Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego ogłasza przetarg
- Adres: 85-667 Bydgoszcz, ul. Chodkiewicza 44
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3262100 , fax. 052 3262101
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego
ul. Chodkiewicza 44 44
85-667 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3262100, fax. 052 3262101
REGON: 00089894800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsd.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Na wykonanie dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku w ilości i asortymencie wg Załącznika nr 2 do SIWZ dla Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Bydgoszczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w ilości i asortymencie określonym w Formularzu cenowym (Zał. nr 2 do SIWZ) - asortyment pogrupowany wg CPV w następujących pakietach: - Pakiet nr 1 - Kaniule dożylne ( CPV 33141220-8), 33100000-1 - Pakiet nr 2 - Dreny do opłucnej z trokarem (CPV 33141642-2) - Pakiet nr 3 - Sprzęt pozostały(CPV 33100000-1,33171100-1) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331412208
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy : a)spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie ; -dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -sytuacji ekonomicznej i finansowej; b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp) 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowania zostanie dokonana wg formuły: spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust 1ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca załączy następujące dokumenty i oświadczenia do oferty: -Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). -Deklaracje zgodności dla wyrobu medycznego oznakowanego CE, świadectwo dopuszczenia do obrotu i do używania, wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych lub dokument równoważny ( zgodnie z art. 4 i 5 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych- Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm. ); -Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Zał. nr 3 do SIWZ. -Opisy (załączone odpowiednie katalogi, materiały źródłowe producenta, ulotki itp ), potwierdzające że oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego zawarte w poszczególnych pakietach. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w p.1 należy złożyć dokument równoważny. 3.Dokumenty i oświadczenia należy składać w formie pisemnej. 4.Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ( dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę). Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie ( np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie ) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsd.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kaniul dożylnych dla potrzeb Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 im dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa kaniul i igieł iniekcyjnych
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa kaniul dożylnych dla potrzeb Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 im dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Dodano: 2016-03-03 - Dostawa kaniul bezpiecznych
Dodano: 2015-06-26 - dostawy sukcesywne kaniul żylnych na okres 24 miesięcy
Dodano: 2014-12-11 - Dostawa kaniul
Dodano: 2014-07-04 - Dostawa kaniul, igieł do znieczuleń
Dodano: 2014-06-24 - DOSTAWĘ KANIUL, IGIEŁ DO ZNIECZULEŃ, IGIEŁ INIEKCYJNYCH, STRZYKAWEK
Dodano: 2014-03-28 - Dostawa kaniul
Dodano: 2013-09-10 - Dostawa kaniul
Dodano: 2013-06-10