Przetargi.pl
Nabór koordynatorów szkolnych w ramach projektu pn.: RÓWNE SZANSE EDUKACYJNE UCZNIÓW WIEJSKIEJ GMINY LUBIN

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Łokietka 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (076) 8403100 , fax. (076) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    ul. Łokietka 6 6
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (076) 8403100, fax. (076) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nabór koordynatorów szkolnych w ramach projektu pn.: RÓWNE SZANSE EDUKACYJNE UCZNIÓW WIEJSKIEJ GMINY LUBIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest nabór koordynatorów szkolnych do obsługi projektu. Zakres zamówienia obejmuje 6 zadań i dotyczy naboru 6 osób na stanowiska koordynatorów szkolnych w 5 szkołach podstawowych w: Niemstowie, Siedlcach, Raszówce, Krzeczynie Wielkim, Szklarach Górnych oraz w Filii Szkoły Podstawowej w Niemstowie w Osieku. Nabór personelu dotyczy projektu pn.: RÓWNE SZANSE EDUKACYJNE UCZNIÓW WIEJSKIEJ GMINY LUBIN, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Niniejsze zamówienie obejmuje sześć zadań: ZADANIE A - Koordynator szkolny w Szkole Podstawowej w Niemstowie, ZADANIE B - Koordynator szkolny w Filii Szkoły Podstawowej w Niemstowie w Osieku, ZADANIE C - Koordynator szkolny w Szkole Podstawowej w Siedlcach, ZADANIE D - Koordynator szkolny w Szkole Podstawowej w Raszówce, ZADANIE E - Koordynator szkolny w Szkole Podstawowej w Szklarach Górnych, ZADANIE F - Koordynator szkolny w Szkole Podstawowej w Krzeczynie Wielkim. Każdy koordynator wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie 40 godzin miesięcznie. Zakres pełnienia w/w funkcji obejmuje organizację zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i specjalistycznych oraz doradztwa i opieki psychologiczno-pedagogicznej w koordynowanej szkole. Szczegółowy opis zakresu czynności dla w/w zadań zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w przetargu: o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, minimum jedną usługę w zakresie realizacji programów lub projektów edukacyjnych; posiadają: - wykształcenie wyższe pedagogiczne, - ukończony kurs lub studia podyplomowe w zakresie zarządzania placówkami oświatowymi, - staż pracy minimum 5 lat na stanowisku nauczyciela. Powyższe warunki zostaną spełnione po złożeniu wymaganych i aktualnych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z treścią specyfikacji i przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, na zasadzie spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków, Wykonawca dołączy do oferty: oświadczenie złożone zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; oświadczenie złożone zgodnie z treścią art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług w zakresie realizacji programów lub projektów edukacyjnych; informację na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach