Wojewódzki Ośrodek Kultury i Sztuki "Stara Ochronka" ogłasza przetarg
- Adres: 85-033 Bydgoszcz, pl. Kościeleckich 6
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 5851500 , fax. 52 5851506
- Data zamieszczenia: 2013-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Kultury i Sztuki "Stara Ochronka"
pl. Kościeleckich 6 6
85-033 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 5851500, fax. 52 5851506
REGON: 00027835600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wokis.bydgoszcz.com (Biuletyn Informacji Publicznej)
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór Inwestorski dla zadania inwestycyjnego pn. Adaptacja budynku w zakresie remontu budynku Wojewódzkiego Ośrodka Kultury i Sztuki Stara Ochronka w Bydgoszczy, przy Pl. Kościeleckich 6 (obiekt wpisany do rejestru zabytków). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Adaptacja budynku w zakresie remontu budynku Wojewódzkiego Ośrodka Kultury i Sztuki Stara Ochronka w Bydgoszczy przy Placu Kościeleckich 6, który polegać będzie na wykonywaniu nadzoru inwestorskiego w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), w trakcie realizacji inwestycji. Roboty budowlane objęte nadzorem będą prowadzone na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków. 2. Nadzorem inwestorskim zostanie objęte wykonanie następujących prac: 1) remont i renowacja elewacji budynku; 2) remont i przebudowa wnętrza budynku; 3) wykonanie instalacji elektrycznych; 4) wykonanie instalacji p-poż, cso (klapy dymowe); 5) wykonanie instalacji SSWIN (System Sygnalizacji Włamania i Napadu),CCTV (Telewizji Przemysłowej),sieci informatycznej, instalacji telefonicznej; 6) wykonanie instalacji wod-kan; 7) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej; 8) wykonanie węzła c.o. i instalacji c.o. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: 1) dokumentacja projektowo - wykonawcza remontu budynku przy Placu Kościeleckich 6 na poszczególne branże; 2) przedmiary robót; 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. W/w dokumentacja, stanowiąca załącznik do przedmiotowej SIWZ, została przygotowana przez Panią Annę Pawlicką - Zabojszcz prowadzącą Pracownię Projektową INGRAF i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego jako plik do pobrania. 4. Prawa i obowiązki Wykonawcy nadzoru inwestorskiego określa art. 25 i 26 Prawa budowlanego, w szczególności, wykonawca zobowiązany jest do: 1) zweryfikowania rzeczowo-finansowego harmonogramu robót budowlanych opracowanego przez wykonawcę tychże robót w porozumieniu z Zamawiającym, wyłonionego w odrębnym postępowaniu na wykonanie robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim; 2) ustanowienia inspektorów nadzoru w zakresie specjalności występujących przy remoncie obiektu budowlanego, tj.: a) konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; b) instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych , kanalizacyjnych bez ograniczeń; c) instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Ponadto Wykonawca będzie dysponował osobą mogącą wykonywać nadzór inwestorski przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków spełniającą wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. (Dz.U. Nr 165, poz. 987) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych. Zamawiający wyznaczy koordynatora w osobie wykonawcy niniejszego zamówienia zgodnie z art. 27 Prawa budowlanego 3) w trakcie realizacji inwestycji uczestnictwo w sprawach związanych z: a) wejściem na teren nie będący w zarządzie Inwestora; b) nadzorowaniem i koordynowaniem robót wymagających: - przerw w dostawie energii, wody i innych, - zajęcia pasa drogowego lub zamknięcia ruchu drogowego; 4) kontrola procesu budowlanego oraz zapisów w Dzienniku Budowy, jego zgodności z dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania i odbioru, aktualną wiedzą techniczną, Prawem budowlanym oraz umową o roboty budowlane; 5) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i jakości wbudowanych materiałów, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie; 6) udział w odbiorach robót zanikających i (lub) ulegających zakryciu; 7) sporządzenie protokołów odbioru robót częściowych i akceptowanie ich w zakresie rzeczowym i rachunkowym; 8) opracowanie notatek i raportów kwartalnych o stanie zaawansowania robót i porównania ich do przyjętego harmonogramu oraz umowy; 9) przygotowywanie notatek, raportów interwencyjnych, dotyczące nagłych i nieprzewidzianych zdarzeń mających wpływ na termin i budżet zadania lub termin realizacji i przedkładanie ich Zamawiającemu; 10) opracowywanie i przedstawianie co najmniej raz na kwartał sprawozdania z zakresu zrealizowanych prac, wykonanych zadań i obowiązków nałożonych w niniejszym dokumencie na Wykonawcę. 11) kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych/zamiennych w uzgodnieniu z Zamawiającym; 12) udział w naradach koordynacyjnych na budowie, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcą; 13) wydawanie kierownikowi budowy (robót) poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń wykonania prób lub badań także tych wymagających odkrycia robót lub elementów (w szczególności obiektu zabytkowego); 14) żądanie od kierownika budowy, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót; 15) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa na terenie budowy i przestrzeganiem przepisów p.poż w trakcie prowadzonych robót; 16) żądanie od kierownika budowy wstrzymania robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 17) potwierdzenie faktycznego wykonania robót budowlanych, bądź ich elementów podlegających odbiorowi częściowemu, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego; 18) dokonanie czynności odbioru końcowego tj.: a) stwierdzenie gotowości odbioru, b) powołanie w uzgodnieniu z Zamawiającym komisji odbiorowych, c) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru robót i ewentualnej dokumentacji powykonawczej, d) uzyskania pozwolenia na użytkowanie (w miarę potrzeby). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wokis.bydgoszcz.com (Biuletyn Informacji Publicznej)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Brzozie
Dodano: 2016-06-02 - Zarządzanie i nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w ramach zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa ul. Łódzkiej w Toruniu
Dodano: 2016-05-18 - Zarządzanie i nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w ramach zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa ul. Łódzkiej w Toruniu
Dodano: 2016-04-07 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania jakim jest wykonanie odbudowy spichlerza z Wielkiego Zajączkowa i stodoły z Wielkiego Wełcza oraz odbudowy chałupy mieszkalnej dla pracowników rolnych z Mątowskich Pastwisk.
Dodano: 2015-08-10 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi prowadzonymi przez Gminę Grudziądz
Dodano: 2015-06-18 - Pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową Punktu Obsługi Podróżnych wraz z zagospodarowaniem terenu stacji w Solcu Kujawskim w ramach projektu: Budowa wiaduktów i przystanków kolejowych w bydgosko-toruńskim obszarze metropolitalnym BiT-City-Solec Kujawski
Dodano: 2015-05-18 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania Przebudowa drogi powiatowej Nr 1710 C od miejscowości Wąbrzeźno km 0+ 000 ÷ do miejscowości Sitno km 4 + 300
Dodano: 2015-02-06 - PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI pn. PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1608C GRUBNO - WIELKIE CZYSTE ORAZ DROGI POWIATOWEJ NR 1625C JELENIEC - CEPNO
Dodano: 2015-02-03 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania jakim jest odbudowa zagrody z Kaniczek
Dodano: 2015-01-16 - Wybór inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach Projektu Rekultywacja składowisk odpadów w województwie kujawsko-pomorskim na cele przyrodnicze
Dodano: 2014-10-17