Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg
- Adres: 01003 Warszawa, Al. Solidarności
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686 , fax. 224 435 600
- Data zamieszczenia: 2017-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
Al. Solidarności 90
01003 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, fax. 224 435 600
REGON: 1525966300161 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorki w branży konstrukcyjno-budowlanej podczas wykonywania robót budowlanych dot. modernizacji siedziby Urzędu Dzielnicy Wola przy ul. Żelaznej 99 w Warszawie (znak sprawy: 12/ZP/17). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.), nad wykonywanymi robotami budowlanymi dotyczącymi przebudowy i adaptacji części budynku użytkowo - mieszkalnego na pomieszczenia administracyjno - biurowe dla potrzeb Urzędu Dzielnicy Wola przy ul. Żelaznej 99 w Warszawie - modernizacja piętra III i IV oraz części parteru. 2) Nadzór obejmuje roboty budowlane opisane n/w dokumentacją projektową: a) Projektem budowlanym przebudowy i adaptacji części budynku użytkowo – mieszkalnego na pomieszczenia administracyjno – biurowe dla potrzeb Urzędu Dzielnicy Wola przy ul. Żelaznej 99 w Warszawie, b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, c) Przedmiarem robót – branża budowlana. W/w dokumentacja zamieszczona jest na stronie internetowej Zamawiającego, w zakładce zamówienia publiczne pn. Wykonanie robót budowlanych (modernizacja piętra III i IV) w siedzibie Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy ul. Żelaznej 99 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy przy ul. Żelaznej 99 - etap II (znak sprawy 5/ZP/17), pod linkiem: http://www.wola.waw.pl/page/2592,zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro.html?id=1344 Dokumentacja dostępna jest również w Urzędzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy al. Solidarności 90 w Warszawie w pokoju nr 50, po uprzednim skontaktowaniu się z Panem Jackiem Sikorskim pod nr. tel. 22 44-35-691. 3) Osoba pełniąca czynności nadzoru inwestorskiego zobowiązana jest do obecności na terenie wykonywanych robót przynajmniej 2 razy w tygodniu w miarę zaistniałych potrzeb. Zamawiający przewiduje łącznie 50 pobytów na budowie. Roboty budowlane będą prowadzone od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-18:00. 4) Roboty objęte nadzorem dotyczą: a) Przebudowy pomieszczeń sanitarnych w adaptowanej części budynku, b) Przebudowy układu pomieszczeń biurowych i innych poprzez wyburzenia i budowę nowych ścian działowych oraz wykonanie przebić i zamurowań w istniejących ścianach, c) Robót wykończeniowych wewnętrznych i montażu stałego wyposażenia. 5) Ogólne informacje o obiekcie: Łączna kubatura powierzchni nadzorowanej budowy wynosi 610 m kwadratowych. - piętro III – 276 m kw, - piętro IV – 277 m kw, - parter – 57 m kw. 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym sposób świadczenia usług oraz warunki realizacji zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 7)Zamówienie należy zrealizować w terminie: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.08.2017 r. jednak nie krócej niż do dnia odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych z uwzględnieniem § 3 ust. 1 pkt 4 wzoru umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego: ,,Budowę żłobka miejskiego w technologii modułowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Prymasa Tysiąclecia w Ciechanowie”
Dodano: 2024-07-05 - ,,Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru działającego w imieniu Inwestora przy realizacji zadania pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 3643W droga nr 2 - Maciejowice - granica województwa (Wierzejki)”
Dodano: 2024-06-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadań inwestycyjnych
Dodano: 2024-06-07 - SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ ULIC NA TERENIE GMINY JABŁONNA
Dodano: 2024-05-27 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Modernizacja i przebudowa dróg gminnych w ramach realizacji założeń Programu Gospodarki Niskoemisyjnej w Gminie Jabłonna.
Dodano: 2024-05-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadaniu pn.: ,,Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 626 od km 14+190,18 do km 14+735,01 w m. Gąsewo Poduchowne, gm. Sypniewo,,
Dodano: 2024-05-09 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży: instalacji sanitarnych nad robotami budowlanymi sieci kanalizacji sanitarnych w ramach projektu Poprawa gospodarki ściekowej w gminie
Dodano: 2024-04-30 - Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu
Dodano: 2024-04-11 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 803 na odcinku od km 13+114 do km 15+809,55 na terenie gminy Skórzec”– nr postępowania 066/24
Dodano: 2024-04-09 - „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru pn.: Rozbudowa DW nr 683 w m. Sobików i Czaplinek, gm. Góra Kalwaria, pow. piaseczyński, woj. mazowieckie- skrzyżowanie z drogą krajową nr 50.- nr 067/24
Dodano: 2024-03-21