Przetargi.pl
Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym pn.:„Instalacja OZE na terenie przyległym do stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie”

Gmina Rajgród ogłasza przetarg

  • Adres: 19-206 Rajgród, ul. Warszawska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 272 19 40, , fax. 86 272 19 41
  • Data zamieszczenia: 2020-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rajgród
    ul. Warszawska 32
    19-206 Rajgród, woj. podlaskie
    tel. 86 272 19 40, , fax. 86 272 19 41
    REGON: 45066974300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym pn.:„Instalacja OZE na terenie przyległym do stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Instalacja OZE na terenie przyległym do stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie”. Inwestycja objęta nadzorem obejmuje swym zakresem w szczególności: a) dostawę i montaż na gruncie (działka o nr ew. 2435/1 i 2435/2) wraz z podłączeniem do sieci dystrybucyjnej/przesyłowej instalacji paneli fotowoltaicznych na potrzeby stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie, o mocy generatora PV 49,59 kWp, b) wykonanie dokumentacji wykonawczej; c) przedstawienie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań w zakresie oferowanych modułów fotowoltaicznych m. in.: certyfikatów potwierdzających zgodność z wymaganymi normami, kart katalogowych dotyczących modułów fotowoltaicznych, potwierdzających spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w projekcie technicznym instalacji fotowoltaicznej. d) przeszkolenie przedstawicieli zarządcy nieruchomości z zakresu obsługi i eksploatacji instalacji fotowoltaicznych, e) sporządzenie i dostarczenie dla użytkownika pisemnej instrukcji obsługi i karty przeglądów gwarancyjnych dla zainstalowanej instalacji fotowoltaicznej, f) sporządzenie wykazu zastosowanych urządzeń z kartami gwarancyjnymi i dokumentacją techniczną tych urządzeń wraz z wykazem materiałów użytych do wykonania ww. zamówienia i ich atestami i deklaracjami zgodności; g) wykonywanie przeglądów gwarancyjnych: 1. przegląd po 12 miesiącach, 2. przegląd po 36 miesiącach, 3. przegląd na 1 miesiąc przed upływem okresu gwarancji, oraz odnotowanie ww. przeglądów w karcie przeglądów gwarancyjnych. Jeżeli producent urządzeń wchodzących w skład instalacji fotowoltaicznych wymaga - dla zachowania ważności gwarancji - wykonania montażu lub sprawdzenia montażu, lub wykonania przeglądów gwarancyjnych przez przedstawiciela producenta lub autoryzowanego przez producenta instalatora - Wykonawca swoim staraniem i na swój koszt zapewni udział takiej osoby w montażu i przeglądach. 2.1 Zamawiający dopuszcza margines tolerancji w wymiarach i powierzchniach panelu fotowoltaicznego +/- 10%, o ile wszelkie pozostałe parametry opisane w dokumentacji technicznej i SIWZ zostaną spełnione. 2.2 W wyniku realizacji inwestycji powinny zostać osiągnięte następujące wskaźniki produktu: - szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych [tony równoważnika CO2] (CI 34), na poziomie 42,11, - dodatkowa zdolność wytwarzania energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych [MWe], na poziomie 0,05, - produkcja energii elektrycznej z nowo wybudowanych instalacji wykorzystujących OZE [MWhe/rok], na poziomie 51,30. 2.3 Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna. . Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do przetargu ZPI.271.3.2020 (dostępne na stronie Zamawiającego pod adresem: http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/dcd87a03a4ff207/2020/zamwienia_publiczne_2020/zpi27132020/zpi27132020-instalacja-oze-na-terenie-przyleglym-do-stacji-uzdatniania-wody-w-rajgrodzie.html 2.4 Inspektor nadzoru inwestorskiego pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r. poz. 1186), zgodnie z zakresem określonym w art. 25 i art. 26 ww. ustawy oraz przepisami wykonawczymi. 2.5 Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie wykonywać zlecony nadzór zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, z opisem technicznym, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej. 2.6 Inspektor nadzoru inwestorskiego realizując zadanie będzie zobowiązany do: a. reprezentowania Zamawiającego – Inwestora na terenie realizacji zamówienia przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową oraz aktualnie dostępną wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i prawem obowiązującym w tym zakresie, b. kontroli zgodności wykonania robót z umową zawartą z Wykonawcą robót, c. sprawdzania jakości wykonywanych robót, zastosowanych materiałów i urządzeń, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania, kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu; d. zatwierdzania materiałów, technologii oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową; e. podejmowania decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów, prefabrykatów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji zadań w oparciu o przepisy prawa, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą zadań, w dokumentacji projektowej; f. potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; g. sprawdzanie i zatwierdzanie dokumentacji powykonawczej przed odbiorem końcowym; h. uczestnictwa w odbiorze końcowym inwestycji, i. wydawania kierownikom robót poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych prac, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych; j. żądania od kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową, k. bieżącej kontroli ilości, terminowości i poprawności wykonywanych robót, podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji; l. bieżącego sprawdzania zgodności zamontowanych urządzeń z wymaganiami Zamawiającego, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości – wzywania Wykonawcy do usunięcia wad; m. żądania od Wykonawcy robót deklaracji właściwości użytkowych, atestów, certyfikatów i innych dokumentów dotyczących wbudowanych materiałów i urządzeń i sprawdzanie zgodności z wymaganiami Zamawiającego; n. potwierdzenia dokonania rozruchu i odbioru po rozruchu instalacji, o. potwierdzenia wykonania prób, pomiarów, sprawdzeń oraz szczelności instalacji; p. weryfikacji wyników pomiarów i raportów z badań branży elektrycznej oraz w razie potrzeby dokonywania pomiarów i sprawdzeń elektrycznych oraz nadzór nad wykonaniem instalacji uziemiającej; q. po rozpoczęciu robót, prowadzenia nadzoru z taką częstotliwością oraz w takich godzinach, aby była zapewniona skuteczność nadzoru. Dodatkowo uczestnictwo w każdym odbiorze; r. informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót); s. udziału w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach