Przetargi.pl
Na usługe pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zadania -Rozbudowa oczyszczalni scieków w Żórawinie

Urząd Gminy w Żórawinie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-020 Żórawina, ul. Kolejowa 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3165157 , fax. (071) 316 51 05
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Żórawinie
    ul. Kolejowa 6 6
    55-020 Żórawina, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3165157, fax. (071) 316 51 05
    REGON: 00054678500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zorawina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Na usługe pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zadania -Rozbudowa oczyszczalni scieków w Żórawinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacja robót budowlanych w zakresie : - pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej - pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej, - pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej. Wykonawca zobowiązany będzie do: - kontroli dokumentacji projektowej, - czuwania nad realizacją harmonogramu - nadzoru nad prawidłowym przygotowaniem i złożeniem ewentualnych wniosków o zmianę pozwolenia na budowę, - przekazania Wykonawcy protokolarnie terenu budowy, - zapewnienie nadzoru inwestorskiego na budowie, - koordynacja robót budowlanych, - zorganizowanie i uczestnictwo w rozruchu technologicznym wbudowanych maszyn i urządzeń - organizacji i dokonywania odbiorów w terminach określonych w umowie z Wykonawcą, a także umozliwienie przedstawicielom Zamawiajacego udziału w komisjach odbiorowych, - nadzór nad prawidłowym przygotowaniem i przekazaniem zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, - rozliczenia finansowego inwestycji,sprawdzania prawidłowości dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę w celu uruchomienia płatności określonych w umowie z Wykonawcą - czuwanie nad realizacją pozostałych obowiązków Wykonawcy i uprawnień Zamawiajacego wynikajacych z umowy z Wykonawcą - Wykonywanie czynności określonych w umowie w sposób gwarantujący zachowanie terminów określonych w umowie z Wykonawcą, - wykonywanie innych czynności przewidzianych w ustawie Prawo budowlane dla Zamawiajacego na podstawie stosownego upoważnienia wydanego do danej czynności. - kontrola terminowości wykonywania robót, ich ilości i wartości oraz prawidłowości fakturowania zgodnie z umową zawartą z wykonawcą robót. - obecność na budowie co najmniej 4 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego oraz Wykonawcy robót i dokumentowania swoich wizyt wpisem w dzienniku budowy, z podaniem zakresu robót, które zostały przez niego sprawdzone oraz na każde żądanie zamawiajacego. - sprawdzanie kosztorysów na roboty podstawowe i dodatkowe nieprzewidziane, konieczne i zamienne oraz kontrola prawidłowości fakturowania - koordynowanie prac inspektorów branżowych - rozliczanie końcowe finansowe robót budowlanych zgodnie z umową z Wykonawcą robót - skompletowanie dokumentacji niezbędnej dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie - wyznaczania terminów prób w porozumieniu z Wykonawcą robót budowlanych , uczestnictwa i nadzoru nad próbami, - wystawiania Wykonawcy robót budowlanych świadectwa, potwierdzającego pozytywne wyniki prób - stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora, - współpraca z inwestorem , jednostką projektową i wykonawczą w zakresie realizowanych robót budowlanych - wykonywanie czynności wynikajacych z udzielonej przez Wykonawcę 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi. - sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunieciu wad stwierdzonych w okresie 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi. - sporządzenie protokołu pousterkowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłat wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnianie warunków: - Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadać niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub którzy przedstawią pisemne zobowiazania innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia - Niepodlegajacy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzajace, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnoscilub wstrzymanie w całosci wykonania decyzji właściwego organu. Wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Dokumenty potwierdzajace posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składajacych oferte o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu z art.22 Prawa zamówień publicznych zgodnie z załączonym wzorem, - Wykaz robót budowlanych objętych pełnieniem funkcji Inspektora Nadzoru w ciagu ostatnich 5 lat . Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ - dokumenty potwierdzajace posiadanie uprawnień inspektorów nadzoru w zakreie niezbędnym do wykonywania zamówienia w specjalnościach: - konstrukcyjno budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, gazowych, wodociagowych i kanalizacyjnych - instalacji w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz zaświadczenia wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego( Okregową Izbe InżynierówBudownictwa ) potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zorawina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach