznej mocy minimum 250 kW oraz wykonanie montażu powietrznych pomp ciepła o łącznej mocy minimum 100 kW, służących zasilaniu wspólnej instalacji CO lub CO i CWU;- nadzór inwestorski nad wykonaniem instalacji gruntowych pomp ciepła o mocy minimum 20 kW wraz z gruntowym wymiennikiem ciepła w postaci pionowych sond geotermalnych ;- nadzór inwestorski nad budową instalacji fotowoltaicznej o mocy minimum 20 kW wraz z włączeniem do sieci energetycznej;b) dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do:- kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;- kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;- kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Osoby wskazane powyżej winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub równoważnymi do nich (w szczególności wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawanymi obywatelom innych państw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi w Polsce).W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień budowlanych, przez osobę wskazaną do pełnienia funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez wskazane osoby:* uprawnień równoważnych względem wymaganych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;* uprawnień równoważnych względem wymaganych, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220);* uprawnień równoważnych względem wymaganych, nabytych w innym niż Rzeczypospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej i której na mocy odrębnych przepisów przysługuje prawo do świadczenia usług transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach