Przetargi.pl
Nadbudowa i przebudowa budynków garażowych nr 12 i 15 wraz z zagospodarowaniem terenu dla potrzeb Jednostki Wojskowej 3797 Giżycko – postępowanie nr 19/RB

Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-073 Olsztyn, Saperska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48261321600 , fax. +48261321689
  • Data zamieszczenia: 2020-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie
    Saperska 1
    10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48261321600, fax. +48261321689
    REGON: 51069834200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadbudowa i przebudowa budynków garażowych nr 12 i 15 wraz z zagospodarowaniem terenu dla potrzeb Jednostki Wojskowej 3797 Giżycko – postępowanie nr 19/RB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest nadbudowa i przebudowa budynków garażowych nr 12 i 15 wraz z zagospodarowaniem terenu dla potrzeb Jednostki Wojskowej 3797 Giżycko. W ramach inwestycji budynki zostaną przebudowane w celu dostosowania ich do obowiązujących przepisów, norm i instrukcji resortowych. Projektuje się między innymi: wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian zewnętrznych, docieplenia ścian płytami styropianowymi, wykonaniu nowych żelbetowych stóp fundamentowych, wykonaniu ścian z bloków silikatowych, wykonaniu nowych konstrukcji posadzek betonowych zbrojonych włóknami stalowymi, wykonaniu wzmocnienia płyt stropowych taśmami węglowymi, wykonaniu docieplenia stropodachu płytami z pianki poliuretanowej, wymianę stolarki okiennej oraz bram, wykonanie konstrukcji betonowych podjazdów do garaży, wykonanie opasek wokół budynków z kostki betonowej, rozebranie i ponowne ułożenie kostki granitowej placów manewrowych, demontaż i ponowny montaż ogrodzenia przy bud. nr 15, wykonanie instalacji sanitarnych – odwodnienia liniowego, instalacji c.o., wentylacji mechanicznej oraz osuszania dynamicznego pojazdów, wykonanie przyłączy i instalacji elektrycznych. W ramach zadania należy wykonać wycinkę drzew zgodnie z projektem inwentaryzacji dendrologicznej, oraz załączoną do niego decyzją na wycinkę; Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach nr 2, 3, 4, 6, 7, 8 do SIWZ; 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: teren zamknięty Jednostki Wojskowej 3797 Giżycko, położony na działce nr ewid. 340/13, obręb 1 Giżycko. Teren administrowany przez 24 WOG Giżycko. 3. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot umowy, tj. wykonane roboty i zamontowane urządzenia na okres: minimum 36 – maksimum 60 miesięcy; 4. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt i wyposażenie na okres: minimum 24 – maksimum 36 miesięcy; 5. Okres rękojmi: 60 miesięcy – wg art. 568 § 1 K.C.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 176 800,00 PLN (słownie: sto siedemdziesiąt sześć tysięcy osiemset złotych 00/100). W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony przez: Narodowy Bank Polski, nr rachunku: 68 1010 1397 0065 2313 9130 0000, w tytule przelewu należy podać tylko numer postępowania na które zostaje wnoszone wadium, a do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium jest przechowywane na rachunku nieoprocentowanym. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zaleca dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę. Wadium, wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach, należy dołączyć do oferty w oryginale w koszulce lub w dodatkowej kopercie z dopiskiem „WADIUM – nr postępowania” i nazwą/ pieczątką Wykonawcy, zszytej wraz z ofertą, ale nie stanowiącej części oferty (bez nr porządkowego). Do oferty załącza się kopię dokumentu wadialnego i numeruje jako kolejną stronę w ofercie. Wniesienie wadium w takiej formie jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach