Przetargi.pl
Nadzór inwestorski branży budowlanej, sanitarnej i elektroenergetycznej nad zadaniem "Rozbudowa remizy OSP w Nosówce"

Gmina Boguchwała ogłasza przetarg

  • Adres: 36-040 Boguchwała, Suszyckich
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8755201 , fax. 017 8755209
  • Data zamieszczenia: 2018-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boguchwała
    Suszyckich 33
    36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie
    tel. 017 8755201, fax. 017 8755209
    REGON: 69058200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boguchwala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski branży budowlanej, sanitarnej i elektroenergetycznej nad zadaniem "Rozbudowa remizy OSP w Nosówce"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Rozbudowa remizy OSP w Nosówce”. Istniejący budynek Ochotniczej Straży Pożarnej o wymiarach zewnętrznych 14,50 x 11,70 m i wysokości 4,45m powyżej poziomu terenu jest budynkiem wolnostojącym, parterowym, niepodpiwniczonym, wykonanym w technologii tradycyjnej. W ramach prac budowlanych zostanie wykonana przebudowa, rozbudowa i nadbudowa obejmująca zmianę rozkładu pomieszczeń wraz z powiększeniem obiektu. Przewiduje się częściowe rozebranie istniejących ścian działowych i nośnych oraz wymurowanie nowych w celu wydzielenia dodatkowych pomieszczeń. W ścianach konstrukcyjnych przewiduje się jedynie wykucia otworów drzwiowych. Rozbudowa przewiduje powiększenie istniejącego budynku o garaż dla wozu bojowego. Nadbudowa polega na wykonaniu ścianki kolankowej oraz wykonaniu nowego wielospadowego dachu o konstrukcji drewnianej na całości obiektu. Obiekt w całości zlokalizowany jest na działce o nr ewidencyjnym 986/3 w Nosówce. Charakterystyczne parametry techniczne: • powierzchnia objęta opracowaniem: ok. 3 800m2, • powierzchnia zabudowy budynku: 240,13m2, • powierzchnia użytkowa budynku: 185,81m2, • kubatura budynku: 1 511,00m3 • wysokość do kalenicy: 7,96 m n.p.t. • spadek głównych połaci dachu 25,0°, • powierzchnia utwardzona projektowana 685m2, • powierzchnia biologicznie czynna 2 875 m2 Roboty budowlane obejmują: • wykonanie ław i ścian fundamentowych, ścian konstrukcyjnych, nadproży, więźby dachowej wraz z pokryciem z blachodachówki i obróbkami blacharskimi, podłóg i posadzek, ścianek działowych, wymianie okien i drzwi oraz pracach wykończeniowych • zagospodarowanie terenu wokół budynku polegające na wykonaniu dojazdu z drogi gminnej nr 108175R oraz utwardzeniu części działki nr 986/3 w Nosówce pod ciągi piesze i miejsca postojowe Roboty sanitarne obejmują: • wykonanie nowej instalacji gazowej wraz z kotłem gazowym jednofunkcyjnym, • instalację wod – kan wraz z przeniesieniem układu wodomierzowego, • instalację c.o. Roboty elektryczne obejmą: • wyniesienie istniejącego złącza licznikowego na zewnętrzną ścianę budynku, • wewnętrzną linię zasilającą i tablicę bezpiecznikową, • instalację gniazd wtykowych, • instalację siły, • instalację oświetleniową, • instalację centrali strażackiej i zasilania syreny, • instalację uziemienia, odgromową i połączeń wyrównawczych, Umowny termin zakończenia robót budowlanych- 10 grudnia 2018r. Wartość robót ustalona w postępowaniu przetargowym wynosi 625 144,41 zł netto. Dokumentacja dostępna jest pod adresem: http://bip.boguchwala.pl/15265/15265/art10608.html
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 200 zł (dwieście złotych zero groszy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisany i wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informację o tych podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć:Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (Załącznik nr 7 do SIWZ)3. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z załączonych dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie.4. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.boguchwala.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach