Przetargi.pl
NADZÓR INWESTORSKI DOT. ODBUDOWY DWORU W KŁÓBCE - STAN SUROWY OTWARTY Z POKRYCIEM DACHÓW I PRZYŁĄCZAMI

Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Słowackiego 1a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2323243 , fax. 054 2323625
  • Data zamieszczenia: 2012-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej
    ul. Słowackiego 1a 1a
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2323243, fax. 054 2323625
    REGON: 00028205600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NADZÓR INWESTORSKI DOT. ODBUDOWY DWORU W KŁÓBCE - STAN SUROWY OTWARTY Z POKRYCIEM DACHÓW I PRZYŁĄCZAMI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru Inwestorskiego dla realizacji zadania pod nazwą: NADZÓR INWESTORSKI DOT. ODBUDOWY DWORU W KŁÓBCE - STAN SUROWY OTWARTY Z POKRYCIEM DACHÓW I PRZYŁĄCZAMI. Zakres usługi: 1. Wykonawca jest, w granicach posiadanego umocowania umową stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ, przedstawicielem Zamawiającego w realizacji umów z realizatorami prac budowlanych dla inwestycji - odbudowy dworu w Kłóbce. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy pełny zakres czynności wynikających z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późniejszymi zmianami). 3. Zakres obowiązków Wykonawcy jako inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności: a) współpracę z Zamawiającym przy opracowywaniu dokumentacji przetargowej (SIWZ, umowa, oświadczenia, itp.) dla realizacji zadania odbudowy dworu w Kłóbce, b) weryfikację dokumentacji technicznej, będącej podstawą realizacji nadzorowanego zadania, c) konsultowanie z Zamawiającym i autorami projektów dokumentacji projektowych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczących inwestycji objętej przedmiotem umowy, d) reprezentowanie Zamawiającego (inwestora) na budowie przez sprawdzenie zgodności realizowanej inwestycji z umową, dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, zasadami sztuki budowlanej oraz przepisami techniczno-budowlanymi i prawem budowlanym, e) przeciwdziałanie nieprawidłowościom na placu budowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności, f) sprawdzenie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych niezgodnych z projektem lub wadliwych oraz niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, g) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego prac budowlanych przy obiekcie oraz odbioru pogwarancyjnego, h) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzanie wykonanego przez realizatora prac budowlanych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez realizatora robót, i) dokonywanie wpisów w dzienniku budowy, 4. Ponadto Wykonawca przyjmuje do wykonania następujące czynności: a) udział w naradach roboczych, zwoływanych przez Zamawiającego na etapie przygotowania i realizacji inwestycji mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy, b) udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanej inwestycji objętej pełnionym nadzorem inwestorskim i o ile zajdzie taka potrzeba w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanym obiekcie oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie trwania gwarancji. Posiedzenia komisji zwoływane będą przez Zamawiającego. O terminie i miejscu posiedzenia komisji Wykonawca zostanie powiadomiony na siedem dni przed planowanym terminem posiedzenia. 5. Wykonawca nie ma prawa do żądania od realizatorów prac budowlanych wykonania prac dodatkowych lub zamiennych bez wiedzy Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac dodatkowych lub zamiennych, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym Zamawiającego. 6. Wykonawca oświadcza, że zakres usług określony w ust. 1-5 nie budzi wątpliwości. Zamawiający wyklucza możliwość powoływania się na niezrozumienie zakresu oraz treści przedmiotu umowy jako podstawę roszczeń o zwiększenie wynagrodzenia oraz potwierdza, że nie będzie żądał podwyższenia wynagrodzenia wskutek złego oszacowania rozmiaru lub kosztów prac, nawet gdyby w czasie zawarcia umowy nie można było ich przewidzieć. PRZEDMIOT NADZORU INWESTORSKIEGO Przedmiotem inwestycji jest odbudowa dworu w Kłóbce - stan surowy otwarty z pokryciem dachów i przyłączami. Obszar objęty inwestycją stanowi teren zespołu dworsko-pałacowego w Kłóbce, wpisanego do rejestru zabytków pod nr A/1224/1-2 (dawny numer rejestru zabytków 158/A) decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Włocławku z dnia 17.09.1984 r. Skutkiem ww. decyzji zespół ten objęty jest ochroną prawną na podstawie art. 7 pkt.1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. nr 162, poz. 1568 z późn. zm.) Obiekt położony jest na terenie działek oznaczonych ewidencyjnymi numerami geodezyjnymi 161/1, 161/9, 161.10 położonych w miejscowości Kłóbka, gmina Lubień Kujawski. Zespół dworski (powstał w XIX wieku) składa się z trzech połączonych części: 1. Część pierwsza (starsza) - murowano-drewniana położona jest na fundamencie z kamieni polnych i nie jest podpiwniczona. Parter murowany z cegły, z zewnątrz otynkowany, poddasze i strychy drewniane. 2. Część druga (środkowa) - wykonana podobnie jak część pierwsza, parterowa, podpiwniczona, stanowi łącznik między częścią pierwszą i trzecią. 3. Część trzecia (nowsza) - budynek trzykondygnacyjny, murowany z cegły i otynkowany, podkreślony wyglądem architektonicznym, zwrócony wejściem w kierunku zachodnim. Układ budynku został wzniesiony wzdłużnie w osi wschód-zachód oraz połączony jest z północną klatką schodową usytuowaną w tzw. łączniku. - Łączna powierzchnia zabudowy: 466 m2, - Łączna kubatura dworu brutto - 4747 m3, - Łączna powierzchnia całkowita 1370 m2. Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem: Zadanie obejmuje nadzór inwestorski nad całkowitą odbudową niepodpiwniczonej części parterowej dworu tj. rekonstrukcją pierwotnego stanu z poł. XIX w, na nowym podpiwniczeniu oraz remontem konserwatorskim piętrowego, podpiwniczonego skrzydła dworu z 1882 r. Zakres prac objętych nadzorem to w szczególności: - Rozbiórka części parterowej dworu, - Przygotowanie terenu pod budowę: - prace geodezyjne, ziemne, wywóz i utylizacja ziemi i odpadów, - Prace budowlano-montażowe I etap: - części parterowe dworu: fundamenty, piwnice, stropy, ściany zewnętrzne i wewnętrzne bez tynków zewnętrznych i wewnętrznych, schody zewnętrzne i wewnętrzne, posadzka na gruncie, - część wyższa dworu: renowacja istniejących ścian, izolacje przeciwwilgociowe murów, schody zewnętrzne i wewnętrzne, stropy międzykondygnacyjne, posadzki na gruncie, - wykonanie więźb i pokryć dachowych na wszystkich częściach dworu - Prace instalacyjne: - przyłącze wodne, kanalizacyjne, elektryczne RGB z WLZ-ami, instalacja odgromowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wnoszenie wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.wloclawek.pl (BIP, zamówienia publiczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach