Gmina Bobrowo ogłasza przetarg
- Adres: 87-327 Bobrowo,
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 495-18-24 , fax. 056 495-18-10
- Data zamieszczenia: 2020-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobrowo 27
87-327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 495-18-24, fax. 056 495-18-10
REGON: 87111838800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowo.bip.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadbudowa i przebudowa budynku ze zmianą sposobu użytkowania na cele świetlicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem inwestycji jest nadbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na cele świetlicy wiejskiej w dotychczasowym obrysie budynku. Nadrzędnym zadaniem projektu jest: - wydzielenie pomieszczenia Sali świetlicy wraz z niezbędnymi pomieszczeniami do obsługi i użytkowania takich jak komunikacja, zaplecze kuchenne, wc dla kobiet oraz wc dla mężczyzn wraz z dostępem dla osób niepełnosprawnych. - w ramach zadania należy wykonanie nowych drzwi ewakuacyjnych, wykonanie nowego komina, zamontowanie sufitu podwieszonego, wykonanie posadzek, wykonanie warstw podposadzkowych z izolacją termiczną i przeciwwilgociową, zamontowanie płytek gresowych (według rodzaju podanego przez Zamawiającego), malowanie pomieszczeń w kolorze, wykonanie oświetlenia, - wydzielenie sanitariatów z wydzieleniem ustępu dla osoby niepełnosprawnej, zamontowanie okładzin ściennych i podłogowych – według rodzaju i wzoru wymaganego przez Zamawiającego, malowanie pomieszczeń, montaż armatury sanitarnej i osprzętu elektrycznego, wykonanie wentylacji wraz z kanałem systemowym z pustaka keramzytowego, wykonanie nowych otworów, wydzielenie kabin, - wydzielenie pomieszczenia zaplecza kuchennego – wykonanie nowych okładzin ściennych i podłogowych – według rodzaju i wzoru wymaganego przez Zamawiającego, wykonanie kanału wentylacyjnego, - zamontowanie nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej drewnianej, - zamontowanie nowej stolarki drzwiowej zewnętrznej aluminiowej, - przebudowa wejścia głównego do budynku, schodów zewnętrznych - docieplenie elewacji budynku, wykonanie struktury z barwionych w masie cienkowarstwowych tynków akrylowych w kolorystyce wskazanej przez Zamawiającego, - zamontowanie zadaszeń nad wejściami do budynku, - wykonanie żelbetowego zwieńczenia budynku wraz ze wzmocnieniem ścian zewnętrznych poprzez przemurowanie pęknięć - wymiana konstrukcji dachu – zaprojektowano wiązary deskowe drewniane - zamontowanie pokrycia dachu z blachodachówki – istniejące pokrycie należy zdemontować i przekazać do utylizacji. Okapy należy zamknąć podbitką drewnopodobną PCV na stelażu drewnianym. - rozbiórka kominów - wykonanie nowych sufitów podwieszonych, wykonanie posadzek i warstw podposadzkowych, wykonanie nowych tynków, gładzi gipsowych, malowania ścian i sufitów, zamontowanie parapetów zewnętrznych i wewnętrznych - zamontowanie posadzek z płytek podłogowych - zamontowanie płytek ściennych – łazienki, kuchnia do wysokości 200 cm - wykonanie lamperii z tynków mozaikowych do wysokości 150 cm - holl, sala, - zamontowanie styropianu na zewnątrz około 4 – 26 cm – grubość warstwy należy dostosować w celu wyprostowania ścian, - wykonanie elewacji nakrapianej w kolorze - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 11.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100);
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) 7.2.2. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodne z treścią Załącznika Nr 7 do SIWZ; /Wymagana forma dokumentu – oryginał/ 2) 7.4.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zmówienia - zobowiązanie powinno być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów i należy je złożyć wraz z ofertą; /Wymagana forma dokumentu – oryginał/ 3) 11.6. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty zgodnie z postanowieniami pkt 14.5.2. Specyfikacji. Wadium niezależnie od formy wniesienia podlega prawu polskiemu. 4) 14.4. Ofertę stanowi wypełniony Formularz OFERTA zgodny z treścią wzoru zamieszczonego w Specyfikacji – Załącznik Nr 1 do SIWZ 5) 14.2. Oferta musi obejmować całość zamówienia, a jej treść musi odpowiadać treści Specyfikacji 6)14.5.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub innym dokumencie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. Uwaga: W przypadku ustanowienia Pełnomocnika spoza grona Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców. Podpisy muszą być złożone przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont ciągu pieszo-rowerowego przy ul. Konstytucji 3-go Maja w Toruniu
Dodano: 2024-04-18 - Utwardzenie powierzchni dojazdu na dz. nr ewid. 453 w Michalu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 12m x 24m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Szczepanowie
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi gminnej nr 100558 C w miejscowości Grzywna-Zęgwirt II etap
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi gminnej (ul. Filemonowicza) w miejscowości Łubianka
Dodano: 2024-04-16 - MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
Dodano: 2024-04-11 - 20/PM/2024 Rozbudowa zewnętrznej naściennej i doziemnej i wewnętrznej instalacji gazu dla lokali mieszalnych nr 11, 12,14 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Gdańskiej 130 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-04-11 - Poprawa funkcjonalności Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
Dodano: 2024-04-10 - Przebudowa ulicy Żeromskiego w Wąbrzeźnie.
Dodano: 2024-04-10 - Wykonanie zabudowy meblowej wraz dostawą urządzeń do budynku "Centrum opiekuńczo - mieszkalnego" w Gronowie”.
Dodano: 2024-04-09