Przetargi.pl
NADBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU ŚWIETLICY GMINNEJ NA DZIAŁCE O NR EW. 149 I 148/4 W MIEJSCOWOŚCI ROZALIN, GMINA NADARZYN Projekt w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi pod nazwą Nadbudowa i rozbudowa budynku świetlicy w Rozalinie

Gmina Nadarzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05-830 Nadarzyn, ul. Mszczonowska 24
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7298185 , fax. 22 7298175
  • Data zamieszczenia: 2014-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nadarzyn
    ul. Mszczonowska 24 24
    05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie
    tel. 22 7298185, fax. 22 7298175
    REGON: 01326919500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nadarzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NADBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU ŚWIETLICY GMINNEJ NA DZIAŁCE O NR EW. 149 I 148/4 W MIEJSCOWOŚCI ROZALIN, GMINA NADARZYN Projekt w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi pod nazwą Nadbudowa i rozbudowa budynku świetlicy w Rozalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1) Przedmiotem zamówienia jest Nadbudowa i rozbudowa budynku Świetlicy w m. Rozalin, gmina Nadarzyn- zgodnie z dokumentacja projektową, polegająca m in. na: a) zmiany projektowane budynku: Budynek świetlicy składa się z dwóch brył, z których niższa zawiera funkcję handlową i wykorzystuje jedynie przyziemie z poddaszem nieużytkowym. Część wyższa zawiera pomieszczenia świetlicy w przyziemiu, podczas gdy poddasze nad tą częścią zaadaptowane zostało do funkcji świetlicowej dla dzieci. Obecny projekt przewiduje podniesienie połaci dachu nad częścią niższą budynku, z pozostawieniem parterowej dobudowy bez zmian. Uzyskane w ten sposób pomieszczenie użytkowe będzie również stanowiło funkcję świetlicową z przeznaczeniem dla dzieci. Pomieszczenia we wschodniej części przyziemia pozostają w użytkowaniu jako lokal dzierżawiony osobie prywatnej prowadzącej działalność gospodarczą i nie ulegają zmianie ani uzgodnieniom. b) zmiany w części zachodniej budynku: - wymiana drzwi prowadzących do świetlicy na systemowe o odporności ogniowej EI 30 - demontaż ścian działowych przedsionka WC - budowa WC dla kobiet (niepełnosprawnych ) i przedsionka WC męskiego - przeniesienie umywalki z likwidowanego WC do przedsionka - zainstalowanie pisuaru, umywalki i kratki ściekowej w podłodze w WC męskim - wymiana drzwi zewnętrznych do przedsionka WC ze skrzydła drzwiowego o wymiarze 80 cm na wymiar 90 cm - demontaż fragmentu podium scenicznego - demontaż umywalek w obydwu kabinach WC na poddaszu, zamiana jednej kabiny na pomieszczenie porządkowe ze zlewem zainstalowanym na wys. 40 cm, wykonanie ściany działowej przedsionka w jednej z nich i instalacja umywalki w przedsionku. Umywalka obecnie zainstalowana w kabinie która będzie funkcjonować dalej może pozostać, c) zmiany w części wschodniej budynku: - klatka schodowa - demontaż ściany zewnętrznej przyziemia części wschodniej, przyległej do bryły budynku świetlicy, powyżej biegu schodowego w celu jego poszerzenia. Lico ściany zewnętrznej bryły budynku świetlicy odkryte na skutek demontażu należy otynkować, - przesunięcie biegu schodowego z poziomu stropu nad sklepem na poziom poddasza nad świetlicą, przez nadmurowanie każdego stopnia i dodanie kolejnego od strony poddasza nad sklepem - w celu wydłużenia spocznika nad tym biegiem do wymiaru 109,5 cm, - demontaż 2 szt. rur wentylacyjnych wykonanych z PCV, wychodzących z pomieszczeń przyległych do sklepu i przechodzących przez przestrzeń poddasza nad sklepem, - wykonanie 2 szt. kanałów wentylacyjnych z blachy stalowej ocynkowanej o profilu kwadratowym 15 x 15 cm prowadzonych z WC przy sklepie i z pomieszczenia porządkowego dostępnego z korytarza, wyprowadzających powietrze przez ścianę zewnętrzną południową wymuszone włącznikiem świetlnym, obudowane płytą systemową dającą odporność ogniową EI 60, - demontaż ścianki działowej stanowiącej przegrodę między poddaszem nad częścią wschodnią a przestrzenią klatki schodowej, - budowa nowej ścianki w tej lokalizacji, oddzielającej poddasze od klatki schodowej i nowo wybudowanych sanitariatów. Ścianka o konstrukcji lekkiej, na stelażu z profili z blachy stalowej wys. 100 mm obłożonych obustronnie płytami G-K i wypełniona wełną mineraln1. Od strony klatki schodowej ściana ta powinna być obudowana płytą systemową dającą odporność ogniową EI 60, ponieważ klatka schodowa stanowi odrębną strefą pożarową, - poprowadzenie w w/w ściance odpowietrzenia WC z kondygnacji przyziemia wykonanego z rury PCV 50 mm i wyprowadzonego ponad połać dachową, - obudowa ścianek działowych ograniczających dwa niższe biegi schodowe o grubości 6 cm płytami systemowymi dającymi odporność ogniowa EI 60 od strony zewnętrznej (nie od strony biegu schodowego), - zainstalowanie klapy oddymiającej nad klatką schodową w lokalizacji jak wskazano na rysunkach. Klapa o wymiarach 100 x 100 cm, o czynnej powierzchni oddymiania 0,936 m2, - zamiana przejścia w ścianie ograniczającej hol wejściowy zwieńczonego łukiem na drzwi systemowe o odporności ogniowej EI 30, - demontaż drzwi prowadzących na schody i poszerzenie otworu do szerokości biego schodowego, - zamiana kabiny WC w przyziemiu na pomieszczenie porządkowe, demontaż muszli ustępowej i instalacja zlewu na wysokości 40 cm nad posadzką, - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych przyziemia części wschodniej. Materiał termoizolacyjny w postaci płyty styropianowej samogasnącej typu FS15 o gęstości pozornej równej 15-19 kg/m3 i grubości 15 cm, - rozbiórka istniejącej konstrukcji dachowej oraz ścianek kolankowych do poziomu płyty stropowej, - budowa nowych ścianek kolankowych z bloczków z betonu komórkowego odmiany 500 o grub. 24 cm do wysokości jak podano na rysunku przekroju poprzecznego, - instalacja nowych słupów więźby dachowej dokładnie w miejscu obecnie istniejących, - obudowa wszystkich elementów drewnianych więźby dachowej płytą systemową dającą odporność EI 60, - wykonanie wentylacji pomieszczenia sali zajęciowej na poddaszu części wschodniej przez wykonanie 2 szt. anemostatów montowanych w płycie sufitu podwieszonego i wyprowadzenie zużytego powietrza ponad połać dachową rurami stalowymi ocynkowanymi O15 cm, obudowanymi płytami systemowymi dającymi odporność ogniową EI 60, zakończonymi wywietrzakami dachowymi. d) zmiany na kondygnacji przyziemia: W części wschodniej zmieniono istniejące pomieszczenie WC na pomieszczenie porządkowe. Przyziemie budynku w tej części ocieplono płytami styropianowymi grub. 15 cm. W części zachodniej dodano sanitariat dla osób niepełnosprawnych kosztem pomniejszenia sceny o konstrukcji drewnianej. e) zmiany na kondygnacji poddasza: W części wschodniej podniesiono połać dachową, dodano okna w ścianach północnej i południowej, oraz dodano sanitariaty damski i męski. W części zachodniej dodano pomieszczenie porządkowe ze zlewem i wymieniono drzwi do sanitariatów na szersze, odpowiadające przepisom. 2) dane techniczne obiektu: - powierzchnia użytkowa - 533,50 m2 - powierzchnia całkowita - 387,98 m2 - powierzchnia zabudowy - 354,10 m2 - kubatura - 1809,17 m3 3) wykonanie instalacji wod.-kan i c.w - zgodnie z dokumentacja projektową, 4) wykonanie instalacji elektrycznych - zgodnie z dokumentacja projektową, 5) obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji powykonawczej w 2 egz. 6) zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych, 7) zapewnienie zaopatrzenia w wodę i energię elektryczną do terenu budowy we własnym zakresie Wykonawcy. 8) wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlanej, przedmiarach, normach branżowych, 9) przygotowanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej wraz z certyfikatami energetycznymi oraz uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie, w imieniu Zamawiającego, 10) ubezpieczenie terenu budowy. 11) Wykonawca w imieniu Zamawiającego złoży kompletny wniosek o pozwolenie na użytkowanie obiektu do właściwego organu zgodnie z Prawem Budowlanym. 2. Na wykonane roboty udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń, które będą stosowane do realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania do realizacji przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymagane. Materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ). 4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonych do niniejszej SIWZ opisie przedmiotu zamówienia - zał. Nr 9 : 1)projekt budowlany przebudowy i nadbudowy budynku świetlicy, 2)projekt budowlany instalacji wod.-kan i c.w., 3)projekt budowlany instalacji elektrycznych wewnętrznych, 4)opinia geotechniczna dotycząca warunków gruntowo - wodnych, 5)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 6)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót sanitarnych, 7)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych, 8)przedmiary robót - materiał pomocniczy, 9)wzór umowy. 5. Zamówienie dofinansowane w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi pod nazwą Nadbudowa i rozbudowa budynku świetlicy w Rozalinie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu, 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Nr konta: 66801700020000026020000109 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach prosimy w formie oryginału załączyć do oferty. 1) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, nr zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Jeżeli wadium wnoszone jest w formie poręczenia, poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz winno zawierać następujące elementy: a) nazwę poręczyciela, nazwę wierzyciela (Zamawiający), nazwę dłużnika (Wykonawcy) na rzecz którego udzielane jest poręczenie oraz wskazanie ich siedzib, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem; c) określenie wysokości wierzytelności objętej poręczeniem; d) termin ważności poręczenia (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) zobowiązanie poręczyciela do zapłacenia kwoty poręczenia na pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisana umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.. 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.13. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nadarzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach