Przetargi.pl
Nadzór inwestorski dla zadania Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Spokojnej oraz wodociągu w Wiśle Jaworniku (RGŚ.3410-17/09)

Gmina Miejska Wisła ogłasza przetarg

  • Adres: 43-460 Wisła, Plac Bogumiła Hoffa 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 855-24-25 , fax. 033 855-29-95
  • Data zamieszczenia: 2009-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Wisła
    Plac Bogumiła Hoffa 3 3
    43-460 Wisła, woj. śląskie
    tel. 033 855-24-25, fax. 033 855-29-95
    REGON: 00052683100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wisla.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski dla zadania Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Spokojnej oraz wodociągu w Wiśle Jaworniku (RGŚ.3410-17/09)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: 1.budowę ok. 1km kanalizacji sanitarnej sieci głównej o średnicy 200 mm oraz ok. 700m sieci rozdzielczej (sięgaczy) o średnicach 160 mm i 200 mm w rejonie ul. Spokojnej, 2.budowę ok. 3,5km sieci wodociągowej o średnicy 40, 50, 63, 9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2/ Dysponują osobami z odpowiednimi uprawnieniami do nadzorowania robotami niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którzy posiadają prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 3/ W okresie ostatnich 3 lat pełnili samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, co najmniej 2 podobnymi robotami budowlanymi, co potwierdzą referencjami od poprzednich zamawiających
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej bądź Krajowego Rejestru Sądowego, poświadczający dopuszczenie do obrotu gospodarczego, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2/ Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3/Odpis odpowiednich uprawnień budowlanych wszystkich osób, które będą nadzorować realizację zadania, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 4/ Opis dotychczasowej działalności, zawierający między innymi informację o wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat nadzorach lub prowadzonych robotach (jako inspektor nadzoru lub kierownik budowy) - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 5/ Co najmniej 2 referencji od poprzednich zamawiających, potwierdzających spełnianie wymogu określonego w pkt. 8 ppkt 3 SIWZ. Referencje winne określać nazwę i adres zamawiającego, nazwę nadzorowanego lub prowadzonego zadania, wartość nadzorowanego lub prowadzonego zadania brutto, okres realizacji od -do. 6/ Oświadczenia w trybie art. 22 ust. Prawa zamówień publicznych wg załącznika nr 4 do SIWZ. 7/ Zaakceptowaną treść najważniejszych postanowień umowy wg załącznika nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.wisla.pl/SIWZ/nadzor_kanalizacja_wodociag/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach