Przetargi.pl
Na zawarcie umowy ramowej na wymianę stolarki drzwiowej i okiennej

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90-514 Łódź, al. Kościuszki 47
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    al. Kościuszki 47
    90-514 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 363752546
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Na zawarcie umowy ramowej na wymianę stolarki drzwiowej i okiennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej obejmującej wymianę stolarki drzwiowej i okiennej. Szczegółowy zakres robót określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (stanowiąca zał. nr 7 do SWZ) oraz projekt umowy (stanowiący załącznik nr 6 do SWZ).Szacowany zakres zamówienia:1 Okna drewniane z nawiewnikami wraz z obrobieniem ościeży wraz z parapetem zewnętrznym M2 3132 Okna PCV z nawiewnikami wraz z obrobieniem ościeży wraz z parapetem zewnętrznym M2 993 Drzwi drewniane wejściowe z kompletem okuć, wizjerem, numerem lokalu wraz z obrobieniem ościeży M2 304 Drzwi drewniane wejściowe(wypełnienie skrzydła wełna mineralną) wraz z kompletem okuć, wizjerem, numerem lokalu wraz z obrobieniem ościeży M2 305 Parapety wewnętrzne (przy wymianie okien skrzynkowych) M2 1056 Wykonanie projektu (Konserwator Zabytków) szt 307 Nawiewniki okienne higrosterowane szt 452. Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową na realizację zamówienia maksymalnie z 5 Wykonawcami, spełniającymi warunki udziału w postępowaniu, niepodlegającymi wykluczeniu i oferującymi najkorzystniejsze warunki w kryteriach oceny ofert i których stawka roboczogodziny z narzutami brutto nie przekracza 53,55 zł brutto, chyba że Zamawiający będzie mógł przyjąć ofertę z wyższą stawką roboczogodziny z narzutami (przyjęcie oferty z wyższą stawką roboczogodziny jest uznaniową decyzją Zamawiającego i powoduje umieszczenie wykonawcy w rankingu Wykonawców). W przypadku, gdy ofertę w postępowaniu złoży mniej niż 5 Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu i nie podlegających wykluczeniu, Zamawiający podpisze umowę z mniejszą liczbą wykonawców z uwzględnieniem powyższego zapisu. W przypadku, gdy kilka ofert np. 5 i 6 w przyznanej punktacji będą przedstawiały taka samą ilość punktów w kolejności, będzie decydowała ilość pracowników wskazana przez Wykonawcę, im większa ilość osób tym korzystniejsza oferta. Zamawiający w miarę swoich potrzeb będzie sukcesywnie wysyłał zlecenia do Wykonawców, z którymi podpisana zostanie umowa ramowa. Składniki cenotwórcze zawarte w ofercie Wykonawcy nie mogą ulec zmianie przy rozliczeniu roboty budowlanej. Zasady tworzenia rankingów Wykonawców, zlecenia wymiany stolarki, kolejność zleceń i ich ilość opisuje § 3 projektu umowy.3. Ogólny zakres robót opisany jest w zał. nr 7 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach