Gmina Bralin ogłasza przetarg
- Adres: 63-640 Bralin, Rynek 3
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (062) 7811201 , fax. (062) 7811202
- Data zamieszczenia: 2011-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bralin
Rynek 3 3
63-640 Bralin, woj. wielkopolskie
tel. (062) 7811201, fax. (062) 7811202
REGON: 25085555800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bralin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadbudowa skrzydła w budynku Szkoły Podstawowej w Bralinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nadbudowy *pod klucz* o drugie piętro frontowego skrzydła szkoły o pow. 485 m2 - bez wyłączania obiektu z użytkowania na warunkach jak opisano w siwz i wzorze umowy, a także ocieplenie trzech ścian pozostałych kondygnacji tego skrzydła, inne roboty - z koniecznością dochowania terminów realizacji przejściowych i terminu końcowego jak określono w siwz. 1.2. Zakres robót: -- rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej karpiówki, rozbiórka więźby płatwiowo-kleszczowej, inne rozbiórki i demontaże, -- wzmocnienie istniejącego stropu nad pierwszym piętrem poprzez wykonanie na istniejących warstwach płyty żelbetowej monolitycznej gr. 15 cm na żebrach 25x25 cm, oraz uzupełnienie stropu w miejscu demontowanych schodów drabiniastych, -- wykonanie wieńcy, podciągów, klatki schodowej monolitycznej żelbetowej z I na II pięto, -- wykonanie ścian nośnych drugiego piętra oraz nadbudowa kominów, -- wykonanie więźby dachowej drewnianej o ustroju płatwiowo-kleszczowym wielospadowej, -- wykonanie pokrycia z blachy dachówkopodobnej, -- wykonanie dla nadbudowanej kondygnacji instalacji wewnętrznych wg projektów branżowych (instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja c.o. z podłączeniem do istniejącego źródła ciepła, instalacja c.w.u., instalacja wentylacyjna, instalacja elektryczna i odgromowa), -- montaż stolarki okiennej, wykonanie stropu podwieszonego z płyt kartonowo-gipsowych na ruszcie metalowym nad drugim piętrem, -- na kondygnacji I pietra: skucie tynków na suficie, wymiana instalacji elektrycznej, wykończenie sufitu z płyt kartonowo-gipsowych na ruszcie metalowym, prace malarskie, -- wykonanie innych robót, -- wszelkie roboty wykończeniowe *pod klucz* na kondygnacji drugiego piętra, -- wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych całego skrzydła budynku (części istniejącej i nowo nadbudowanej) ze styropianu 12 cm i 10 cm, wykończenie elewacji, -- pozostałe prace nie wymienione powyżej - zgodnie z projektem budowlanym oraz z projektem wykonawczym oraz stwiorb. 1.3. Z uwagi na zakres zamówienia po stronie wykonawcy i na jego koszt pozostają inne roboty i czynności, nawet jeżeli nie zostały wykazane w projekcie lub przedmiarze robót, takie jak: -- organizacja placu budowy z uwzględnieniem nie wyłączania obiektu z eksploatacji w roku szkolnym 2011-2012, w tym wszelkie zabezpieczenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz przegrody i przykrycia tymczasowe, które okażą się konieczne do wykonania z powodu realizacji robót bez wyłączenia obiektu z eksploatacji bądź z powodu panujących warunków atmosferycznych, -- organizacja logistyczna budowy umożliwiająca dochowanie terminów umownych, -- wywóz materiałów rozbiórkowych określonego asortymentu w miejsca wskazane przez zamawiającego na odległość średnio 4 km -- zapewnienie kierownictwa budowy podczas realizacji robót, z tym zastrzeżeniem, że do czasu zakończenia stanu surowego wymagany jest ciągły nadzór kierownika budowy lub uprawnionego kierownika robót w branży konstrukcyjno-budowlanej. 1.4. Zamówieniem objęte są również: z upoważnienia i w imieniu Zamawiającego uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu po zakończeniu robót. 1.5. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę gwarancji na wykonane przez siebie roboty i użyte materiały na okres 4 lat licząc od daty odbioru końcowego. UWAGA:: Wymagane terminy realizacji. 1.1. do dnia 30 sierpnia 2011r. - termin przywrócenia do użytkowania kondygnacji parteru za wyjątkiem pionu klatki schodowej (wymagane zaawansowanie robót: zakończenie okresu pielęgnacji nowo wykonanych konstrukcji żelbetowych stropu i klatki schodowej; pożądane zaawansowanie: pokrycie dachu); 1.2. do dnia 30 listopada 2011r. - - termin przywrócenie do użytkowania kondygnacji I piętra oraz zakończenia stanu surowego zamkniętego; 1.3. do dnia 15 czerwca 2012r. - termin zakończenia wszelkich prac budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia; 1.4. do dnia 30 lipca 2012r. - termin uzyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie i ostatecznego przekazania obiektu do eksploatacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 35.000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bralin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ekranu akustycznego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 470 (Aleja Jana Pawła II) w m. Turek
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej Barć-Gostuń
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT ZWIĄZANYCH Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU WOKÓŁ ODRESTAUROWANEGO BUDYNKU PAŁACU W KOŚCIELCU JAKO NOWEJ SIEDZIBY ZESPOŁU SZKÓŁ PLASTYCZNYCH W KOLE - ZABEZPIECZENIE LODOWNI
Dodano: 2016-07-26 - Remont stopni wodnych na Górnej Skanalizowanej Noteci - śluza Łabiszyn
Dodano: 2016-07-22 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA REALIZACJI I ETAPU INWESTYCJI POD NAZWĄ: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA OBIEKTÓW SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W WOLSZTYNIE W CELU DOSTOSOWANIA DO WYMAGAŃ ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ZDROWIA Z DNIA 26.06.2012R. W SPRAWIE SZCZEGÓŁOWYCH WYMAGAŃ, JAKIM POWINNY ODPOWIADAĆ POMIESZCZENIA I URZĄDZENIA PODMIOTU WYKONUJĄCEGO DZIAŁALNOŚĆ LECZNICZĄ (DZ. U. 2012, POZ. 739)
Dodano: 2016-07-19 - Dokończenie robót budowlanych pn. Przebudowa trasy tramwajowej w ul. Dąbrowskiego od ul. Botanicznej do ul. Żeromskiego wraz z węzłem
Dodano: 2016-07-15 - Rozbudowa drogi leśnej i pożarowej dla obrębu Świeca na dojazd pożarowy - ETAP II
Dodano: 2016-07-06 - Termomodernizacja obiektów wraz z budową pompy ciepła na Oczyszczalni Ścieków Prawy Brzeg w Koninie
Dodano: 2016-07-06 - Remont/wymiana przepustnicy zaporowej oraz zasuw klinowych w budowli upustowo - przelewowej zbiornika wodnego Poraj - etap I
Dodano: 2016-06-30 - Rozbudowa Zespołu Szkół nr 6 przy ul. Szczepankowo 72 A w Poznaniu
Dodano: 2016-06-29