Przetargi.pl
Nadzór inwestorski branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej na zadaniu Remont świetlicy wiejskiej w Chróstniku

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Władysława Łokietka 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2014-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    ul. Władysława Łokietka 6 6
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej na zadaniu Remont świetlicy wiejskiej w Chróstniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi przez Gminę Lubin w ramach zadania Remont świetlicy wiejskiej w Chróstniku. Do obowiązków Wykonawcy, pełniącego funkcję Inspektora nadzoru należeć będzie w szczególności: 1) wykonywanie czynności określonych w: a) art. 25 i 26 ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409), zwanej dalej Prawem Budowlanym, b) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26.06.2002r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2002r. Nr 108 poz. 953 z późn. zm.), 2) zapoznanie się dokumentacją projektową zadania (projekt budowlany, STWiOR, przedmiary robót, kosztorys ofertowy i kosztorysy inwestorskie) i zgłoszenie uwag w terminie 7 dni od dnia jej przekazania, 3) osobisty pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie, poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, postanowieniami umowy oraz dokumentacji projektowej, 4) podejmowanie czynności związanych z pełnioną funkcją (na miejscu prowadzenia robót) w czasie nie dłuższym, niż 48 godzin od zawiadomienia go przez Zamawiającego lub wykonawcę robót, 5) uczestniczenie w przekazaniu placu budowy, 6) wydawanie poleceń dla wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego wykonania prac określonych w umowie z wykonawcą robót, 7) kontrola jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądanie dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez wykonawcę robót certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 8) zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót, 9) opiniowanie wniosków od wykonawcy robót o przesunięciu terminu wykonania prac (przedłużeniu lub skróceniu), 10) wydawanie wykonawcy robót poleceń, dotyczących usunięcia nieprawidłowości czy zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa życia lub przylegającego majątku albo spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy pozwoleniem na budowę oraz powiadomienie o tym Zamawiającego, 11) prawo wstrzymania robót, jeśli to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy wykonawca robót nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu, 12) wnioskowanie w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej, 13) stwierdzanie konieczności pobytu projektanta na budowie oraz potwierdzanie wykonania nadzoru, 14) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli, 15) udział w czynnościach odbioru częściowego, końcowego, gwarancyjnego i ostatecznego przed zakończeniem gwarancji (w ramach tych czynności Wykonawca zobowiązany jest do stwierdzenia gotowości do odbioru), 16) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót i usunięcia wad, uczestniczenie w próbach i badaniach, 17) kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego lub ewentualnych zamówień dodatkowych, 18) sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe i zamienne celem zatwierdzenia ich przez Zamawiającego, 19) kontrolowanie prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów, stanowiących załączniki do odbioru robót, 20) dokonanie końcowego rozliczenia inwestycji w formie sprawozdania rzeczowo-finansowego w terminie do 30 dni od daty końcowego odbioru, 21) konsultacje i udział w przeglądach gwarancyjnych - do odbioru ostatecznego. Przeglądy w okresie gwarancji odbywać się będą w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego z zachowaniem 7-dniowego okresu uprzedzenia. Zakres zamówienia obejmuje trzy zadania: Zadanie 1 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno - budowlanej podczas realizacji robót budowlanych, realizowanych przez Gminę Lubin, w ramach zadania pn.: Remont świetlicy wiejskiej w Chróstniku. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń podczas realizacji robót budowlanych w ramach zadania: pn. Remont świetlicy wiejskiej w Chróstniku, w zakresie remontu sali świetlicowej, pomieszczeń biblioteki, elewacji, poddasza i dachu z termomodernizacją obiektu. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z wzoru umowy załączonego do niniejszej SIWZ. Szczegółowy zakres robót remontowych określają w szczególności: dokumentacja projektowa, w tym przedmiary robót, które mają charakter pomocniczy i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w celach poglądowych. Zadanie 2 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej podczas realizacji robót sanitarnych, realizowanych przez Gminę Lubin, w ramach zadania pn.: Remont świetlicy wiejskiej w Chróstniku. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych, gazowych i wentylacji, podczas realizacji robót sanitarnych w ramach zadania: pn. Remont świetlicy wiejskiej w Chróstniku. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z wzoru umowy załączonego do niniejszej SIWZ. Szczegółowy zakres robót remontowych określają w szczególności: dokumentacja projektowa, w tym przedmiary robót, które mają charakter pomocniczy i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w celach poglądowych. Zadanie 3 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej podczas realizacji robót elektrycznych, realizowanymi przez Gminę Lubin, w ramach zadania pn.: Remont świetlicy wiejskiej w Chróstniku. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej specjalności instalacji elektrycznych, podczas realizacji robót elektrycznych w ramach zadania: pn. Remont świetlicy wiejskiej w Chróstniku. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z wzoru umowy załączonego do niniejszej SIWZ. Szczegółowy zakres robót remontowych określają w szczególności: dokumentacja projektowa, w tym przedmiary robót, które mają charakter pomocniczy i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w celach poglądowych. Wymagany termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia robót podlegających nadzorowi i podpisania protokołu końcowego odbioru robót lub przejęcia przez Zamawiającego przedmiotu umowy, ale nie później niż do 30 grudnia 2014r. Do obowiązków Wykonawcy, pełniącego funkcję inspektora nadzoru, będą należeć m.in. konsultacje i udział w przeglądach gwarancyjnych - do odbioru ostatecznego. Przeglądy w okresie gwarancji odbywać się będą w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego z zachowaniem 7-dniowego okresu uprzedzenia. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy lub jej części w następujących wypadkach: a) jeżeli Wykonawca nie rozpocznie wykonywania obowiązków wynikających z umowy lub przerwie ich wykonywanie a opóźnienie lub przerwa trwały będą dłużej niż 14 dni, b) jeżeli Wykonawca wykonywać będzie swoje obowiązki w sposób niezgodny z umową lub nienależyty i pomimo dodatkowego wezwania Zamawiającego nie nastąpi zmiana sposobu ich wykonywania, c) w razie zgłoszenia wniosku o upadłość Wykonawcy lub postawienia go w stan likwidacji, d) w przypadku nie zawarcia umowy z wykonawcą robót budowlanych na zadaniu jak w § 1 wzoru umowy załączonego do SIWZ, w terminie do 60 dni od dnia wyznaczonego na otwarcie ofert w postępowaniu o dzielenie zamówienia na roboty budowlane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach