Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek ogłasza przetarg
- Adres: 00-983 Warszawa, ul. Ludwika Kondratowicza 20
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 3389587, 3389586 , fax. 022 675 18 83
- Data zamieszczenia: 2009-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
ul. Ludwika Kondratowicza 20 20
00-983 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 3389587, 3389586, fax. 022 675 18 83
REGON: 01525966300115 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Na wykonanie remontu w budynku Szkoły Podstawowej Nr 285 przy ul. Turmoncka 20 w Warszawie celem dostosowania do przyjęcia dzieci 6-letnich. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia w Szkole Podstawowej Nr 285 przy ul. Turmoncka 20 są: dostosowanie pomieszczeń dla 6-latków. 1) Roboty w zakresie stolarki budowlanej (CPV 45421000-4) 2) Roboty murarskie (CPV 45262500-6) 3) Roboty malarskie (CPV 4544210 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1.800,- zł (słownie złotych: tysiąc osiemset).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. wykażą się wykonaniem co najmniej 2 zadań w zakresie branży ogólnobudowlanej o wartości nie mniejszej niż 50 tyś PLN w każdym zadaniu, wykonanym przez Wykonawcę. 3) Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów, oświadczeń i zobowiązań wyszczególnionych w Dziale VI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1 do oferty, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do oferty 3) wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wypełniony zgodnie z warunkiem opisanym w Dziale V ust. 1 pkt. 2 SIWZ, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do oferty. 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wypełniony zgodnie z warunkiem opisanym w Dziale V ust. 1 pkt. 3 SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, należą do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik nr 4 do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targowek.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 163 ul. Osiecka 28/32
Dodano: 2016-07-21 - Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi i drzwi balkonowych w lokalach komunalnych, w budynkach znajdujących się w administracji Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o. w Wołominie
Dodano: 2016-07-05 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego Oddział w Siedlcach
Dodano: 2016-06-06 - wymiana stolarki okiennej w mieszkalnych lokalach komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
Dodano: 2016-03-31 - Remont części pomieszczeń w budynku nr 220 na terenie 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Zegrze.
Dodano: 2016-03-25 - Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 13A lok 28 w Warszawie.
Dodano: 2016-03-25 - ROBOTY BUDOWLANE - REMONT OGÓLNOBUDOWLANY BUDYNKU NR 19 NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W PRZASNYSZU
Dodano: 2016-03-24 - Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury i Hali Sportowej z zapleczem - Zadanie 3: Dostawa i montaż ślusarki zewnętrznej
Dodano: 2016-02-01 - Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury i Hali Sportowej z zapleczem - Zadanie 3: Dostawa i montaż ślusarki zewnętrznej
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych aluminiowych - budynek D.S. Jodełka SGGW w Rogowie przy ul. Leśnej 5. Sprawa nr DIiNT 35 2015
Dodano: 2015-12-02