Przetargi.pl
Nadzór inwestorski - Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Zakaczawia w Legnicy – zagospodarowanie oraz utworzenie estetycznych i funkcjonalnych przestrzeni publicznych obejmujących wnętrze ograniczone ulicami : Wrocławska / Kościelna / Kamienna

Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, ul. Zielona
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 238 213 , fax. 767 238 206
  • Data zamieszczenia: 2017-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Zielona 7
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 238 213, fax. 767 238 206
    REGON: 126266000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.legnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski - Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Zakaczawia w Legnicy – zagospodarowanie oraz utworzenie estetycznych i funkcjonalnych przestrzeni publicznych obejmujących wnętrze ograniczone ulicami : Wrocławska / Kościelna / Kamienna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami realizowanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Zakaczawia w Legnicy – zagospodarowanie oraz utworzenie estetycznych i funkcjonalnych przestrzeni publicznych obejmujących wnętrze ograniczone ulicami : Wrocławska / Kościelna / Kamienna” Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie robót prowadzone będzie dla zadania posiadającego decyzję pozwolenia na budowę nr 715/2016 z dnia 14.11.2016r. - swym zakresem obejmującą m.in. : - rozbiórkę nawierzchni asfaltowych i nawierzchni z płyt betonowych, - plantowanie terenu, - wykonanie nowych ciągów pieszych, dróg dojazdowych, miejsc postojowych z kostki betonowej, kamiennej, - założenie trawników, nasadzenie drzew i krzewów, - montaż lamp oświetleniowych solarnych, - budowę dwóch placów zabaw oraz siłowni terenowej, - przebudowę murów i ogrodzeń, - budowę osłon śmietnikowych 3 szt., - wykonanie i montaż elementów małej architektury takich jak ławki, kosze na odpadki, altana, pergole, trejaże, urządzenia do zabawy i rekreacji (urządzenia do Street workout), schody terenowe, - budowę 4 studni chłonnych i odwodnienia liniowego ACO, - remont i przebudowę istniejących studzienek chłonnych, - remont i rekonstrukcję 2 studni typu „abisynka”, - przebudowę linii napowietrznej (obwód IX) i kablowej 0,4 kV przy ul. Kościelnej Powierzchnia terenu objęta realizacją -7.936,54 m2 - powierzchni dróg dojazdowych - 1.510,10 m2 w tym powierzchnia miejsc postojowych - 240,00 m2 - powierzchnia placów z kostki ażurowej - 298,10 m2 - powierzchnia trawników - 2.860,00 m2 - powierzchnia żwirowa - 346,70 m2 -powierzchnia z kostki betonowej (chodniki, place gospodarcze) - 2.318,04 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych), należy wnieść w terminie do dnia 07.09.2017 r. do godz. 9.00. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać na konto zamawiającego: Bank Zachodni WBK I/O Legnica 35109020660000000542000052. Wadium winno wpłynąć na konto zamawiającego najpóźniej w dniu 07.09.2017 r. do godz. 9.00. 3. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w jednej z pozostałych form ustawowych należy dołączyć do oferty, w sposób umożliwiający zamawiającemu zwrot oryginału dokumentu bez naruszania oferty. Z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp..
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu dokonania oceny oferty pod względem kryterium – doświadczenie koordynatora inspektorów nadzoru – wykonawca winien złożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych zamówień w odniesieniu do koordynatora inspektorów nadzoru wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji oraz dokumenty potwierdzające, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach