Przetargi.pl
Dostawa armatury żeliwnej

Komunalne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 89-200 Szubin, ul. Powstańców Wielkopolski 76
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3910360 , fax. 052 3910368
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o.
    ul. Powstańców Wielkopolski 76 76
    89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3910360, fax. 052 3910368
    REGON: 09004939300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kpwik.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa armatury żeliwnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup armatury dla potrzeb usuwania awarii i modernizacji sieci wodociągowych wyszczególnionej w układzie asortymentowo-ilościowym w załączniku nr 2 do siwz. Dostarczane wyroby powinny być fabrycznie nowe, w pierwszym gatunku i jeżeli ma to zastosowanie w opakowaniach producenta, a także powinny posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Materiały z zestawienia materiałowego powinny być dostępne w trybie ciągłym. Wykonawca jest zobowiązany do informowania faksem lub pocztą elektroniczną o ofertach promocyjnych. Dostawa materiałów : - na koszt Dostawcy nie później niż w ciągu 6 godzin od złożenia zamówienia, - odbiór własny z magazynu Dostawcy w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 421311605
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę oraz złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a także inne wymienione w specyfikacji dokumenty. Oferentem może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Wykonawca powinien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzić działalność o charakterze zbieżnym z niniejszym zamówieniem oraz powinien posiadać doświadczenie w zakresie prowadzonej działalności. Spełnieniem warunku w zakresie posiadanego doświadczenia jest zrealizowanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w czasie działalności, co najmniej trzech dostaw, o wartości porównywalnej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z normami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca (oferent). Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zaparafowany - wszystkie strony - wzór umowy (załącznik nr 4) Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w postępowaniu o ile nie wynika ono z innych dokumentów. W przypadku udzielenia zamówienia podmiotom występujących wspólnie, zamawiający - przed podpisaniem umowy - zażąda przedstawienia kopii umowy lub innego dokumentu regulującego współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzającego zawarcie konsorcjum lub spółki cywilnej i podpisanego przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zawarte zostało konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w okresie działalności wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały należycie zrealizowane. W wykazie należy podać: dane dotyczące odbiorcy (pełna nazwa, adres siedziby i nr telefonu), przedmiotu dostaw, wartości zamówienia i okresu realizacji. Dokument potwierdzający posiadanie punktu dystrybucji materiałów w odległości nie większej niż 30 km od siedziby zamawiającego lub oświadczenie o dostarczeniu materiałów w ciągu 6 godzin od złożenia zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kpwik.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach