Przetargi.pl
na zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatu informacyjno - edukacyjnego Stop dla przemocy i poradnictwa psychologicznego.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-500 Sejny, ul. Piłsudskiego 34
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 517 34 15 , fax. 87 517 34 15
  • Data zamieszczenia: 2013-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach
    ul. Piłsudskiego 34 34
    16-500 Sejny, woj. podlaskie
    tel. 87 517 34 15, fax. 87 517 34 15
    REGON: 79100133700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr.sejny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    na zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatu informacyjno - edukacyjnego Stop dla przemocy i poradnictwa psychologicznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatu informacyjno - edukacyjnego Stop dla przemocy i poradnictwa psychologicznego dla uczestników projektu systemowe Nowe jutro - program integracji zawodowej i społecznej, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach w ramach poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia w poniższych zakresach tematycznych: Część I - Warsztaty informacyjno - edukacyjne Stop dla przemocy. Cel zajęć: zwiększenie świadomości uczestników projektu dotyczącej zagrożeń płynących z przemocy w rodzinie i poszerzenie wiedzy na temat jej skutków, przedstawienie możliwości reakcji i pomocy. Zamówienie realizowane będzie w 3 grupach liczących nie więcej niż 15 osób, z czego 50% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą. Termin realizacji części IV: lipiec - sierpień 2013r. Wymiar czasu: 24h zajęć warsztatowych, w przeliczeniu 8h na każdą z 3 grup. Miejsce realizacji zamówienia: teren miasta Sejny (zapewnienie miejsca realizacji zamówienia oraz poniesienie kosztów z tym związanych leży po stronie Wykonawcy). 1 godzina warsztatów = 1 godzina dydaktyczna (45 minut). Minimalne wymagania dotyczące organizacji warsztatów: a)godzina dydaktyczna zajęć wynosi 45 minut, po 2 godzin zajęć powinna nastąpić przerwa 5-10 minutowa. b)warsztaty powinny trwać nie więcej niż po 8 godzin w ciągu dnia, pomiędzy godzinami 8.30 do 17.00. Warsztat będzie można realizować w innych godzinach tylko za zgodą Zamawiającego; c)liczba godzin warsztatów nie może by mniejsza od podanej w SIWZ; d)wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia chłodnych napoi (woda i/ sok), kawy/herbaty oraz słodkich i słonych przekąsek jeżeli zajęcia będą trwały dłużej niż 4 godziny dziennie, natomiast jeżeli zajęcia będą trwały powyżej 7 godzin dziennie to zamawiający dodatkowo powinien zapewnić uczestnikom obiad składający się z co najmniej ciepłego drugiego dania. e)wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników warsztatów ankiet mających na celu ocenę wykładów, ocenę jednostki szkolącej oraz ocenę poszczególnych bloków tematycznych. Jednocześnie wykonawca zobligowany jest do przesłania oryginałów przeprowadzonych ankiet do zamawiającego; f)wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją obecności uczestników warsztatów/spotkań poprzez: - prowadzenie list obecności uczestników, - bieżące informowanie Zamawiającego o nieobecności na warsztatach osób skierowanych, nie przystąpieniu do warsztatów/spotkań przez te osoby lub też rezygnacji z uczestnictwa w trakcie ich trwania; g)wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi komplet materiałów szkoleniowych oznakowanych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 04 lutego 2009r. (wytyczne dostępne są na stronie www.efs.gov.pl); h)wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi, poprzez zamieszczenie na dokumentach oraz materiałach dydaktycznych, itp. logo zgodnie z aktualnymi wytycznymi w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl oraz opis o treści: Projekt systemowy Nowe jutro - program integracji zawodowej i społecznej współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie; i)wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego informowania uczestników (przed rozpoczęciem zajęć), że zajęcia są realizowane w ramach wymienionego w tytule projektu, a projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; j)zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia monitoringu warsztatów/spotkań, łącznie z fotografowaniem; k)wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy powierzenia danych osobowych (pod warunkiem uzyskania przez Beneficjenta zgody Instytucji Pośredniczącej na powierzanie danych osobowych podmiotom wykonującym zadania związane z udzieleniem wsparcia i realizacją tegoż projektu) oraz do ochrony uzyskanym danym osobowym osób uczestniczących w kursie przewidzianej w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.); l)wykonawca przedłoży Zamawiającemu (po zakończeniu warsztatów) raport z ich realizacji wraz z oryginałami list obecności; Część II - Objęcie wsparciem psychologicznym w miejscu zamieszkania klienta pomocy społecznej. Cel działania: Objęcie wsparciem psychologicznym rodzin/osób uczestniczących w projekcie systemowym Nowe jutro- program integracji zawodowej i społecznej lub innych osób należących do otoczenie uczestników projektu w miejscu ich zamieszkania. Termin realizacji części V: lipiec - grudzień 2013r. Wymiar czasu: 20h w każdym z sześciu miesięcy 2013r, 1 godzina warsztatów = 1 godzina dydaktyczna (45 minut). Miejsce realizacji zamówienia: teren powiatu Sejneńskiego. Osoby / rodziny zostaną wskazane przez pracownika socjalnego PCPR w Sejnach. Wykonawca zobowiązany jest do: - sporządzenie raportu z przeprowadzonej usługi poradnictwa psychologicznego - oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl; - ponoszenia kosztów dojazdu we własnym zakresie. Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Nowe jutro- program integracji zawodowej i społecznej jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. WYMAGANIA OGÓLNE STAWIANE WYKONAWCY: 1.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia oraz zorientowanie na osiągnięcie rezultatu organizowanych zajęć, którym jest wzrost kompetencji społecznych i zawodowych Uczestników projektu systemowego. 2.Wymagane jest, żeby Wykonawca na bieżąco monitorował osiąganie zakładanych rezultatów i po zakończeniu realizacji zamówienia przeprowadził ich ewaluację. Raport ewaluacyjny walidujący osiągnięcie zakładanych rezultatów w formie pisemnej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu. 3.Dokładne ustalenia i decyzje dotyczące realizacji zamówienia (takie jak szczegółowy harmonogram itp.) uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4.Wykonawca określi telefony kontaktowe i numer faksu w celu dokonywania innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.sejny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach