Przetargi.pl
Na usługę dzierżawy 15 urządzeń drukujących, integracji urządzeń z systemem zarządzająco-monitorującym posiadanym przez Zamawiającego, obsługa serwisowo-eksploatacyjna urządzeń drukujących posiadanych przez Zamawiającego”

Gmina Pińczów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-400 Pińczów, ul. 3 Maja
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3573871 do 75 , fax. 413 572 645
  • Data zamieszczenia: 2020-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pińczów
    ul. 3 Maja 10
    28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3573871 do 75, fax. 413 572 645
    REGON: 29100984000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Na usługę dzierżawy 15 urządzeń drukujących, integracji urządzeń z systemem zarządzająco-monitorującym posiadanym przez Zamawiającego, obsługa serwisowo-eksploatacyjna urządzeń drukujących posiadanych przez Zamawiającego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest 36 miesięczna usługa dzierżawy urządzeń drukujących oraz obsługa serwisowo-eksploatacyjna obejmująca flotę urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek (sprzęt): 1.1. dzierżawę kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych A3, monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych A3/A4 w ilości opisanej w ust. 2 ppkt 2.1 w raz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i serwisem, 1.2. obsługę materiałowo-serwisową urządzeń drukujących, będących własnością Zamawiającego, wykazanych w Załączniku nr 2 do SIWZ - Wykaz sprzętu drukującego własnego Urzędu Miejskiego w Pińczowie. 2. W ramach realizacji opisanego powyżej przedmiotu zamówienia, Wykonawca: 2.1. Wydzierżawi łącznie 15 sztuk urządzeń drukujących wraz z czytnikami przystosowanymi do kart w standardzie MIFARE posiadanych przez Zamawiającego, przeprowadzi ich montaż i uruchomienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 2.2. Podłączy urządzenia do sieci elektrycznej i teleinformatycznej. 2.3. Zainstaluje wszystkie materiały eksploatacyjne (z wyjątkiem papieru) niezbędne do prawidłowej pracy urządzeń. 2.4. Wykona instalację, konfigurację i integrację dostarczanych w ramach Zamówienia urządzeń drukujących, zaprogramuje poszczególne funkcje umożliwiające korzystanie z funkcjonalności urządzeń. 2.5. Wykona instalację, konfigurację i integrację urządzeń z posiadanym przez Zamawiającego systemem zarządzania drukiem APSM (Advanced Printing Solution Manager). 2.6. Uruchomi na dostarczanych urządzeniach wydruk podążający realizowany za pomocą systemu APSM. 2.7. Wykona instalację niezbędnych sterowników opracowując i wdrażając optymalny sposób automatycznej instalacji sterowników urządzeń na stacjach klienckich i serwerach (przy udziale służb informatycznych Zamawiającego). 2.8. Obejmie kompleksową obsługa 3. Szacowana ilość wydruków w okresie trwania umowy (36 miesięcy) wynosi 1 980 000 stron w tym: 3.1. 2 000 000 arkuszy A4 monochromatycznych 3.2. 200 000 arkuszy A4 kolorowych 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera Załącznik nr 7 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia. 5. Zamawiający na etapie oceny ofert może żądać przeprowadzenia testów zaoferowanych urządzeń w siedzibie Zamawiającego, celem potwierdzenia spełnienia wymagań. W celu przeprowadzenia testów Oferent/Wykonawca dostarczy urządzenia (jedno urządzenie A3 i jedno urządzenie A4) wyposażone w czytniki kart. Termin przeprowadzenia testów będzie nie krótszy niż 5 dni roboczych od pisemnego wezwania przesłanego przez Zamawiającego. W ramach przeprowadzonych testów Zamawiający może żądać prezentacji wszystkich wymaganych funkcjonalności oferowanego rozwiązania oraz integracji dostarczanych urządzeń z systemem APSM umożliwiającej realizacje wydruku podążającego oraz poprawne zliczanie wydruków, skanów i kopii. Brak wykazania co najmniej jednej funkcjonalności, wymaganej w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy, biorącego udział w teście. 6. Zamawiający dopuszcza urządzenia pracujące na innym systemie niż APSM jednak Wykonawca musi wkalkulować w cenę, oprogramowanie wraz z serwerem rakowym na którym będzie zainstalowane oprogramowanie równoznaczne z APSM: wydruk posiadający licencję na 3 domeny , oprogramowanie do rozpoznania tekstu współpracujące z dostarczonym sprzętem instalowane na 3 domenach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79820000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysięcy złotych) - należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 17.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 17.2.1. pieniądzu, 17.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 17.2.3. gwarancjach bankowych; 17.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 17.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 17.3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. 17.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 65102026290000950203659810 z dopiskiem „Wadium" i znak sprawy: ZP.271.81.2020 – Na usługę dzierżawy 15 urządzeń drukujących Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 17.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 17.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożenie wraz z ofertą oświadczenia zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach