Przetargi.pl
na wykonanie zadania p.n. „Modernizacja instalacji klimatyzacji w zakresie wymiany agregatów zewnętrznych na fabrycznie nowe oraz wykonanie wszelkich koniecznych prac instalacyjnych w nieruchomości Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 46/50”

Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników ogłasza przetarg

  • Adres: 00-515 Warszawa, Żurawia
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 629-70-96, , fax. 022 629-97-24
  • Data zamieszczenia: 2019-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników
    Żurawia 32/34
    00-515 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 629-70-96, , fax. 022 629-97-24
    REGON: 01034702600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsusr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: osoba prawna typu korporacyjnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    na wykonanie zadania p.n. „Modernizacja instalacji klimatyzacji w zakresie wymiany agregatów zewnętrznych na fabrycznie nowe oraz wykonanie wszelkich koniecznych prac instalacyjnych w nieruchomości Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 46/50”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n. „Modernizacja instalacji klimatyzacji w zakresie wymiany agregatów zewnętrznych na fabrycznie nowe oraz wykonanie wszelkich koniecznych prac instalacyjnych w nieruchomości Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 46/50”. Nieruchomość jest własnością Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, a dzierżawiona jest przez kilku użytkowników zwanych dalej „Użytkownikiem”. 2. Zamawiający wyjaśnia, że w nieruchomości użytkowany jest system klimatyzacji wraz z oprogramowaniem oparty na urządzeniach firmy DAIKIN. Łączna ilość urządzeń pracujących w systemie wynosi: 12 jednostek zewnętrznych, oprogramowanie - system VRV, który komunikuje się po protokole DIIINet. Wymianie podlega 9 jednostek zewnętrznych (DAIKIN RXYQ10M8W1B, DAIKIN RXYQ10M8W1B, DAIKIN RXYQ16M8W1B, DAIKIN RXYQ10M8W1B, DAIKIN RXYQ14M8W1B, DAIKIN RXYQ10M8W1B, DAIKIN RXYQ10M8W1B, DAIKIN RXYQ14M8W1B, Agregat Centrali wentylacyjnej: RP200 – wszystkie urządzenia wyprodukowane w 2005 r.). Zgodnie z pozyskanymi przez Zamawiającego informacjami, aby zapewnić techniczną i funkcjonalną poprawność działania wszystkich urządzeń (tj. nowo instalowanych oraz funkcjonujących obecnie) konieczne jest zamontowanie, podłączenie i zaprogramowanie/skonfigurowanie urządzeń, zgodnie z opracowaną i załączoną do SIWZ dokumentacją techniczną. Ponieważ urządzenia zamontowane są na dachu, ciężar każdego z nich nie może być wyższy niż określony w dokumentacji projektowej. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wykonane roboty muszą być zgodne z dokumentacją techniczną, ponadto urządzenia muszą posiadać wszystkie wymagane dla tego typu urządzeń certyfikaty, aprobaty wydane przez odpowiednie jednostki certyfikujące, wymienione w pkt. 10 Dokumentacji Technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Projekcie budowlano-wykonawczym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej zwana „STWiOR”) i w Przedmiarze robót. Powyższa dokumentacja stanowi załączniki nr 4-6 do SIWZ. 3. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty jest SIWZ, Projekt budowlano-wykonawczy oraz STWiOR. 4. Roboty budowlane oraz wszystkie prace związane z wykonywanymi robotami winny być realizowane zgodnie z wytycznymi odnoszącymi się do przepisów obowiązującego prawa, obowiązujących norm, warunków technicznych, zasad wiedzy technicznej, przepisów bhp, ppoż., zawartych w ww. opracowaniach Zamawiającego. 5. Użyte materiały i urządzenia winny spełniać wymagania określone w opracowaniach Zamawiającego, posiadać dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zapewniać pełną sprawność techniczną, użytkową i eksploatacyjną. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ jak i we wzorze umowy, stanowiącym Rozdział III SIWZ. 7. Wszystkie prace będą wykonywane na terenie czynnego obiektu, wyłącznie po uzgodnieniu z Administratorem obiektu, co do zakresu i w terminach określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym, w sposób umożliwiający normalne funkcjonowanie obiektu oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.500,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, Dowód wniesienia wadium, Ppełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nieumocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) [pełnomocnictwo jest wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach