Przetargi.pl
Nadbudowa skrzydła w budynku Szkoły Podstawowej w Bralinie

Gmina Bralin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-640 Bralin, Rynek 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (062) 7811201 , fax. (062) 7811202
  • Data zamieszczenia: 2011-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bralin
    Rynek 3 3
    63-640 Bralin, woj. wielkopolskie
    tel. (062) 7811201, fax. (062) 7811202
    REGON: 25085555800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bralin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadbudowa skrzydła w budynku Szkoły Podstawowej w Bralinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nadbudowy *pod klucz* o drugie piętro frontowego skrzydła szkoły o pow. 485 m2 - bez wyłączania obiektu z użytkowania na warunkach jak opisano w siwz i wzorze umowy, a także ocieplenie trzech ścian pozostałych kondygnacji tego skrzydła, inne roboty - z koniecznością dochowania terminów realizacji przejściowych i terminu końcowego jak określono w siwz. 1.2. Zakres robót: -- rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej karpiówki, rozbiórka więźby płatwiowo-kleszczowej, inne rozbiórki i demontaże, -- wzmocnienie istniejącego stropu nad pierwszym piętrem poprzez wykonanie na istniejących warstwach płyty żelbetowej monolitycznej gr. 15 cm na żebrach 25x25 cm, oraz uzupełnienie stropu w miejscu demontowanych schodów drabiniastych, -- wykonanie wieńcy, podciągów, klatki schodowej monolitycznej żelbetowej z I na II pięto, -- wykonanie ścian nośnych drugiego piętra oraz nadbudowa kominów, -- wykonanie więźby dachowej drewnianej o ustroju płatwiowo-kleszczowym wielospadowej, -- wykonanie pokrycia z blachy dachówkopodobnej, -- wykonanie dla nadbudowanej kondygnacji instalacji wewnętrznych wg projektów branżowych (instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja c.o. z podłączeniem do istniejącego źródła ciepła, instalacja c.w.u., instalacja wentylacyjna, instalacja elektryczna i odgromowa), -- montaż stolarki okiennej, wykonanie stropu podwieszonego z płyt kartonowo-gipsowych na ruszcie metalowym nad drugim piętrem, -- na kondygnacji I pietra: skucie tynków na suficie, wymiana instalacji elektrycznej, wykończenie sufitu z płyt kartonowo-gipsowych na ruszcie metalowym, prace malarskie, -- wykonanie innych robót, -- wszelkie roboty wykończeniowe *pod klucz* na kondygnacji drugiego piętra, -- wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych całego skrzydła budynku (części istniejącej i nowo nadbudowanej) ze styropianu 12 cm i 10 cm, wykończenie elewacji, -- pozostałe prace nie wymienione powyżej - zgodnie z projektem budowlanym oraz z projektem wykonawczym oraz stwiorb. 1.3. Z uwagi na zakres zamówienia po stronie wykonawcy i na jego koszt pozostają inne roboty i czynności, nawet jeżeli nie zostały wykazane w projekcie lub przedmiarze robót, takie jak: -- organizacja placu budowy z uwzględnieniem nie wyłączania obiektu z eksploatacji w roku szkolnym 2011-2012, w tym wszelkie zabezpieczenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz przegrody i przykrycia tymczasowe, które okażą się konieczne do wykonania z powodu realizacji robót bez wyłączenia obiektu z eksploatacji bądź z powodu panujących warunków atmosferycznych, -- organizacja logistyczna budowy umożliwiająca dochowanie terminów umownych, -- wywóz materiałów rozbiórkowych określonego asortymentu w miejsca wskazane przez zamawiającego na odległość średnio 4 km -- zapewnienie kierownictwa budowy podczas realizacji robót, z tym zastrzeżeniem, że do czasu zakończenia stanu surowego wymagany jest ciągły nadzór kierownika budowy lub uprawnionego kierownika robót w branży konstrukcyjno-budowlanej. 1.4. Zamówieniem objęte są również: z upoważnienia i w imieniu Zamawiającego uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu po zakończeniu robót. 1.5. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę gwarancji na wykonane przez siebie roboty i użyte materiały na okres 4 lat licząc od daty odbioru końcowego. UWAGA:: Wymagane terminy realizacji. 1.1. do dnia 30 sierpnia 2011r. - termin przywrócenia do użytkowania kondygnacji parteru za wyjątkiem pionu klatki schodowej (wymagane zaawansowanie robót: zakończenie okresu pielęgnacji nowo wykonanych konstrukcji żelbetowych stropu i klatki schodowej; pożądane zaawansowanie: pokrycie dachu); 1.2. do dnia 30 listopada 2011r. - - termin przywrócenie do użytkowania kondygnacji I piętra oraz zakończenia stanu surowego zamkniętego; 1.3. do dnia 15 czerwca 2012r. - termin zakończenia wszelkich prac budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia; 1.4. do dnia 30 lipca 2012r. - termin uzyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie i ostatecznego przekazania obiektu do eksploatacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 35.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bralin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach