Przetargi.pl
na świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie wraz ze sprzątaniem terenu zewnętrznego - zamówienie obejmuje również sprzątanie sal wystawowych

Państwowe Muzeum Etnograficzne w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-056 Warszawa, Kredytowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 228 276 641 , fax. 228 276 669
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Muzeum Etnograficzne w Warszawie
    Kredytowa 1
    00-056 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 228 276 641, fax. 228 276 669
    REGON: 16289130000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    na świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie wraz ze sprzątaniem terenu zewnętrznego - zamówienie obejmuje również sprzątanie sal wystawowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie wraz ze sprzątaniem terenu zewnętrznego - zamówienie obejmuje również sprzątanie sal wystawowych. Główne sprzątanie odbywa się w godzinach rannych do godz. 8.00, wyjątkiem są pomieszczenia sekretariatu, które muszą być posprzątane do godziny 7.30, realizowane przez pracowników w strojach roboczych z logo Wykonawcy, wyposażonych w specjalistyczny sprzęt do utrzymania czystości oraz pomieszczenia plombowane sprzątane w obecności pracowników. Gruntowne sprzątanie w drugi weekend obowiązywania umowy z uwzględnieniem obecności zwiedzających.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę koordynatora nadzorującego pracę osób skierowanych do realizacji zamówienia oraz wszystkich osób delegowanych do świadczenia usługi sprzątania w ramach realizowanego zamówienia. Przestrzeganie standardów higieny, dokładność, punktualność, kultura osobista. Codzienny dyżur pracowników w gotowości do sprzątania – pracownicy nie wykonują sprzątania głównego, a są w ramach dyżuru wraz ze sprzątaniem pomieszczeń, które są plombowane i należy je sprzątać pod nadzorem pracownika: a)Trzy osoby pon.-pt.: 7.00 - 15.00 - jedna osoba,8:00 - 16:00 - druga osoba, 11:00-19:00 - trzecia osoba. b) Jedna osoba sob.-niedz: 10.00 - 17.006. W ramach umowy - na żądanie dodatkowe sprzątanie oraz mycie szklanek, kieliszków, naczyń w związku ze szczególnymi wydarzeniami w Muzeum – wernisaże, finisaże, konferencje, wystawy, kiermasze, spotkania - w wymiarze do 300 h rocznie. W ramach umowy – we wszystkie soboty, niedziele i święta do godziny 7.00 rano z trzech stron budynku (Mazowiecka, Kredytowa, skrzydło zachodnie): a) sprzątanie chodników, usuwanie z murków, parapetów, wnęk okiennych piwnicznych śmieci, b) odśnieżanie oraz w przypadku opadów w ciągu dnia odśnieżanie na bieżąco, w razie konieczności posypywanie chodników odpowiednimi środkami. Umowa przewiduje możliwość częściowych (do 15%) zmian (zwiększenia lub zmniejszenia) powierzchni przeznaczonych do sprzątania z zachowaniem niezmienności ceny. Sprzątanie sal wystawowych zlokalizowanych na parterze, I piętrze oraz II piętrze budynku Muzeum. Powierzchnia do sprzątania 4 774,00 m2. powierzchnia sal wystawowych 2 763 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach