Przetargi.pl
Nadzór Inwestorski Inżyniera Projektu związany z realizacją przedsięwzięcia pn. Modernizacja Śluzy w Brzegu Dolnym

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50950 Wrocław, ul. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 378 800 , fax. 713 285 048
  • Data zamieszczenia: 2016-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
    ul. Norwida 34
    50950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 378 800, fax. 713 285 048
    REGON: 93210105300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór Inwestorski Inżyniera Projektu związany z realizacją przedsięwzięcia pn. Modernizacja Śluzy w Brzegu Dolnym
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi pn.: Nadzór Inwestorski Inżyniera Projektu związany z realizacją przedsięwzięcia pn. Modernizacja Śluzy w Brzegu Dolnym Skrócony opis: Nadzór Inwestorski prowadzony przez zespół pracowników Inżyniera Projektu na budowie nad realizacją przedsięwzięcia pn. „Modernizacja Śluzy w Brzegu Dolnym” w oparciu o przepisy Prawa Budowlanego wraz ze zgłoszeniem branżowych inspektorów nadzoru do Nadzoru Budowlanego oraz rozliczeniami rzeczowo-finansowym wykonanych i odebranych robót, dostaw i usług, przy uwzględnieniu Ogólnej Specyfikacji Technicznej oraz Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót w ramach przedmiotowej inwestycji. Zamawiający przewiduje wizję lokalną na obiekcie. Odbędzie się ona w pierwszym tygodniu po ogłoszeniu przetargu. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby, która podczas realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję Inspektora Nadzoru w zakresie robót hydrotechnicznych. Wykonawca w tym celu przedstawi Zamawiającemu na każdorazowe jego wezwanie dokumenty potwierdzających fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności wymienione powyżej, w szczególności umowy o pracę, zgłoszenia do ZUS czy też wydane pracownikowi potwierdzenie warunków zatrudnienia. W przypadku ujawnienia niespełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia określonych wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na umowę o pracę osoby, której dotyczy uchybienie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty ujawnienia uchybienia i do okazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie powyższej osoby na umowę o pracę, w szczególności umowy o pracę, zgłoszenia do ZUS czy też wydane pracownikowi potwierdzenie warunków zatrudnienia, pod rygorem naliczania kar umownych określonych w SIWZ (wzór umowy). Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją: 36 m-cy licząc od daty odbioru końcowego (kryterium oceny ofert)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 3 300,00 zł (słownie: trzy tysiące trzysta złotych),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach