Przetargi.pl
Na usługę zorganizowania kursów dla uczestników projektu Jesteśmy aktywni edycja 2013

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Kamienna 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 35 48 066 , fax. 94 35 48 066
  • Data zamieszczenia: 2013-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Kamienna 3 3
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 35 48 066, fax. 94 35 48 066
    REGON: 33101277400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcprkolobrzeg.finn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Na usługę zorganizowania kursów dla uczestników projektu Jesteśmy aktywni edycja 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I. Kurs języka migowego. 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1 Przedmiotem części zamówienia jest usługa szkolenia pn.: kurs języka migowego dla 1 uczestnika projektu osoby niepełnosprawnej . Część II. Kurs konserwatora terenów zielonych. 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1 Przedmiotem części zamówienia jest usługa szkolenia zawodowego na konserwatora terenów zielonych dla 2 osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej. Część III. Kurs opiekuna osób starszych i dzieci z j. niemieckim. 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1 Przedmiotem części zamówienia jest usługa szkolenia zawodowego na opiekuna osób starszych i dzieci z j. niemieckim dla 1 osoby. Część IV. Kurs języka niemieckiego 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1 Przedmiotem części zamówienia jest usługa nauki języka niemieckiego na poziomie A1 dla 10 osoby bezrobotnej, niepełnosprawnych, zagrożonej wykluczeniem społecznym, która jednocześnie jest osobą w wieku aktywności zawodowej. Część V. Kurs technik biurowych. 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1 Przedmiotem części zamówienia jest usługa szkolenia zawodowego pn.: Kurs technik biurowych dla 1 osoby bezrobotnej, niepełnosprawnej, zagrożonej wykluczeniem społecznym, która jednocześnie jest osobą w wieku aktywności zawodowej. Część VI. Kurs języka angielskiego 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1 Przedmiotem części zamówienia jest usługa nauki języka angielskiego na poziomie A1 dla 6 osoby bezrobotnej, niepełnosprawnych, zagrożonej wykluczeniem społecznym, która jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej. Część VII. Kurs bukieciarstwa. 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1 Przedmiotem części zamówienia jest usługa szkolenia zawodowego pn.: Kurs bukieciarstwa dla 8 osób bezrobotnych, niepełnosprawnych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej. Część VIII. Kurs fotograficzny. 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1 Przedmiotem części zamówienia jest usługa szkolenia zawodowego pn.: Kurs fotograficzny dla 2 osoby bezrobotne, zagrożonej wykluczeniem społecznym, która jednocześnie jest osobą w wieku aktywności zawodowej. Dodatkowe informacje dotyczące wszystkich części: Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie tam gdzie jest to niezbędne: - zapewnić salę szkoleniową/pracownię wyposażoną w niezbędny sprzęt i urządzenia do przeprowadzenia zajęć zlokalizowaną na terenie miasta Kołobrzeg, - wyposażyć Uczestników w materiały biurowe, piśmiennicze (w tym co najmniej długopis, ołówek, zeszyt/notatnik do każdych zajęć, ubrania robocze na kursy zawodowe (gdzie są niezbędne), - zapewnić catering podczas zajęć zgodnie częściami ogłoszenia w SIWZ. - zapewnić kadrę posiadającą wymagane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, - oznaczyć sale szkoleniowe oraz dokumenty związane z realizacją zamówienia w sposób zgodny z dokumentem: Wytyczne w zakresie oznaczania projektów PO KL dostępnym na stronie www.efs.gov.pl, - sporządzania imiennej i oznaczonej zgodnie z wytycznymi listy obecności na każdych zajęciach, - prowadzenia Dziennika zajęć, - dokonania ewaluacji szkoleń/warsztatów w zakresie zdobycia przez Uczestników oczekiwanych kwalifikacji i umiejętności, - przedstawienia Zamawiającemu list obecności, dzienników zajęć, - współpracy z Zamawiającym w zakresie ustalania dokładnego harmonogramu zajęć, - wydania każdemu z Uczestników kończącemu szkolenie/kurs/warsztat imiennego zaświadczenia/certyfikatu/świadectwa potwierdzającego zdobyte kwalifikacje i umiejętności, - zapewnienia, żeby dzięki kursom zawodowym Uczestnicy zdobyli kwalifikacje i podnieśli swoje praktyczne umiejętności, - zapewnić możliwość stałego, bezpośredniego kontaktu z zamawiającym, w tym informować Zamawiającego na bieżąco o harmonogramie zajęć oraz umożliwić mu przeprowadzenie wizyt monitorujących w miejscu realizacji zamówienia, - ubezpieczyć skierowane osoby od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia, - sfinansować niezbędne badania lekarskie przed rozpoczęciem kursu, - zapewnić warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie szkolenia. Dodatkowe informacje dotyczące zajęć: - łączny czas zajęć w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych, - 1 godzina zegarowa powinna składać się z 1 godziny lekcyjnej t. 45 min. i 15 min przerwy. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w sposób zgodny z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024) i co za tym idzie przetwarzać dane osobowe Uczestników tylko i wyłącznie w celu realizacji niniejszego zamówienia. Po stronie Zamawiającego leży: - rekrutacja Uczestników, - przekazanie ich listy Wykonawcy, - odbiór prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcprkolobrzeg.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach