Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg
- Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Rynek 41
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 6456400 , fax. 075 6456402
- Data zamieszczenia: 2010-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
ul. Rynek 41 41
59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 075 6456400, fax. 075 6456402
REGON: 23082140500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NADZÓR INWESTORSKI (INŻYNIER KONTRAKTU) przy realizacji Projektu dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego: MODERNIZACJA ZAPLECZY W STREFIE ZABUDOWY STAROMIEJSKIEJ. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje nadzór nad realizacją zadania inwestycyjnego w zakresie: 1. Operacyjna administracja Projektu: a) koordynacja wszystkich działań uczestników Projektu w tym poprzez uczestnictwo w cyklicznych spotkaniach; b) wykonywanie zadań bieżących zleconych przez Koordynatora Projektu reprezentującego Zamawiającego; c) informowanie Koordynatora Projektu o stanie prac dotyczących realizacji Projektu za pośrednictwem pracowników odpowiedzialnych merytorycznie lub bezpośrednio zgodnie z odpowiednimi procedurami; d) zarządzanie Projektem poprzez bieżący monitoring rzeczowy i finansowy wszystkich elementów Projektu, w tym wskaźników realizacji Projektu oraz wdrażanie rozwiązań umożliwiających sprawną realizację Projektu; e) sprawozdawczość wewnętrzna zgodnie z procedurami: doradztwo w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych w ramach Projektu wraz z opracowywaniem niezbędnych opinii i innych dokumentów; f) zarządzanie finansowe, w tym w szczególności: zarządzanie płynnością finansową w trakcie realizacji Projektu; g) dokonywanie kwalifikacji wydatków ponoszonych przez Zamawiającego zgodnie z wytycznymi dot. kwalifikowalności wydatków; h) ogólny nadzór nad prawidłową realizacją Projektu oraz nad zgodnością z przyjętym harmonogramem rzeczowo finansowym i kosztorysem; i) finansowy nadzór nad realizacją kontraktu; j) opiniowanie i przedstawianie Zamawiającemu zagrożeń, jakie mogą powstać w toku realizacji Projektu; k) zarządzanie ryzykiem; l) zarządzanie zmianami w tym koordynacja nadzoru autorskiego. m) nadzór nad koniecznymi robotami dodatkowymi w ramach umowy. 2. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie Prawem budowlanym, w szczególności: a) sprawdzanie posiadanych i przedkładanych Zamawiającemu wymaganych od Wykonawcy robót budowlanych ubezpieczeń i gwarancji; b) powinien być powiadamiany przez Wykonawcę robót budowlanych o wszelkich decyzjach wymagających zgody, konsultacji lub powiadomienia Zamawiającego; c) zatwierdza faktury wystawione przez Wykonawcę robót budowlanych; d) przeprowadza inspekcję Terenu budowy w celu sprawdzenia stanu istniejącego z dokumentacją projektową; e) nadzoruje postęp umowy na wykonanie robót budowlanych pod względem technicznym, jakościowym, finansowym, organizacyjnym, formalnym i terminowym; f) nadzoruje, aby roboty wykonywane były przy zachowaniu należytego poziomu ochrony zdrowia i bezpieczeństwa; g) monitoruje zagrożenia dla środowiska, h) nadzoruje montaż i utrzymanie w należytym stanie tablic informacyjnych, pamiątkowych itp.; i) sprawdza dokumentację powykonawczą, zatwierdza a następnie dostarcza Zamawiającemu; j) przejmuje od Wykonawcy robót budowlanych Teren budowy, dostawy, dokumenty sporządzone dla Zamawiającego lub przez Zamawiającego w przypadku wypowiedzenia umowy o wykonanie robót budowlanych; k) współdziała z Zamawiającym w ewentualnym dochodzeniu i egzekwowaniu od Wykonawcy robót budowlanych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych; l) zobowiązuje się stosować wszystkie wymogi przedstawione przez Zamawiającego zarówno wewnętrznie ustalone przez Zamawiającego, jak również wynikające z przepisów prawa; m) wskazuje błędy w dostarczonej dokumentacji i proponuje konkretne zmiany; wprowadzenie zmian do dokumentacji wymaga zgody Zamawiającego jeżeli zmiany te są istotne tzn. wpływają na koszty robót lub ich jakość; n) zatwierdza za uprzednią zgodą Zamawiającego dokumentację projektową dostarczoną przez Wykonawcę robót budowlanych; o) zatwierdza za uprzednią zgodą Zamawiającego materiały budowlane i instalacyjne, urządzenia i dostawy przewidziane przez Wykonawcę robót budowlanych; dokonuje kontroli dokumentów jakości, deklaracji zgodności i certyfikatów; p) ocenia i weryfikuje propozycje robót dodatkowych i zamiennych przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie finansowym i rzeczowym oraz przedkłada do decyzji Zamawiającego; q) ) ma prawo żądać od Wykonawcy robót budowlanych szczegółów organizacji oraz metod, które zamierza stosować dla wykonania robót; powinien być powiadomiony o wszelkich zmianach Wykonawcy robót budowlanych wprowadzonych do organizacji oraz metod, które zamierza stosować Wykonawca dla wykonania robót; przed wprowadzeniem istotnych zmian powinien uzyskać zgodę Zamawiającego; r) powinien być powiadomiony przez Wykonawcę robót budowlanych o wszelkich niekorzystnych warunkach fizycznych, przez które należy rozumieć wszelkie warunki naturalne, jak również stworzone przez człowieka oraz inne fizyczne przeszkody, które Wykonawca robót budowlanych uzna za nieprzewidywalne i niekorzystne; powinien wydać natychmiastowe polecenia Wykonawcy robót budowlanych, co do zastosowania odpowiednich i racjonalnych dla danych warunków fizycznych środków; jeżeli jest to możliwe powinien uzyskać zgodę Zamawiającego co do podjętych środków; s) sprawdza wykonania robót i dostaw oraz powiadamianie Wykonawcę robót budowlanych oraz Zamawiającego o wykrytych wadach oraz poświadcza usunięcie wad przez Wykonawcę robót budowlanych, a także ustala rodzaj i zakres robót koniecznych do usunięcia wad; t) zobowiązany jest odebrać roboty lub odcinek najpóźniej w terminie 7 dni od powiadomienia o gotowości przekazania robót lub odcinka przez Wykonawcę robót budowlanych; u) wyznaczy Wykonawcy robót budowlanych datę rozpoczęcia robót budowlanych z wyprzedzeniem nie mniej niż 7 dniowym i przekazuje teren budowy Wykonawcy robót budowlanych przy udziale Zamawiającego; v) wydaje polecenia rozpoczęcia robót oraz dostaw i powiadamia Zamawiającego; w) potwierdza pobyty autorów projektu w ramach nadzorów autorskich i przekazuje informacje Zamawiającemu; x) informuje Zamawiającego o wszelkich sytuacjach, gdy Wykonawca robót budowlanych przeprowadza roboty niesumiennie i niezgodnie z zasadami branży; y) opiniuje i przedstawia Zamawiającemu zagrożenia, jakie mogą powstać w toku realizacji inwestycji w ramach Projektu, wynikających z warunków umowy z Wykonawcą robót budowlanych lub wskazanych przez Zamawiającego, łącznie z określeniem sposobu zabezpieczenia należytego wykonania umowy na roboty budowlane oraz ustalenie warunków zwolnienia tego zabezpieczenia. 3. Działania informacyjne i promocyjne muszą spełniać warunki określone wymaganiami Instytucji Zarządzającej Województwa Dolnośląskiego; http://dolnyslask.pl/default.aspx?docId=3580 4. Z dokumentacją techniczną dla zadania można zapoznać się w Urzędzie Miasta Bolesławiec; Pl. Piłsudskiego 1; 59-700 Bolesławiec, pok. 509, lub pobrać ze strony: http://www.um.boleslawiec.pl (przetargi - zamówienia publiczne - roboty budowlane 2010 - Modernizacja zapleczy w strefie zabudowy staromiejskiej). 5. Umowny termin zakończenia robót objętych nadzorem inwestorskim: 30 listopada 2010 roku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.boleslawiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji koordynatora budowy przy realizacji kontraktu pn.: Modernizacja infrastruktury sportowej, zimowej i letniej na Jamrozowej Polanie w Dusznikach - Zdroju -Etap I i Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: Skomunikowanie mostu na rzece Odrze w miejscowości Brzeg Dolny z drogą krajową nr 94 i drogą wojewódzką nr 340 w zakresie: - odcinek od drogi wojewódzkiej nr 341 do drogi powiatowej nr 1353D w m. Radecz - jako kontynuacja budowy przeprawy przez Odrę. CPV 71.52.00.00-9
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, na działce nr 18 8 AM 25 obręb Oleśnica, przeznaczonego na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy Społecznej, Klubu Integracji Społecznej, mieszkań chronionych oraz przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa budynku zespołu szkolno - przedszkolnego z salą sportową i żłobkiem oraz niezbędną infrastrukturą w miejscowości Lutynia
Dodano: 2016-04-06 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i rozbudowa szkoły podstawowej w Sadkowie z wprowadzeniem funkcji przedszkolnej w systemie niskoenergetycznym wraz z infrastrukturą techniczną wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
Dodano: 2016-03-29 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-03-17 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gozdawa
Dodano: 2016-02-26 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojczyce.
Dodano: 2016-02-25 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-02-19 - Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w Gminie Miejskiej Nowa Ruda do 2018 roku.
Dodano: 2015-12-28