Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50950 Wrocław, ul. Norwida
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 378 800 , fax. 713 285 048
- Data zamieszczenia: 2016-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
ul. Norwida 34
50950 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 378 800, fax. 713 285 048
REGON: 93210105300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór Inwestorski Inżyniera Projektu związany z realizacją przedsięwzięcia pn. Modernizacja Śluzy w Brzegu Dolnym - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi pn.: Nadzór Inwestorski Inżyniera Projektu związany z realizacją przedsięwzięcia pn. Modernizacja Śluzy w Brzegu Dolnym Skrócony opis: Nadzór Inwestorski prowadzony przez zespół pracowników Inżyniera Projektu na budowie nad realizacją przedsięwzięcia pn. „Modernizacja Śluzy w Brzegu Dolnym” w oparciu o przepisy Prawa Budowlanego wraz ze zgłoszeniem branżowych inspektorów nadzoru do Nadzoru Budowlanego oraz rozliczeniami rzeczowo-finansowym wykonanych i odebranych robót, dostaw i usług, przy uwzględnieniu Ogólnej Specyfikacji Technicznej oraz Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót w ramach przedmiotowej inwestycji. Zamawiający przewiduje wizję lokalną na obiekcie. Odbędzie się ona w pierwszym tygodniu po ogłoszeniu przetargu. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby, która podczas realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję Inspektora Nadzoru w zakresie robót hydrotechnicznych. Wykonawca w tym celu przedstawi Zamawiającemu na każdorazowe jego wezwanie dokumenty potwierdzających fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności wymienione powyżej, w szczególności umowy o pracę, zgłoszenia do ZUS czy też wydane pracownikowi potwierdzenie warunków zatrudnienia. W przypadku ujawnienia niespełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia określonych wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na umowę o pracę osoby, której dotyczy uchybienie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty ujawnienia uchybienia i do okazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie powyższej osoby na umowę o pracę, w szczególności umowy o pracę, zgłoszenia do ZUS czy też wydane pracownikowi potwierdzenie warunków zatrudnienia, pod rygorem naliczania kar umownych określonych w SIWZ (wzór umowy). Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją: 36 m-cy licząc od daty odbioru końcowego (kryterium oceny ofert) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 3 300,00 zł (słownie: trzy tysiące trzysta złotych),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych na terenie gminy Jaworzyna Śląska
Dodano: 2024-07-17 - Pełnienie obowiązków kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Przebudowa dróg gminnych w Dusznikach-Zdroju (zaprojektuj-wybuduj)”
Dodano: 2024-07-11 - Rozwój infrastruktury aktywizacji i integracji społecznej mający na celu poprawę kondycji psychofiz. mieszkańców - budowa systemu świetlic wiejskich na obszarze gm. Siechnice w podziale na części
Dodano: 2024-06-24 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji polegającej na przebudowie budynku biurowego Delegatury Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia Jeleniej Górze
Dodano: 2024-05-19 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji prac i robót budowlanych na terenie miasta Polanica-Zdrój.
Dodano: 2024-04-30 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2720D Podgórzyn-Borowice-Sosnówka w km 0+000 do 5+002"
Dodano: 2024-03-09 - Realizacja kompleksowego nadzoru inwestorskiego na dwóch zadaniach inwestycyjnych w zakresie przebudowy dróg gminnych
Dodano: 2024-01-02 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2720D Podgórzyn-Borowice-Sosnówka w km 0+000 do 5+002"
Dodano: 2023-12-20 - Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ciągu drogi powiatowej nr 3462D w obrębie Chełmsko Śląskie i na odcinku Uniemyśl-Okrzeszyn -zamówienie podzielone na części
Dodano: 2023-12-04 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont dachu w obiekcie przy ul. Sztabowej 100 we Wrocławiu”
Dodano: 2023-09-29