Przetargi.pl
na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. remont i adaptacja istniejących pomieszczeń Centrum Pediatrii im. Jana Pawła w Sosnowcu.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 41-218 Sosnowiec, ul. G. Zapolskiej 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2660230, 2660251 , fax. 032 2663630,2660251
  • Data zamieszczenia: 2013-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II
    ul. G. Zapolskiej 3 3
    41-218 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2660230, 2660251, fax. 032 2663630,2660251
    REGON: 27624072400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum-pediatrii.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. remont i adaptacja istniejących pomieszczeń Centrum Pediatrii im. Jana Pawła w Sosnowcu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w n.w. pomieszczeniach: a. przebudowa z adaptacją pomieszczeń (poziom - 3.30) w budynku B, w którym aktualnie znajdują się magazyny na rozbudowę funkcji szatni dla personelu medycznego wraz z węzłem sanitarnym, wydzielenie dodatkowych pomieszczeń dla apteki oraz wydzielenie niezależnego wejścia do istniejącej serwerowi, b. przebudowa dwóch pomieszczeń po poradni alergologicznej i laryngologicznej (poziom - 3.30) w budynku B na pomieszczenia biurowe, c. przebudowa z adaptacją pomieszczeń (parter) w budynku A, w którym aktualnie znajdują się hydroterapia, kinezyterapia, fizykoterapia na poradnie specjalistyczne z gabinetami zabiegowymi, d. Oddział Pediatrii (1 piętro) w budynku B - adaptacja pokoju lekarzy na inhalatornię oraz pokoju ordynatora na pokój oddziałowej, - przebudowa dwóch łazienek ( w tym jednej dla osób niepełnosprawnych) , - wydzielenie pokoju z części holu windowego ( pokój ordynatora) - adaptacja pokoju inhalatorni na pokój lekarzy 2. Zakres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności branże: 1. budowlaną: a. wyburzenie konstrukcji murowej, b. rozbiórkę posadzek i licowania ścian, c. wykucie z murów stolarki drzwiowej, d. murowanie nowych ścian, e. osadzenie stolarki drzwiowej, f. wykonanie warstw wyrównawczych i nowych posadzek, g. tynkowanie, położenie gładzi gipsowych ścian, h. zabudowanie sufitów podwieszonych, i. malowanie. 2. elektryczną: a. instalację gniazd wtykowych dla stanowisk komputerowych, b. instalację gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, c. instalację zasilania urządzeń wentylacyjnych, d. instalację oświetlenia, e. instalację oświetlenia awaryjnego, f. zasilanie obwodów elektrycznych w.w. 3. sanitarną: a. instalację wentylacji i klimatyzacji, b. instalację centralnego ogrzewania, c. instalację wodno - kanalizacyjną. 4. gazów medycznych: a. instalację tlenu, b. instalację sprężonego powietrza, c. instalację próżni. 3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu robót znajduje się w: załączniku nr 1 do SIWZ - projekt budowlano - wykonawczy przebudowy i adaptacji: a. magazynów na szatnie personelu i dodatkowych pomieszczeń apteki, b. pomieszczeń po poradni alergologicznej na pokoje biurowe, c. pomieszczeń po zakładzie hydroterapii, fizykoterapii, kinezyterapii na poradnie specjalistyczne. załącznik nr 2 do SIWZ - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych a. branża budowlana, b. instalacje elektryczne, c. instalacje wodno- kanalizacyjne, d. instalacje wentylacji, e. instalacje gazów medycznych. załącznik nr 3 do SIWZ - przedmiar robót a. roboty budowlane, b. instalacje elektryczne, c. instalacje wentylacji, d. instalacje wodno- kanalizacyjne, e. instalacje centralnego ogrzewania, f. instalacje gazów medycznych. załącznik nr 4 do SIWZ - projekt budowlano - wykonawczy adaptacji Oddziału Pediatrii a. pokoju lekarzy na inhalatornię, b. ordynatora na pokój oddziałowej, c. przebudowa dwóch łazienek (w tym jednej dla osób niepełnosprawnych), d. wydzielenie pokoju z części holu windowego, e. adaptacja pokoju inhalatorni na pokój lekarzy. załącznik nr 5 do SIWZ - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: a. roboty budowlane, b. instalacje elektryczne, c. instalacje wodno - kanalizacyjne i centralnego ogrzewania. załącznik nr 6 do SIWZ - przedmiar robót a. roboty budowlane b. instalacje elektryczne c. instalacje wentylacji d. instalacje wodno- kanalizacyjne i centralnego ogrzewania. Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy dla Wykonawcy służący do kalkulacji ceny. Wyposażenie w meble nie wchodzi w zakres zamówienia Projekt budowlano-wykonawczy opracowany jest przez: Akcent Studio Pracownia Artystyczno - Architektoniczna S.C. z siedzibą w Bytomiu ul. Piekarska 17 A. 4. Niniejszy przedmiot zamówienia obejmuje także wykonanie robót i czynności pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawę ewentualnych uszkodzeń powstałych z winy Wykonawcy. Zamawiający informuje Wykonawców o ich uprawnieniu do zapoznania się z miejscem budowy, stanem istniejącym i warunkami realizacji zamówienia. Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i dokumentacji, o której mowa w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent , nazwę producenta czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, nazwa producenta czy pochodzenie są podane przykładowo i jedynie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, które muszą być spełnione przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z art.30 ust.5 ustawy PZP poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej poprzez załączenie wykazu innych niż w SIWZ materiałów oraz kart katalogowych lub temu podobnych dokumentów. Materiały równoważne, to materiały o parametrach jakościowych tożsamych lub lepszych niż uwzględnienie w projektach. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Proponowane w ofercie równoważne materiały muszą spełniać wymagania określone w art. 30 ust 1-3 i ust 5 ustawy PZP. Złożone w toku postępowania dokumenty posłużą Zamawiającemu do dokonania oceny czy oferta jest równoważna. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca. Wskazanie przez Wykonawcę materiałów równoważnych bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcy do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art.26 ust.3 w związku z art.25 ust 1 ustawy PZP. Funkcje i cechy rozwiązań równoważnych wg wymogów Zamawiającego nie mogą odbiegać i być jakościowo niższe niż określone parametrami w poszczególnych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 2 i załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczność wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową. Roboty zamienne to roboty budowlane skutkujące zwiększeniem bezpieczeństwa realizacji robót lub usprawnieniem procesu budowy w stosunku do przewidzianych w projekcie, a tak określone zmiany nie odstępują w sposób istotny od projektu przebudowy i adaptacji pomieszczeń. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy robót dodatkowych. Roboty dodatkowe to roboty określone w przedmiocie zamówienia opisanym w SIWZ wraz z załącznikami, wyjaśnieniami i wprowadzonymi modyfikacjami ale nie ujęte w przedmiarze i kosztorysie ofertowym lub ujęte w mniejszym zakresie niż w rzeczywistości. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych jak i ofert wariantowych. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wymagania stawiane Wykonawcy dotyczące przedmiotu zamówienia 1.Wykonawca zobowiązany będzie własnym staraniem i na własny koszt między innymi do: 1.1. prace wykonywane będą na czynnym obiekcie szpitalnym. Wykonawca nie może doprowadzić do dezorganizacji pracy działających oddziałów i innych komórek organizacyjnych szpitala oraz sytuacji, która mogłaby zagrozić zdrowiu i życiu pacjentów oraz osobom przebywających w szpitalu. 1.2. przejęcia pomieszczeń w terminie do 5 dni roboczych od daty podpisania umowy, utrzymania czystości i porządku na terenie budowy oraz we własnym zakresie stworzenia zaplecza socjalnego dla swoich pracowników (szatnia, WC, itp.). Zamawiający nie będzie udostępniał żadnych pomieszczeń znajdujących się na jego terenie, 1.3. dostarczenia materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. Materiały będą posiadać atesty i świadectwa dopuszczające do zastosowania w budownictwie wydane przez upoważnione instytucje zgodnie z ustawą prawo budowlane, 1.4. zabezpieczenia istniejących sieci w obrębie budowy, 1.5. natychmiastowego usunięcia nieczystości z dróg dojazdowych i chodników powstałych na skutek wykonywania przedmiotu umowy, 1.6. pokrycia wszelkich opłat i kar nałożonych przez właściwe podmioty, organy, instytucje za dokonane przez Wykonawcę złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania, 1.7. posprzątania każdego pomieszczenia po zakończeniu prac wraz z umyciem stolarki okiennej (od wewnątrz i od zewnątrz wraz z parapetami) i stolarki drzwiowej, 1.8. wyposażenia osób biorących udział w realizacji przedmiotu umowy w jednolitą odzież roboczą z nadrukiem firmy, 1.9. wywozu i składowania odpadów budowlanych oraz innych materiałów zakwalifikowanych przez Zamawiającego jako odpad na wysypisko wraz z utylizacją oraz dostarczenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających dokonanie wywozu na legalne wysypisko, 1.10. przekazania Zamawiającemu protokołem zdawczo - odbiorczym zdemontowanych urządzeń, wyposażenia oraz innych elementów i materiałów, które nie zostaną zakwalifikowane przez Zamawiającego jako odpad, 1.11. poniesienia ryzyka za swoje działania do momentu odbioru przedmiotu umowy. Dotyczy to kradzieży dostarczonych przez niego lub dla niego materiałów, elementów oraz innych przedmiotów. Niniejsza regulacja obejmuje także przypadkową utratę lub uszkodzenie, jak np. w wyniku działania siły natury, 1.12. opracowanie Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ stosując w czasie realizacji zamówienia wszelkie obowiązujące przepisy z zakresu prawa budowlanego, BHP, ochrony środowiska, ustawy o odpadach, p.poż oraz zapewnienia stałego nadzoru technicznego i bezpieczeństwa pracy, 1.13. wykonania dokumentacji powykonawczej. 2. Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni miejsca poboru energii elektrycznej oraz wody na cele budowlane. Wykonawca będzie zobowiązany założyć na własny koszt podliczniki we wskazanych przez Zamawiającego miejscach. W oparciu o odczyt z liczników Zamawiający będzie naliczał opłatę za każdy miesiąc w wysokości aktualnie obowiązujących stawek za w.w. media, zwiększonych o podatek VAT. 3. Zamawiający nie wyraża zgody na korzystanie z wind szpitalnych w trakcie wykonywania przedmiotu umowy. 4. Zamawiający oczekuje ze strony Wykonawcy ścisłej współpracy z inspektorami nadzoru oraz kierownictwem Centrum Pediatrii. Uwaga: Termin prac o dużym natężeniu dźwięku każdorazowo należy uzgadniać pisemnie z Dyrekcją Zamawiającego. Nie dopuszcza się wykonywania prac o dużym natężeniu dźwięku między godziną 10°° - 13°° (zabiegi lecznicze) i 21°°- 7°° (cisza nocna). Duże natężenie dźwięku określone jest powyżej 85 dB.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium do dnia 08.01.2014r. do godz. 8:00 w wysokości 14.000,00 zł PLN (słownie: czternaście tysięcy złotych zero groszy) Wadium może być wniesione w następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U nr 109, poz.1158 z późn. zm) 6. innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie w Kasie pokój nr 0.52 od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 14.00, a jego kopia w ofercie. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Sosnowiec konto nr 07102024980000840201540947 z dopiskiem na przelewie: Roboty budowlane. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie w Kasie pokój nr 0.52 od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 14.00, a jego kopia w ofercie. Z treści gwarancji, poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust. 4a oraz ust.5 ustawy PZP. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium lub zatrzyma wadium w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum-pediatrii.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach