Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 00-844 Warszawa, Grzybowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 378 800, , fax. 713 285 048
- Data zamieszczenia: 2020-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Grzybowska 80/82
00-844 Warszawa, woj. dolnośląskie
tel. 713 378 800, , fax. 713 285 048
REGON: 36830257500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://wroclaw.wody.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór Inwestorski Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn.: „Wykonanie robót budowlanych poniżej Stopnia Wodnego Malczyce zgodnie z decyzją nr I-H-116/15” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego, polegającej między innymi na koordynacji, organizacji, nadzorze w rozumieniu prawa budowlanego oraz rozliczeniu rzeczowym i finansowym objętych zamówieniem robót budowlanych na zadaniu pn.: „Wykonanie robót budowlanych poniżej Stopnia Wodnego Malczyce zgodnie z decyzją nr I-H-116/15”. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje południowy system nawadniania lasów obejmujący rów rozprowadzający wodę w kompleksie lasów łęgowych na południe od Prawikowa, zasilany wodą ze zbiornika wyrównawczego – przejściowego w ilości max 1,0 m3/s poprzez nowo wybudowany rów łączący występujące tam starorzecza i zagłębienia terenowe, w którego zakres wchodzi: - wykonanie rowów – przekopów łączących istniejące starorzecza, - wykonanie budowli piętrzących umożliwiających rozprowadzenie wody po kompleksie leśnym, - budowa przepustów drogowych w miejscach kolizji z drogami leśnymi i drogą powiatową, - budowę przepustu wałowego w istniejącym nasypie ziemnym wału przeciwpowodziowego. Celem planowanych robót jest stworzenie odpowiednich warunków umożliwiających nawodnienie lasów łęgowych położonych na prawym brzegu poniżej stopnia wodnego Malczyce w Rzeczycy, które w chwili obecnej są przesuszone z powodu obniżenia się poziomu wody gruntowej na skutek postępującej erozji dennej koryta rzeki Odry. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ. Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej i wyjaśnił ewentualne wątpliwości poprzez zadanie pytań związanych z realizacją zamówienia. Zadanie posiada Decyzję Wojewody Dolnośląskiego Nr I - H - 116/15 z dnia 28 kwietnia 2015 r. znak IF-AB.7840.5.79.2015.JT2 - o zatwierdzeniu projektu budowlanego i pozwoleniu na budowę dla inwestycji. Umowa na Nadzór Inwestorski zostanie zawarta tylko i wyłącznie w przypadku udzielenia zamówienia i podpisania umowy na roboty budowlane pn. „Wykonanie robót budowlanych poniżej Stopnia Wodnego Malczyce zgodnie z decyzją nr I-H-116/15”. Umowa na Nadzór Inwestorski zostanie zawarta na czas dłuższy o 2 miesiące od terminu zakończenia robót budowlanych. Przetarg na roboty budowlane oraz Nadzór Autorski na niniejszym zadaniu jest w trakcie procedowania. Teren objęty niniejszym przetargiem znajduje się w województwie dolnośląskim, w prawostronnym zakolu Odry zlokalizowanym na odcinku rzeki od stopnia Malczyce (km 300+000) do mostu w Lubiążu (km 310+000). Administracyjnie teren inwestycji leży na gruntach wsi Prawików i Lubiąż położonych gminie Wołów, pow. wołowskim. Trasa rowu biegnie w środkowej części kompleksu leśnego i obejmuje starorzecza, koryto rowu wraz z przyległymi terenami po obu stronach. Łączny obszar planowanej inwestycji wynosi 19,723 ha. Stopień Wodny Malczyce zlokalizowano w km 300 w zawalu na prawym brzegu rzeki Odry naprzeciw wsi Rzeczyca, leżącej w zawalu na lewym brzegu. Stopień jest oddalony około 5 km od poniżej leżącej miejscowości Malczyce. Obiekty stopnia rozmieszczone są na terenie gmin Wołów i Środa Śląska w województwie dolnośląskim. Lokalizacja ta jest zgodna z planem zagospodarowania przestrzennego województwa dolnośląskiego. Decyzja nr I-H-116/15, numery działek: 728, 729, 718, 717, 713, 651/340, 650/341, 643/342, 638/343, 624/344, 635/358, 634/358, 633/358, AM-3, 627/359, 629/360, 630/360, AM-4, obr. Prawików, 1096/346, 1095/347, 1094/348, AM-5, 1136/337, 1135/338, 1137/336, 1129/328, 1130/329, 1110/323, 1201, AM-4, 1204, AM-5, obr. Lubiąż. Zamawiający zgodnie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). W zakresie dokumentowania zatrudnienia osób zatrudnionych na umowę o pracę biorących udział w realizacji zamówienia zamawiający wymaga aby na żądanie Zamawiającego Wykonawca NI udokumentował zatrudnienie osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wykonujących czynności w realizacji zamówienia, w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Na żądanie Zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest przedstawić kopie umów o pracę zawierających imię i nazwisko osób, które świadczą będą czynności na rzecz Zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu. Zamawiający, w umowie wprowadza następujące sankcje za niespełnienie wymagań, o których mowa w art. 29 ust.3a. W projekcie umowy z wybranym Wykonawcą przewidziano karę umowną w przypadku: 1) ujawnienia niespełnienia wymogu zatrudnienia przez Inżyniera na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia i oświadczenie Inżyniera okazało się nieprawdziwe - w wysokości 5 000 zł za każdy ujawniony przypadek niespełnienia wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, 2) ujawnienia niespełnienia wymogu zatrudnienia przez Podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - w wysokości 5 000 zł za każdy ujawniony przypadek niespełnienia wymogu zatrudnienia przez podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, 3) nie dopełnienia przez Inżyniera obowiązku okazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w odniesieniu do pojedynczej osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia - w wysokości 500 zł za każdy dzień zwłoki w wypełnieniu obowiązku, jednakże łącznie nie więcej niż 5% wartości wynagrodzenia umownego, 4) nie dopełnienia przez Inżyniera obowiązku, polegającego na zatrudnieniu osoby na umowę o pracę, której dotyczy uchybienie - w wysokości 500 zł za każdy dzień roboczy, w którym osoba, której dotyczy uchybienie nie była zatrudniona na umowę o pracę licząc od terminu 7 dni jako termin ostateczny do naprawienia uchybienia do dnia faktycznego naprawienia uchybienia przez Inżyniera wskazanego w treści dokumentów okazanych Zamawiającemu potwierdzających zatrudnienie powyższej osoby na umowę o pracę, 5) w przypadku nie dopełnienia przez Podwykonawcę obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę osoby, wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia co do których Zamawiający wymaga, aby osoby je wykonujące zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w odniesieniu do której ujawniono niespełnienie wymogu zatrudnienia przez Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę - w wysokości 500 zł za każdy dzień roboczy, w którym osoba, której dotyczy uchybienie nie była zatrudniona na umowę o pracę, licząc od terminu 7 dni jako termin ostateczny do naprawienia uchybienia do dnia faktycznego naprawienia uchybienia przez Podwykonawcę wskazanego w treści dokumentów okazanych Zamawiającemu i Inżynierowi potwierdzających zatrudnienie powyższej osoby na umowę o pracę. Inżynier jest zobowiązany do zatrudnienia w trakcie realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, osoby wykonujące następujące czynności, tj.: - obowiązki Specjalistów ds. techniczno-biurowych. Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją: 36 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 2 350,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) Kosztorys ofertowy – zgodny w treści z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 3) Informacje jakie należy podać do oceny kryterium „doświadczenie Inżyniera Kontraktu, a więc inspektora nadzoru branży hydrotechnicznej” zgodny w treści z załącznikiem nr 1 c do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji prac i robót budowlanych na terenie miasta Polanica-Zdrój.
Dodano: 2024-04-30 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2720D Podgórzyn-Borowice-Sosnówka w km 0+000 do 5+002"
Dodano: 2024-03-09 - Realizacja kompleksowego nadzoru inwestorskiego na dwóch zadaniach inwestycyjnych w zakresie przebudowy dróg gminnych
Dodano: 2024-01-02 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2720D Podgórzyn-Borowice-Sosnówka w km 0+000 do 5+002"
Dodano: 2023-12-20 - Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ciągu drogi powiatowej nr 3462D w obrębie Chełmsko Śląskie i na odcinku Uniemyśl-Okrzeszyn -zamówienie podzielone na części
Dodano: 2023-12-04 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont dachu w obiekcie przy ul. Sztabowej 100 we Wrocławiu”
Dodano: 2023-09-29 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy rewitalizacji obszaru Cmentarza Komunalnego przy ul. Wałbrzyskiej w Kamiennej Górze
Dodano: 2023-09-21 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Remont drogi powiatowej nr 3462D Uniemyśl - Okrzeszyn w km 13+790 - 14+320
Dodano: 2023-09-18 - Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. „Budowa budynku przedszkola i żłobka w Krosnowicach”
Dodano: 2023-07-26 - „Nadzór inwestorski dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 2755D w Miłkowie w km 0+000 do 2+465”
Dodano: 2023-05-16