Przetargi.pl
Nadzór Inwestorski dla zadania inwestycyjnego pn. Adaptacja budynku w zakresie remontu budynku Wojewódzkiego Ośrodka Kultury i Sztuki Stara Ochronka w Bydgoszczy, przy Pl. Kościeleckich 6 (obiekt wpisany do rejestru zabytków).

Wojewódzki Ośrodek Kultury i Sztuki "Stara Ochronka" ogłasza przetarg

  • Adres: 85-033 Bydgoszcz, pl. Kościeleckich 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5851500 , fax. 52 5851506
  • Data zamieszczenia: 2013-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Kultury i Sztuki "Stara Ochronka"
    pl. Kościeleckich 6 6
    85-033 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5851500, fax. 52 5851506
    REGON: 00027835600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wokis.bydgoszcz.com (Biuletyn Informacji Publicznej)
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór Inwestorski dla zadania inwestycyjnego pn. Adaptacja budynku w zakresie remontu budynku Wojewódzkiego Ośrodka Kultury i Sztuki Stara Ochronka w Bydgoszczy, przy Pl. Kościeleckich 6 (obiekt wpisany do rejestru zabytków).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Adaptacja budynku w zakresie remontu budynku Wojewódzkiego Ośrodka Kultury i Sztuki Stara Ochronka w Bydgoszczy przy Placu Kościeleckich 6, który polegać będzie na wykonywaniu nadzoru inwestorskiego w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), w trakcie realizacji inwestycji. Roboty budowlane objęte nadzorem będą prowadzone na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków. 2. Nadzorem inwestorskim zostanie objęte wykonanie następujących prac: 1) remont i renowacja elewacji budynku; 2) remont i przebudowa wnętrza budynku; 3) wykonanie instalacji elektrycznych; 4) wykonanie instalacji p-poż, cso (klapy dymowe); 5) wykonanie instalacji SSWIN (System Sygnalizacji Włamania i Napadu),CCTV (Telewizji Przemysłowej),sieci informatycznej, instalacji telefonicznej; 6) wykonanie instalacji wod-kan; 7) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej; 8) wykonanie węzła c.o. i instalacji c.o. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: 1) dokumentacja projektowo - wykonawcza remontu budynku przy Placu Kościeleckich 6 na poszczególne branże; 2) przedmiary robót; 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. W/w dokumentacja, stanowiąca załącznik do przedmiotowej SIWZ, została przygotowana przez Panią Annę Pawlicką - Zabojszcz prowadzącą Pracownię Projektową INGRAF i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego jako plik do pobrania. 4. Prawa i obowiązki Wykonawcy nadzoru inwestorskiego określa art. 25 i 26 Prawa budowlanego, w szczególności, wykonawca zobowiązany jest do: 1) zweryfikowania rzeczowo-finansowego harmonogramu robót budowlanych opracowanego przez wykonawcę tychże robót w porozumieniu z Zamawiającym, wyłonionego w odrębnym postępowaniu na wykonanie robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim; 2) ustanowienia inspektorów nadzoru w zakresie specjalności występujących przy remoncie obiektu budowlanego, tj.: a) konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; b) instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych , kanalizacyjnych bez ograniczeń; c) instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Ponadto Wykonawca będzie dysponował osobą mogącą wykonywać nadzór inwestorski przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków spełniającą wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. (Dz.U. Nr 165, poz. 987) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych. Zamawiający wyznaczy koordynatora w osobie wykonawcy niniejszego zamówienia zgodnie z art. 27 Prawa budowlanego 3) w trakcie realizacji inwestycji uczestnictwo w sprawach związanych z: a) wejściem na teren nie będący w zarządzie Inwestora; b) nadzorowaniem i koordynowaniem robót wymagających: - przerw w dostawie energii, wody i innych, - zajęcia pasa drogowego lub zamknięcia ruchu drogowego; 4) kontrola procesu budowlanego oraz zapisów w Dzienniku Budowy, jego zgodności z dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania i odbioru, aktualną wiedzą techniczną, Prawem budowlanym oraz umową o roboty budowlane; 5) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i jakości wbudowanych materiałów, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie; 6) udział w odbiorach robót zanikających i (lub) ulegających zakryciu; 7) sporządzenie protokołów odbioru robót częściowych i akceptowanie ich w zakresie rzeczowym i rachunkowym; 8) opracowanie notatek i raportów kwartalnych o stanie zaawansowania robót i porównania ich do przyjętego harmonogramu oraz umowy; 9) przygotowywanie notatek, raportów interwencyjnych, dotyczące nagłych i nieprzewidzianych zdarzeń mających wpływ na termin i budżet zadania lub termin realizacji i przedkładanie ich Zamawiającemu; 10) opracowywanie i przedstawianie co najmniej raz na kwartał sprawozdania z zakresu zrealizowanych prac, wykonanych zadań i obowiązków nałożonych w niniejszym dokumencie na Wykonawcę. 11) kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych/zamiennych w uzgodnieniu z Zamawiającym; 12) udział w naradach koordynacyjnych na budowie, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcą; 13) wydawanie kierownikowi budowy (robót) poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń wykonania prób lub badań także tych wymagających odkrycia robót lub elementów (w szczególności obiektu zabytkowego); 14) żądanie od kierownika budowy, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót; 15) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa na terenie budowy i przestrzeganiem przepisów p.poż w trakcie prowadzonych robót; 16) żądanie od kierownika budowy wstrzymania robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 17) potwierdzenie faktycznego wykonania robót budowlanych, bądź ich elementów podlegających odbiorowi częściowemu, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego; 18) dokonanie czynności odbioru końcowego tj.: a) stwierdzenie gotowości odbioru, b) powołanie w uzgodnieniu z Zamawiającym komisji odbiorowych, c) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru robót i ewentualnej dokumentacji powykonawczej, d) uzyskania pozwolenia na użytkowanie (w miarę potrzeby).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wokis.bydgoszcz.com (Biuletyn Informacji Publicznej)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach