Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50950 Wrocław, ul. Norwida
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 378 800 , fax. 713 285 048
- Data zamieszczenia: 2017-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
ul. Norwida 34
50950 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 378 800, fax. 713 285 048
REGON: 93210105300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.rzgw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja Rządowa Niezespolona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór Inwestorski Inżyniera Projektu związany z realizacją przedsięwzięcia pn. „Zwiększenie efektywności energetycznej budynku RZGW we Wrocławiu przy ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 39” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Nadzór Inwestorski Inżyniera Projektu związany z realizacją przedsięwzięcia pn. „Zwiększenie efektywności energetycznej budynku RZGW we Wrocławiu przy ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 39” Skrócony opis: Nadzór Inwestorski w rozumieniu art. 17 Ustawy Prawo Budowlane prowadzony przez zespół pracowników Inżyniera Projektu nad realizacją przedsięwzięcia pn. „Zwiększenie efektywności energetycznej budynku RZGW we Wrocławiu przy ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 39” w oparciu o przepisy ustawy Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi do ustawy. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Inżynier Projektu oprócz obowiązków nałożonych przez wyżej opisane akty będzie zobligowany rozliczać w zakresie rzeczowo - finansowym wykonane i odebrane roboty, dostawy i usługi, przy uwzględnieniu Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót w ramach przedmiotowej inwestycji. Zamawiający przewiduje wizję lokalną na obiekcie. Odbędzie się ona na wniosek oferent w uzgodnionym z Zamawiającym terminie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik: - zał. nr 04 do SIWZ – opis przedmiotu Zamówienia; - załącznik nr 05 do SIWZ - specyfikacja zasad działania nadzoru inwestorskiego; Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby, która podczas realizacji zamówienia będzie kierowała zespołem ludzi sprawujących nadzór inwestorski i sama jednocześnie będzie wykonywała nadzór inwestorski. Wykonawca w tym celu przedstawi Zamawiającemu na każdorazowe jego wezwanie zanonimizowanych kopii dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności wymienione powyżej, w szczególności umowy o pracę, zgłoszenia do ZUS czy też wydane pracownikowi potwierdzenie warunków zatrudnienia. W przypadku ujawnienia niespełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia określonych wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na umowę o pracę osoby, której dotyczy uchybienie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty ujawnienia uchybienia i do okazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie powyższej osoby na umowę o pracę, w szczególności umowy o pracę, zgłoszenia do ZUS czy też wydane pracownikowi potwierdzenie warunków zatrudnienia, pod rygorem naliczania kar umownych określonych w SIWZ (wzór umowy). Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją: 36 miesięcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku udziału w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy: 1) Załącznik nr 1a do formularz ofertowego - wzór oświadczenia wstępnie potwierdzającego, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, 2) Załącznik nr 1b do formularz ofertowego - wzór oświadczenia wstępnie potwierdzającego, spełnia warunki udziału w postępowaniu, 3) Załącznik nr 1c do formularz ofertowego - wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, 4) Załącznik nr 1d do formularza ofertowego - wzór oświadczenia o braku orzeczenia tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, 5) Załącznik nr 1e do formularza ofertowego - wzór oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, 6) Załącznik nr 1f do formularza ofertowego - wzór oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy, 7) Załącznik nr 1g do formularza ofertowego - wzór oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716), 8) Załącznik nr 1h do formularza ofertowego - zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania Zamówienia, 2. Wyceniona „Tabela prac”; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy/wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych na terenie gminy Jaworzyna Śląska
Dodano: 2024-07-17 - Pełnienie obowiązków kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Przebudowa dróg gminnych w Dusznikach-Zdroju (zaprojektuj-wybuduj)”
Dodano: 2024-07-11 - Rozwój infrastruktury aktywizacji i integracji społecznej mający na celu poprawę kondycji psychofiz. mieszkańców - budowa systemu świetlic wiejskich na obszarze gm. Siechnice w podziale na części
Dodano: 2024-06-24 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji polegającej na przebudowie budynku biurowego Delegatury Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia Jeleniej Górze
Dodano: 2024-05-19 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji prac i robót budowlanych na terenie miasta Polanica-Zdrój.
Dodano: 2024-04-30 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2720D Podgórzyn-Borowice-Sosnówka w km 0+000 do 5+002"
Dodano: 2024-03-09 - Realizacja kompleksowego nadzoru inwestorskiego na dwóch zadaniach inwestycyjnych w zakresie przebudowy dróg gminnych
Dodano: 2024-01-02 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2720D Podgórzyn-Borowice-Sosnówka w km 0+000 do 5+002"
Dodano: 2023-12-20 - Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ciągu drogi powiatowej nr 3462D w obrębie Chełmsko Śląskie i na odcinku Uniemyśl-Okrzeszyn -zamówienie podzielone na części
Dodano: 2023-12-04 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont dachu w obiekcie przy ul. Sztabowej 100 we Wrocławiu”
Dodano: 2023-09-29